Δοκιμή: VW Golf 1.6 TDI

Γράφτηκε από τον  Τετάρτη, 14 Ιουνίου 2017 20:31

Δεν είναι τυχαίο ότι το Golf είναι το σήμα κατατεθέν της εταιρείας με εκατομμύρια πωλήσεις.

Η ανανέωση λοιπόν, έφερε εξωτερικά νέα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω τεχνολογίας LED, αλλά και νέο σχεδιασμένο προφυλακτήρα και πίσω διαχύτη. Νέα χρώματα προστέθηκαν στο ήδη πλούσιο χρωματολόγιο του, με τις επιλογές του υποψήφιου αγοραστή να είναι πάρα πολλές.

Η έκδοση που είχαμε στα χέρια μας είχε πλούσιο εξοπλισμό, με 18άρες ζάντες αλουμινίου και χρυσαφί χρώμα αυτοκινήτου.

Στο εσωτερικό το ανανεωμένο Golf κράτησε την άνεση και την ποιότητα των υλικών σε υψηλό επίπεδο. Οι αλλαγές έρχονται στα όργανα του αυτοκινήτου, που πλέον εμφανίζονται ψηφιακά μέσα από μία οθόνη 12,3 ιντσών, ενώ διαθέτει και μία 8 ιντσών οθόνη αφής με νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Οι χώροι για τέσσερις ή πέντε επιβάτες είναι ικανοποιητικοί με άφθονο χώρο για τα πόδια, καθώς εξακολουθεί να είναι ένα ευρύχωρο αυτοκίνητο στην κατηγορία του, ενώ το πορτ-μπαγκάζ του παρέμεινε στα 380 λίτρα. Εάν θέλουμε περισσότερο χώρο να εκμεταλλευτούμε τα πίσω καθίσματα είναι αναδιπλωμένα, με τον χώρο αποσκευών να μεγαλώνει στα 1.270 λίτρα.

Ο κινητήρας που είχε το Golf ήταν 1,6 TDΙ με 115 ίππους και η ροπή στα 250 Nm από τις 1500 σ.α.λ. Το χειροκίνητο κιβώτιο των 5 σχέσεων συνδυαζόταν ικανοποιητικά, αν και έλειπε η 6η σχέση που θα βοηθούσε στην καλύτερη οικονομία. Η κατανάλωση στην διάρκεια της δοκιμής μας ήταν στα 5,7 λτ/100 χλμ. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 198 χλμ/ώρα ενώ τα 0-100 έρχονται σε 10,2 δλ.

Στο δρόμο το ανανεωμένο Golf κρατάει τα στοιχεία που το χαρακτηρίζουν, που δεν είναι άλλα από την ποιότητα κύλισης και άνεσης που προσφέρει. Μπορείς να κινηθείς άνετα μέσα στην πόλη, αλλά και σε ταξίδι. Η ανάρτησή του σε βοηθάει καθώς απορροφά τα ελαττώματα του δρόμου σε πολύ καλό βαθμό, με αποτέλεσμα η συμπεριφορά του αυτοκινήτου να είναι πάρα πολύ καλή. Το επίπεδο θορύβου στην καμπίνα ήταν ικανοποιητικό, με ελάχιστους θορύβους να περνάν που πραγματικά δεν ενοχλούσαν.

Η τιμή της έκδοσης που είχαμε στα χέρια μας είναι στα 26.500 ευρώ. Πρόκειται για το Golf 1,6 TDI 115PS Highline 5D, ενώ η βασική τιμή για την πεντάθυρη έκδοση με τον ίδιο κινητήρα αλλά Comfortline είναι στις 21.700 ευρώ. Η τρίθυρη έκδοση diesel ξεκινάει από τις 20.750 ευρώ, ενώ για τον κινητήρα βενζίνης 1,0 λίτρων TSI με τους 85 ίππους ξεκινάει από τις 16.450 ευρώ.

Συμπέρασμα:

Το ανανεωμένο Golf είναι μία ολοκληρωμένη πρόταση στην κατηγορία του για τον υποψήφιο αγοραστή. Έχει καλή οδική συμπεριφορά με τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας, με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής ενώ ο στάνταρ εξοπλισμός από την πρώτη κιόλας έκδοση είναι ένα από τα σημεία υπεροχής του. Είναι ευρύχωρο και παρέχει άνεση για τους επιβαίνοντες. Αρνητικό είναι η έλλειψη 6ης σχέσης στο κιβώτιο, αλλά και η τιμή του.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

 

Κυβισμός

1598cc Turbo Diesel

Ιπποδύναμη

115/ 3.250 – 4.000

Ροπή

250/ 1.500 – 3.200

Εκπομπές Ρύπων CO2 (g/km)

106

Τελική ταχύτητα

198

0-100

10,2

Μέση κατανάλωση

4,1

Κιβώτιο ταχυτήτων

5-Τάχυτο Μηχανικό

Σχετικά Άρθρα

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: Δοκιμή: Nissan Juke 1,5 Dci »