η οποία αποτελεί ένα πλήρως ενεργό σύστημα ανάρτησης το οποίο ανάλογα με τις επιθυμίες του οδηγού και την κατάσταση οδήγησης, είναι ικανό να ανεβάζει ή να χαμηλώνει τον κάθε τροχό ξεχωριστά με ηλεκτρικούς ενεργοποιητές, προετοιμάζοντας έτσι το αυτοκίνητο ώστε να αποσβαίνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ανωμαλίες(λακούβες) του οδοστρώματος. Σε συνδυασμό επίσης με το νέο σύστημα pre sense (360 °), το αυτοκίνητο ανεβαίνει σε κλάσματα του δευτερολέπτου, σε περίπτωση επικείμενης πλευρικής σύγκρουσης, μειώνοντας έτσι τις συνέπειες του ατυχήματος για όλους τους επιβαίνοντες.
Μια άλλη καινοτομία είναι το δυναμικό σύστημα διεύθυνσης όλων των τροχών, το οποίο συνδυάζει άμεσης απόκρισης σπορ τιμόνι και κάνει τους πίσω τροχούς να στρέφονται προς την κατεύθυνση του συστήματος διεύθυνσης ανάλογα με την ταχύτητα. Ο χειρισμός του αυτοκινήτου καθίσταται ακόμα πιο δυναμικός και ακριβής με το δυναμικό διαφορικό το οποίο διανέμει ενεργά τη ροπή κίνησης μεταξύ των πίσω τροχών, συμπληρώνοντας τη μόνιμη τετρακίνηση - quattro που είναι πλέον στάνταρ στο νέο Α8.