Το Captur από την πρώτη κιόλας γενιά του, κατάφερε να μπει δυναμικά στην αγορά των μικρών SUV και να πάρει και μεγάλο μερίδιο της, αφού θεωρείται το best seller σε αυτή την κατηγορία.
Επειδή όμως ο ανταγωνισμός γίνεται όλο και πιο σκληρός, η Renault προχώρησε στην δεύτερη γενιά του κάνοντας ουσιαστικά ένα σχεδιαστικό φρεσκάρισμα και όχι μια καθολική αλλαγή. Στα χέρια μας εμείς είχαμε την έκδοση dynamic που είναι η τρίτη σε βαθμό εξοπλισμού κινούμενη από τον γνωστό τούρμπο τετρακύλινδρο κινητήρα 1.3 TCe με τους 130 ίππους και με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων.
Εξωτερικά λοιπόν το νέο Captur απέκτησε τα νέα χαρακτηριστικά φώτα LED σχήματος C της εταιρίας εμπρός και αντίστοιχα ανασχεδιάστηκαν και τα πίσω με προεραιτικό 3D LED φωτισμό και μαζί με τους νέους προφυλακτήρες ολοκληρώνεται η αλλαγή σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση.
Στο εσωτερικό, το Captur εξακολουθεί να κρατάει την ίδια φιλοσοφία σχεδιαστικά με το Clio πράγμα που στην προκειμένη περίπτωση δίνουν μια αίσθηση έξτρα χώρου στην καμπίνα. Τα υλικά , σε αυτή την έκδοση τουλάχιστον, είναι μαλακά στα περισσότερα σημεία της καμπίνας εμπρός και πίσω και με πολύ καλή συναρμογή. Τα νέα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού αν και είναι πιο λεπτά σε σχέση με την πρώτη γενιά του μοντέλου, δεν έχουν χάσει την καλή τους στήριξη και παραμένουν αρκετά αναπαυτικά. Και πίσω όμως το κάθισμα έχει βελτιωθεί και είναι συρόμενο με αποτέλεσμα να μπορούν να βολευτούν ακόμα και ενήλικες άνω του μετρίου ενώ αντίστοιχα αν χρειαστεί μπορεί να τραβηχτεί μπροστά σε όφελος του χώρου αποσκευών που πλέον έχει χωρητικότητα από 422 μέχρι 536 λίτρα. Θέσεις για μικροαντικείμενα υπάρχουν σε διάφορα σημεία της καμπίνας με άξιο αναφοράς το ντουλαπάκι μπροστά από τον συνοδηγό που στην έκδοση dynamic μετατρέπεται σε..συρτάρι! Στο ταμπλό θα βρεις και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων που υπάρχει και στο Clio και στο κέντρο μία οθόνη multimedia 7 ιντσών ή προαιρετικά όπως στο μοντέλο δοκιμής την μεγαλύτερη στις 9,3 ίντσες η οποία είναι τοποθετημένη κάθετα και είναι από τις πιο εύκολες στο χειρισμό που έχω δοκιμάσει. Θετικό είναι επίσης το γεγονός πως τα χειριστήρια του κλιματισμού είναι αναλογικά τοποθετημένα κάτω από την οθόνη multimedia κάνοντας έτσι πιο
απλή την λειτουργία του.
Στον δρόμο το Captur σου δείχνει αμέσως την ποιότητα κύλισης του, όντας σχεδόν αθόρυβο και απορροφώντας τις ανωμαλίες του οδοστρώματος ομαλά με την ρύθμιση της ανάρτησης να παίζει ανάμεσα στην άνεση και την σπορτιφ συμπεριφορά με την ζυγαριά να γέρνει όμως προς το πρώτο.
Παρόλα αυτά όμως αν θες να κινηθείς λίγο πιο γρήγορα δεν θα σε προβληματίσει ιδιαίτερα. Από κινητήρες το Captur εφοδιάζεται με μια μεγάλη γκάμα, ξεκινώντας από τον τρικύλινδρο 1.0 TCe των 100 ίππων με 5άρι μηχανικό κιβώτιο και επιλογή βενζίνης ή υγραερίου GPL .Ακολουθεί ο 1.3 TCe με 130 ή 155 ίππους και 6αρι μηχανικό ή 7αρι αυτόματο EDC κιβώτιο. Τέλος υπάρχει και ο 1.5 dci με 95 ή 115 ίππους και μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο. Σαν καλύτερο συνδυασμό θα πρότεινα αυτόν που είχε το μοντέλο δοκιμής μας με τους 130 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο και αυτό για λόγους ευκολίας στην καθημερινότητα της κίνησης στην πόλη. Το συγκεκριμένο σύνολο έδειξε κατανάλωση από 6,5 ως και 8,2 λίτρα εκτός και εντός πόλης αντίστοιχα, τιμές σχετικά λογικές για την κατηγορία.
Εν κατακλείδι το Captur είναι μια πολύ καλή πρόταση στην κατηγορία των B-SUV με τιμές που ξεκινάνε από 16.880 Ευρώ για την βασική έκδοση των 1000 κυβικών για να φτάσει ως και τις 31.610 για την κορυφαία Initialle Paris με τους 155 ίππους το αυτόματο κιβώτιο EDC και πληθωρικό εξοπλισμό. Το μοντέλο της δοκιμής dynamic 1.3 TCe με τους 130 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο κοστολογείται στα 25.880 Ευρώ χωρίς την προαιρετική μεγάλη οθόνη των 9,3 ιντσών. Τέλος για τις επιλογές σε diesel, η βάση είναι στις 20.620 Ευρώ και φτάνει ως τις 31,940 Ευρώ, ποσό διόλου ευκαταφρόνητο για πολλούς για ένα τέτοιο αυτοκίνητο αλλά αυτό είναι καθαρά θέμα οπτικής και.. τσέπης!