Ταυτόχρονα, το πολυτελές roadster ως 2+2 θέσεων είναι ιδιαίτερα κατάλληλο για καθημερινή χρήση και για πρώτη φορά με τετρακίνηση. Διαθέτει στοιχεία υψηλής τεχνολογίας, όπως η ανάρτηση AMG ACTIVE RIDE CONTROL, το σύστημα διεύθυνσης στον πίσω άξονα, το προαιρετικά διαθέσιμο κεραμικό σύστημα πέδησης υψηλής απόδοσης AMG και το DIGITAL LIGHT. Όλα αυτά σε συνδυασμό με τον κινητήρα AMG 4,0 λίτρων V8 biturbo, έχει ως αποτέλεσμα μια οδηγική εμπειρία υψηλών προδιαγραφών. Δύο μοντέλα με κινητήρες AMG V8 θα λανσαριστούν στην αγορά.
Πριν από σχεδόν 70 χρόνια, ένα σπορ αυτοκίνητο που λανσαρίστηκε στη Στουτγάρδη έγινε αμέσως θρύλος. Το όραμα επέκτασης της γκάμας από την Mercedes-Benz μέσω των επιτυχιών στους αγώνες αυτοκινήτου δημιούργησε την πρώτη SL ένα σπορ αγωνιστικό αυτοκίνητο δρόμου. Λίγο μετά το ντεμπούτο της το 1952, η 300 SL (εσωτερική ονομασία W 194) έγινε το success story της μάρκας μετά από τις επιτυχίες στις πίστες αγώνων. Την πρώτη του χρονιά πέτυχε, μεταξύ άλλων, μια θεαματική νίκη ένα-δύο στο θρυλικό 24 Hours of Le Mans και μάλιστα κατέλαβε τις τέσσερις πρώτες θέσεις στο Grand Jubilee Prize του Nürburgring για σπορ αυτοκίνητα. Οι επιτυχίες του κάνουν γρήγορα την SL θρύλο.
Το επιτυχημένο αγωνιστικό αυτοκίνητο ακολούθησε το 1954 το σπορ αυτοκίνητο παραγωγής 300 SL (W 198), το οποίο ονομάζεται «Gullwing» (φτερά γλάρου) λόγω του ασυνήθιστου άνοιγμα στις πόρτες. Το 1999, μια κριτική επιτροπή δημοσιογράφων το ψήφισε ως το «Σπορ Αυτοκίνητο του Αιώνα». Άλλα κορυφαία σημεία της ιστορίας του μοντέλου περιλαμβάνουν την "Pagoda" (W 113, 1963-1971), την αειθαλής R 107 (1971-1989), η οποία κατασκευάστηκε για 18 χρόνια και το διάδοχό της, την R 129, εντυπωσιακό ντιζάιν της. Έτσι, η συντομογραφία "SL" μέχρι σήμερα αντιπροσωπεύει ένα από τα λίγα αυθεντικά αυτοκίνητα στον κόσμο.
Στη μακρόχρονη ιστορία εξέλιξης από το αγωνιστικό αυτοκίνητο μέχρι το ανοιχτό πολυτελές σπορ αυτοκίνητο, η νέα Mercedes-AMG SL θέτει τώρα άλλο ένα ορόσημο. Συνδυάζει το σπορ χαρακτήρα της αρχικής SL με τη μοναδική πολυτέλεια και την τεχνολογική υπεροχή που χαρακτηρίζουν τα σύγχρονα μοντέλα της Mercedes.
Στο λανσάρισμα στην αγορά, το νέο roadster ξεκινά με δύο επίπεδα απόδοσης του κινητήρα AMG 4,0 λίτρων V8 biturbo. Και για πρώτη φορά στην ιστορία της, η SL μεταφέρει επίσης την ισχύ στο δρόμο με κίνηση σε όλους τους τροχούς.
Στο κορυφαίο μοντέλο SL 63 4MATIC+ ο κινητήρας αποδίδει 585 ίππους και παρέχει μέγιστη ροπή 800 Nm που κυμαίνονται από 2500 έως 4500 σ.α.λ. Ο κορυφαίος κινητήρας του roadster μεταδίδει έτσι αβίαστη υπεροχή σε κάθε εύρος στροφών. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 315 χλμ/ώρα. Στη Mercedes-AMG SL 55 4MATIC+, ο V8 κινητήρας αποδίδει 476 ίππους και μέγιστη ροπή τα 700 Nm. Τα 100 χλμ/ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα, η τελική ταχύτητα φτάνει τα 295 χλμ/ώρα.