Το νέο MINI John Cooper Works Clubman και το νέο MINI John Cooper Works Countryman

Γράφτηκε από τον  Τετάρτη, 15 Μαΐου 2019 21:05

Ο τετρακύλινδρος turbo κινητήρας 225 kW/306 hp 4σ στο νέο MINI John Cooper Works Clubman (7.4 – 7.1 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 169 – 161 g/km) και στο νέο MINI John Cooper Works Countryman (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 7.3 – 6.9 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 166 –156 g/km) υπόσχεται εξαιρετικές επιδόσεις και για τα δύο compact πολυτελή μοντέλα. Και στις δύο περιπτώσεις, ο εξαιρετικά ισχυρός κινητήρας συνδυάζεται στάνταρ με ένα νέο, 8-τάχυτο σπορ κιβώτιο Steptronic, με μηχανικό μπλοκέ διαφορικό στον εμπρός άξονα, σύστημα τετρακίνησης ALL4, ειδικά διαμορφωμένο πλαίσιο, και πρόσθετες ενισχύσεις στη δομή του αμαξώματος, τις βάσεις του κινητήρα και τις συνδέσεις στο πλαίσιο. Με αυτό τον τρόπο, η αγωνιστική αίσθηση John Cooper Works αποκτά μία εντελώς νέα διάσταση επιδόσεων.

Στις νέες εκδόσεις των δύο κορυφαίων σπορ αυτοκινήτων, τόσο το ΜΙΝΙ με τις έξι πόρτες και την απόλυτη διασκευαστική οδήγηση όσο και η στιβαρή εκδοχή παντός εδάφους προσφέρουν μία εμπειρία υψηλής πρόκλησης. Η τελευταία γενιά του 4-κύλινδρου κινητήρα που εξελίχθηκε για τα μοντέλα John Cooper Works με τεχνολογία MINI TwinPower Turbo υπερέχει της προηγούμενης κατά 55 kW/75 hp στις μέγιστες τιμές ισχύος. Η μέγιστη ροπή έχει αυξηθεί κατά 100 Nm στα 450 Nm, ενώ ανάλογη είναι και η αύξηση της επιτάχυνσης. Το νέο MINI John Cooper Works Clubman επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 4,9 δεύτερα, ενώ το νέο MINI John Cooper Works Countryman καλύπτει την ίδια απόσταση σε 5,1 δευτερόλεπτα – 1,4 και 1,5 ταχύτερο σε σχέση με τα αντίστοιχα προηγούμενα μοντέλα. Η ελαστικότητά τους ουδέποτε ήταν τόσο εντυπωσιακή όσο τώρα.

Με τη συμπυκνωμένη δύναμη του νέου τους κινητήρα και τη βελτιστοποιημένη ικανότητα μεταφοράς ισχύος στην άσφαλτο και το χώμα, το νέο MINI John Cooper Works Clubman και το νέο MINI John Cooper Works Countryman έχουν διασφαλίσει μία θέση μεταξύ των κορυφαίων σπορ μοντέλων στην compact κατηγορία. Και στη γκάμα μοντέλων MINI, αυτοί οι δύο κορυφαίοι αθλητές αξίζουν και με το παραπάνω τις υψηλές θέσεις της κατάταξης. Συγκριτικά με το MINI Cooper S Clubman και το MINI Cooper S Countryman, η ισχύς έχει αυξηθεί από 29 kW/39 hp που ήταν πριν σε 84 kW/114 hp. Στα ανώτερα χαρακτηριστικά επιδόσεων προστίθεται μία σειρά ειδικών στοιχείων σχεδίασης και εξοπλισμού που υπογραμμίζουν την αποκλειστική και σπάνια φύση αυτών των δύο μοντέλων της οικογένειας John Cooper Works.

