Η Ferrari αποκάλυψε επίσημα το τελευταίο της μοντέλο περιορισμένης παραγωγής, την SP3 Daytona, το οποίο είναι το τρίτο μέλος της σειράς Icona μετά τα Monza SP1 και SP2 από το 2018. Το εξωτικό hypercar σχεδιάστηκε για να τιμήσει τη νίκη της Ferrari με 1-2-3 στο 24 Ώρες Daytona πίσω στο 1967. Διαθέτει τον πιο ισχυρό κινητήρα εσωτερικής καύσης που ήρθε ποτέ από το Maranello.
Από την πρώτη ματιά, η SP3 Daytona μοιάζει κάπως με La Ferrari Aperta με ένα εντελώς επανασχεδιασμένο αμάξωμα που δημιουργήθηκε από τον Flavio Manzoni και την ομάδα του. Οι σχεδιαστές της Ferrari εμπνεύστηκαν από τα στρογγυλεμένα σχήματα των πανέμορφων P3/4, P330 και 412P που κυριαρχούσαν στη Daytona τη δεκαετία του ’60, ωστόσο το σύγχρονο hypercar έχει πιο επιθετικό σχεδιασμό.
Τόσο το πλαίσιο όσο και το αμάξωμα είναι κατασκευασμένα εξ ολοκλήρου από σύνθετα υλικά (αεροναυπηγικά σύνθετα υλικά, Kevlar, ανθρακονήματα κ.λπ.), για το μικρότερο δυνατό βάρος.
Ο ατμοσφαιρικός 6,5 λίτρων V12 με την κωδική ονομασία F140HC βασίζεται στη μονάδα της 812 Competizione. Το πιο ισχυρό ICE που κατασκευάστηκε ποτέ από τη Ferrari αποδίδει 840 ίππους στις 9.250 σ.α.λ. και 697 Nm ροπής στις 7.250 σ.α.λ., με περιοριστή στροφών στις 9.500 σ.αλ. Η ισχύς μεταφέρεται στον πίσω άξονα μέσω ενός ταχύτερου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων της F1 με τη βοήθεια ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.
Η Daytona SP3 επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 2,85 δευτερόλεπτα και από τα 0-200 χλμ/ώρα σε 7,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα ξεπερνά τα 340 χλμ/ώρα. Αν και αυτά τα χαρακτηριστικά δεν σημειώνουν ρεκόρ, εξακολουθούν να είναι εντυπωσιακά για ένα ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο μόνο με ICE, ειδικά αν λάβουμε υπόψη ότι οι επιδόσεις της Ferrari είναι συχνά πολύ καλύτερες στην πραγματική ζωή σε σύγκριση με τις επίσημες προδιαγραφές.
Η Ferrari Daytona SP3 θα είναι περιορισμένης παραγωγής και θα κατασκευαστούν μόλις 599 μονάδες, που η κάθε μία θα κοστίζει 2 εκατομμύρια ευρώ συν τους τοπικούς φόρους. Ωστόσο, σύμφωνα με δημοσιεύματα αναφέρουν ότι ο επικεφαλής μάρκετινγκ και πωλήσεων της Ferrari, Enrico Galliera, είπε ότι και οι 499 ιδιοκτήτες της Monzas αποφάσισαν να αγοράσουν επίσης την Daytona SP3, ενώ τα άλλα 100 πουλήθηκαν σε μια «επιλεγμένη» ομάδα συλλεκτών Ferrari, οπότε ουσιαστικά το μοντέλο έχει εξαντληθεί.