Το Renegade εδώ και αρκετά χρόνια αποτελεί τον μόνο αντιπρόσωπο της Jeep στην κατηγορία των B-SUV και όπως είναι φυσικό πρέπει κάθε τόσο να κάνει μικρές ανανεώσεις για να παραμείνει ανταγωνιστικό. Στην εποχή του εξηλεκτρισμού λοιπόν και μετά την έκδοση 4xe, το δημοφιλές μοντέλο φοράει τον 1.5 τούρμπο βενζινοκινητήρα των 130 ίππων σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 20 ίππων το οποίο είναι ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο CVT 7 σχέσεων και ονομάζεται e-Hybrid.
Εξωτερικά, το μόνο που προδίδει την ύπαρξη υβριδικού συστήματος είναι ένα πράσινο e στο πίσω μέρος και η φράση “there is only one earth” κατα το “there is only one Jeep” χαμηλά στις εμπρός πόρτες, ενώ στην έκδοση Upland που είχαμε στην διάθεση μας ξεχωρίζει η μαύρη οροφή, τα φυμέ πίσω τζάμια, οι μαύρες ζάντες 17 ιντσών καθώς και ένα αυτοκόλλητο στο φουσκωμένο καπό.
Ανοίγοντας την πόρτα βλέπεις την γνώριμη καμπίνα του Renegade με τα ποιοτικά υλικά με μόνη διαφορά τις επενδύσεις από ανακυκλωμένα υλικά σε οροφή και καθίσματα όπου έχουν χρησιμοποιηθεί πλαστικά PET και πλαστικά που έχουν μαζευτεί από την θάλασσα όπως δίχτυα. Η οθόνη των 8,4 ιντσών προσφέρει όλα όσα θα χρειαστεί ο οδηγός και οι επιβάτες για την ψυχαγωγία τους. Οι χώροι είναι σίγουρα ένα από τα ατού του Renegade μιας και 4 ενήλικες θα ταξιδέψουν πολύ άνετα και με χώρο 351 λίτρα για τις αποσκευές τους που , αν και δεν είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία, έχει τετράγωνο σχήμα αξιοποιώντας στο έπακρο τις διαστάσεις του.
Στο δρόμο το Renegade έχει πολύ καλή κύλιση. Το τιμόνι αν και κάπως σφιχτό έχει καλή πληροφόρηση και η ανάρτηση σε συνδυασμό με το μεγάλο προφίλ των ελαστικών απορροφά τους κραδασμούς χωρίς να χάνει σε αίσθηση σε κλειστές στροφές. Και όταν έρθει η ώρα να αφήσεις την άσφαλτο, η απόσταση των 171 χιλιοστών δίνει αρκετή ελευθερία κινήσεων , σε λογικά πλαίσια πάντα. Το μηχανικό σύνολο κινεί με ευκολία το Renegade παρά τα 1.420 κιλά του. Ο ηλεκτρικός κινητήρας έχει κατά βάση βοηθητικό χαρακτήρα και δουλεύει μόνος του σε ταχύτητες μέχρι τα 25 χλμ/ώρα και στους ελιγμούς στάθμευσης. Μόλις ανέβουν τα χιλιόμετρα μπαίνει στο παιχνίδι και το θερμικό μοτέρ όχι πάντα ομαλά καθώς το αυτόματο κιβώτιο δείχνει να υστερεί στην επιλογή ταχύτητας. Συνολικά όμως το σύνολο δουλεύει αθόρυβα και με λογική κατανάλωση. Πιο συγκεκριμένα οι τιμές που είδαμε ήταν μεταξύ των 6 και 7 λίτρων τις οποίες και θεωρούμε άκρως αποδεκτές για το βάρος και κυριότερα για το σχήμα του αυτοκινήτου.
Με τιμή που ξεκινάει από τα €27.800 στην βασική έκδοση ή στην περίπτωση της έκδοσης Upland τα €33.500 και της S στα €35.000, το Renegade είναι σίγουρα ανάμεσα στα ακριβότερα της κατηγορίας του αλλά έχει το όνομα και τον χαρακτήρα να την δικαιολογήσει.