Το νέο Ford Puma δεν ήρθε μόνο για να δώσει μία ακόμα λύση στον υποψήφιο αγοραστή που θα θελήσει να αγοράσει ένα crossover αλλά ήρθε να ταράξει τα νερά στην κατηγορία B-SUV.
Η εξωτερική εμφάνιση με τον ωραίο σχεδιασμό σε προκαλεί να το κοιτάζεις και να μην παίρνεις τα μάτια σου από πάνω του. Βέβαια το γούστο διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο αλλά στην περίπτωση αυτή ένα μεγάλο ποσοστό συμφωνεί ότι πρόκειται για ένα ξεχωριστό και όμορφο crossover.
Η Ford δεν έμεινε μόνο στο να φτιάξει ένα ωραίο crossover αλλά να προσέξει και το εσωτερικό του νέου Ford Puma και να δώσει έμφαση στην ποιότητα αλλά και το ωραίο φινίρισμα. Τα μαλακά και σκληρά υλικά στο ταμπλό του αυτοκινήτου έχουν τοποθετηθεί στα σωστά σημεία και η συναρμογή είναι πολύ καλή. Το δέρμα με τις κόκκινες ραφές κυριαρχεί σε καθίσματα, τιμόνι, χειρόφρενο μιας και η έκδοση ST-Line όπου είχαμε στα χέρια μας έχει πλούσιο εξοπλισμό. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων αλλά και η οθόνη αφής των 8 ιντσών με ενσωματωμένο το SYNC 3 στο κέντρο του ταμπλό σου παρέχει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεσαι. Μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε 5 προγράμματα οδήγησης (Normal, Eco, Sport, Slippery, Trail) και να κινηθείς ανάλογα με τις προτιμήσεις σου.
Ένα χαρακτηριστικό που κάνει το νέο Ford Puma να ξεχωρίζει είναι αυτό με τον χώρο των αποσκευών. Αν και φτάνει τα 456 λίτρα στις κανονικές εκδόσεις, στην ήπια υβριδική έκδοση που είχαμε στα χέρια μας ο χώρος φτάνει τα 402 λίτρα. Ο λόγος είναι απλός και έχει να κάνει με τις μπαταρίες που υπάρχουν για το υβριδικό σύνολο. Η Ford όμως έδωσε μία λύση στο νέο Puma και το ονόμασε MegaBox. Πρόκειται για ένα χώρο στο πάτωμα του πορτ παγκαζ χωρητικότητας 80 λίτρων ικανό αποθηκεύεις πολλά πράγματα.
Στο νέο Ford Puma συναντάμε των πολυβραβευμένο τρικύλινδρο κινητήρα των 1000κ.εκ EcoBoost και ένα ήπιο υβριδικό σύστημα των 48Volt με ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Ο συνδυασμός αυτών των δύο μας αποδίδει 155 ίππους και τα 240 Nm ροπής. Μάλιστα η ροπή αλλάζει σταδιακά ξεκινώντας από τα 190 Nm ροπής από τις 1.900 σ.α.λ έως τις 5.500 σ.α.λ ενώ στις 3.000 σ.α.λ η ροπή φτάνει τα 220 Nm. Η μέγιστη ροπή έρχεται όταν ο οδηγός αποφασίσει να κινηθεί γρήγορα και πατήσει το πεντάλ του γκαζιού. Όλα αυτά συνδυάζονται με το κιβώτιο ταχυτήτων των 6 σχέσεων το οποίο δεν προβληματίζει με τις αλλαγές του όταν χρειάζονται. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 9 δευτ. και η τελική φτάνει 200 χλμ/ώρα.
Στο δρόμο το Ford Puma είναι ευχάριστο, άνετο και ευέλικτο. Σε δρόμο με συνεχείς στροφές όπου και κινηθήκαμε για χάρη του τεστ υπακούει άμεσα και η πληροφόρηση στο τιμόνι είναι πολύ καλή. Η οδική συμπεριφορά είναι πολύ καλή και τα φρένα του είναι αποτελεσματικά όταν χρειαστούν και διαθέτουν το σύστημα ανάκτησης ενέργειας στο φρενάρισμα.
Το νέο Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV 155 PS στην έκδοση ST-Line X που οδηγήσαμε κοστίζει 25.506 ευρώ. Βέβαια υπάρχει και η απλή έκδοση ST-Line που ξεκινάει από τις 22.843 ευρώ αλλά και η πιο πλούσια έκδοση ST-Line Vignale στις 28.600 ευρώ που τα έχει όλα.