SEAT ATECA 2.0 TDI 4MOTION

Γράφτηκε από τον  Κυριακή, 24 Σεπτεμβρίου 2017 15:36

Υπάρχει βέβαια στον αντίποδα η φράση που μιλάει για την τύχη του πρωτάρη. Προσωπικά και όσον αφορά τις αυτοκινητοβιομηχανίες τύχη δεν υπάρχει ,υπάρχει ικανότητα και αυτό είχε η SEAT με το ATECA. Η Ισπανική εταιρεία στην πρώτη της προσπάθεια να κατασκευάσει ένα SUV πέτυχε σε μέγιστο βαθμό . Σε αυτό έπαιξε ρόλο η σωστή αντιμετώπιση του όλου εγχειρήματος από τα στελέχη της SEAT που αφού είδαν τον ανταγωνισμό έδωσαν στο αγοραστικό κοινό ένα value for money SUV. Mε τιμές που ξεκινούν από τις 20.000 ευρώ με τον 1.0 TSI κινητήρα του group και με πολλα θετικά όπως χώροι ,σχεδίαση οδική συμπεριφορά ,κατανάλωση και τιμή το ATECA γίνεται εύκολα μια πολύ καλή επιλογή.

Στα χέρια μας είχαμε την 2.0 TDI τετρακίνητη έκδοση με τους 150 ίππους και πραγματικά ήταν ένα πολύ ευχάριστο τεστ. Βασισμένο στο πάτωμα και στα μηχανικά μέρη του Tiguan και με μήκος 4,363μ το ATECA κατατάσεται στην πλέον ανταγωνιστική κατυηγορία ,αυτή των μικρομεσαίων SUV. Στο εξωτερικό ξεχωρίζει για τις καθαρές γραμμές του και την απλή αλλά μοντέρνα σχεδίαση χωρίς υπερβολές η περιτές καμπύλες λιτό αλλά δυναμικό . Τον δυναμικό χαρακτήρα του ενισχύουν και τα μάυρα πλαστικά που τοποθετήθηκαν περιμετρικά στα τελειώματα του αμαξώματος αλλά και η απόσταση απο το έδαφος που αγγίζει 19 cm.

Στο εσωτερικό ισχύει η ίδια λογική λιτό και καλοφτιαγμένο με υπεράνετους χώρους για 5 άτομα αλλά και μεγάλο πορτ παγκαζ 485 λίτρων. Το ταμπλό είναι εργονομικό ευχάριστο με καλή ποιότητα και σχεδιαστικά θυμίζει αυτό του Leon . Στο κέντρο φιγουράρει η 8 ιντσών οθόνη με όλες τις ενδείξεις και λειτουργείες ,συμβατή με το apple car play και το android auto την κάνει εύκολα συνδέσιμη με τα smartphonew.Εννοείτε οτι υπάρχουν όλες οι θύρες συνδεσιμότητας και όλα τα εξτρά που κανουν την οδήγηση πιο ευχάριστη ,όμως για τον πραγματικό οδηγό ενός τετρακίνητου οχήματος αυτό πυ τον ενδιαφέρει βρίσκεται δίπλα απο τον επιλογέα και δεν είναι άλλο απο το κυκλικό μπουτόν που επιλέγεις το τερέν που θα κινηθείς.Το ATECA διαθέτει σύστημα haldex 5ης γενιάς που το επιτρέπει να κινηθεί με ευκολία σε όλα τα εδάφη είτε υπάρχει λάσπη είτε αμμος είτε χιόνι. φυσικά με τα ανάλογα ελαστικά τα πράγματα θα ήταν πιο εύκολα αλλά επειδή τα σύγχρονα SUV είναι ελευθέρου χρόνου και το μεγαλύτερο ποσοστό κίνησης είναι στην άσφαλτο εκεί τα φαρδιά ελαστικά με τις 19 ιντσων ζάντες δεν θα προβληματίσουν. Ενα απο τα μεγάλα ατού του ATECA είναι η οδική συμπεριφορά ,παρά ο αυξημένο απο το έδαφος αμάξωμα του στρίβει υποδειγματικά χωρίς μεγάλες κλίσεις και δεν θα προβληματίσει τον οδηγό του. Το τιμόνι είναι στιβαρό και άμεσο η τετρακίνηση το υποστηρίζει και το καταλαβαίνεις οτι δεν έχει καμιά διάθεση να βγεί εκτος πορείας .Το ίδιο υποδειγματικό είναι και στις ευθείες ,σταθερό ευθύβολο και αν χρειαστεί να φρενάρεις εκεί αναλαμβάνουν δράση τα πολύ καλά και ακούραστα φρένα του.

Απο πλευράς επιδόσεων ο 2λιτρος tdi των 150 ίππων χρειάζεται 9.6 sec για τα πρώτα 100 χιλιόμετρα απο στάση και η τελική του αγγίζει τα 196 χλμ/ωρα . Παρά τον όγκο του και τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου η κατανάλωση του είναι σε πολύ καλά επίπεδα με νορμάλ οδήγηση δεν ξεπερνούσε τα 7.5 λιτρα.

Στο δια ταύτα η πρώτη απόπειρα της SEAT με το ATECA μόνο επιτυχής μπορεί να κριθεί .Το team SEAT συγκέντρωσε σε ένα αυτοκίνητο πολλά απο τα θετικά που ψάχνει ο υποψήφιος αγοραστής ,οδική συμπεριφορά ,ασφάλεια ,χώρους και χαμηλή τιμή. Αυτά είναι και τα κύρια όπλα του νέου ATECA σε μια απο τις πιο δύσκολες κατηγορίες αν όχι την πιο δύσκολη αυτή των SUV .Το 2.0 tdi που είχαμε στα χέρια μας έχει τιμή εκκίνησης τα 27.000 ευρω υπάρχει όμως και ο 1.0 tsi απο 20.000 αλλα και ο 1.6 tdi απο 24.000.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Renault twingo 0.9 tce 90hp Mercedes A180d 7G-DCT »