Συνοπτική παρουσίαση : Το νέο MINI John Cooper Works Clubman και το νέο MINI John Cooper Works Countryman.
• Νέος 4-κύλινδρος κινητήρας με τεχνολογία MINI TwinPower Turbo και 225 kW/306 hp με ροπή 450 Nm.
• Αύξηση ισχύος έναντι των προηγούμενων μοντέλων: 55 kW/75 hp.
• Η φιλοσοφία ψύξης ενσωματώνει τεχνογνωσία από την αγωνιστική πίστα.
• Νέο σύστημα εξάτμισης με αξιοσημείωτη διαμόρφωση ήχου και φίλτρο σωματιδίων βενζίνης που πληροί το πρότυπο Euro 6d-TEMP.
• MINI ALL4 all-wheel drive, στάνταρ.
• Νέο 8-τάχυτο σπορ κιβώτιο Steptronic με ενσωματωμένο μηχανικό μπλοκέ διαφορικό για τους εμπρός τροχούς.
• Ειδικός σχεδιασμός and σετάρισμα πλαισίου.
• Νέο, μεγαλύτερο σπορ σύστημα πέδησης John Cooper Works.
• Εξαιρετικά άκαμπτη δομή αμαξώματος, βάσεις κινητήρα και συνδέσεις πλαισίου.
• Νέοι προβολείς LED με λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων Matrix και πίσω φώτα LED σε σχέδιο Βρετανικής Σημαίας (Union Jack) στο νέο MINI John Cooper Works Clubman.

Μέγιστη ισχύς από τέσσερις κυλίνδρους: Νέος κινητήρας 2.0 L με τεχνολογία MINI TwinPower Turbo .
Πηγή της απόλυτης διασκεδαστικής οδήγησης αποτελεί ο 4-κύλινδρος κινητήρας που έχει ανασχεδιαστεί με γνώμονα τη μέγιστη ισχύ. Βασίζεται στη δίλιτρη μονάδα του MINI Cooper S Clubman και του MINI Cooper S Countryman αλλά φέρει ειδικές τροποποιήσεις στο σύστημα του στροφάλου, ενώ παράλληλα επωφελείται από τη νέα γενιά της τεχνολογίας MINI TwinPower Turbo. Οι μετατροπές αυτές βασίζονται στην αγωνιστική τεχνογνωσία του τμήματος John Cooper Works και περιλαμβάνουν έναν ενισχυμένο στρόφαλο, κύριο ρουλεμάν μεγαλύτερης διατομής, ειδικά έμβολα, μπιέλες, και νέο αποσβεστήρα κραδασμών με βελτιστοποιημένη ψύξη.

Η σημαντικά αυξημένη ισχύς σε σχέση με την προηγούμενη κινητήρια μονάδα, είναι επίσης αποτέλεσμα χρήσης του μεγαλύτερου υπερσυμπιεστή. Ο σχέση συμπίεσης του νέου κινητήρα έχει μειωθεί από 10,2 σε 9,5 για να εναρμονιστεί με την αυξημένη πίεση υπερπλήρωσης του συστήματος. Επιπλέον, ο υπερσυμπιεστής που είναι ενσωματωμένος στην πολλαπλή εξαγωγής φέρει βαλβίδα εκτόνωσης (σκάστρα) που συμβάλλει στα βελτιστοποιημένα χαρακτηριστικά απόκρισης. Ο αυλός εισαγωγής έχει επίσης επανασχεδιαστεί με στόχο την μέγιστη ροή. Η άμεση παραγωγή ισχύος στον κινητήρα υποστηρίζεται από την τελευταία γενιά του συστήματος άμεσου ψεκασμού βενζίνης. Τα νέα μπεκ πολλαπλών οπών ανάμεσα στις βαλβίδες επιτρέπουν αυξημένη ροή, μεταφέροντας το καύσιμο στους θαλάμους καύσης με πίεση ψεκασμού έως 350 bar. Η άριστη εξαέρωση του καυσίμου επιτρέπει ακριβή δοσολογία, το μυστικό για καθαρή καύση και βέλτιστη απόδοση. Η τεχνολογία MINI TwinPower Turbo περιλαμβάνει επίσης πλήρως μεταβλητό έλεγχο βαλβίδων με το σύστημα VALVETRONIC (πατέντα του BMW Group), και μεταβλητό έλεγχο εκκεντροφόρων στην πλευρά εισαγωγής και εξαγωγής (double VANOS).

Σχετικά Άρθρα