Μας αρέσουν τα SUV. Και στην Ελλάδα δείχνουμε ιδιαίτερη προτίμηση στα B-SUV και αυτό αποδεικνύεται από τις πωλήσεις στην συγκεκριμένη κατηγορία. Η Volkwagen λοιπόν αποφάσισε πως 2 μοντέλα δεν είναι αρκετά και ρίχνει μία ακόμα πρόταση στο τραπέζι με το νέο Taigo.
Το Taigo τοποθετείται ανάμεσα στα T-Cross και T-Roc αλλά όχι ακριβώς και αυτό γιατί ενώ είναι λίγο πιο στενό από το T-Cross είναι πιο μακρύ ακόμα και από το T-Roc και φυσικά λόγω του κουπέ σχεδιασμού είναι χαμηλότερο και από τα δύο. Αυτός ο σχεδιασμός δίνει ένα πλεονέκτημα στο Taigo και από άποψη εμφάνισης, μιας και δεν υπάρχουν άλλες κουπέ προτάσεις στην συγκεκριμένη κατηγορία, αλλά και από άποψη χώρων. Πέρα από την χαμηλότερη γραμμή της οροφής, εντύπωση κάνουν οι δύο λωρίδες LED που ενώνουν τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω δίνοντας ξεχωριστό χαρακτήρα στο αυτοκίνητο, ιδίως τις βραδυνές ώρες. Συνολικά το Taigo δείχνει στιβαρό και ταυτόχρονα νεανικό κερδίζοντας και κοινό μικρότερης ηλικίας. Στο εσωτερικό η εικόνα είναι γνώριμη από το Polo και φιλοξενεί τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, ως στάνταρ εξοπλισμό στις 2 από τις 3 εκδόσεις του, και μια οθόνη multimedia των 8 ιντσών ή 10 ιντσών προαιρετικά. Τα υλικά και η συναρμογή τους είναι σε πολύ καλό επίπεδο για τα δεδομένα της κατηγορίας και οι θέσεις για τα μικροαντικείμενα είναι αρκετές στις πόρτες και στην κεντρική κονσόλα μαζί με τον κλασικό, αγαπημένο μοχλό του χειρόφρενου (ναι, υπάρχουν ακόμα αυτά!). Από άποψη άνεσης, τέσσερις ενήλικες θα ταξιδέψουν χωρίς υποχωρήσεις παρά την χαμηλή οροφή αλλά ένας πέμπτος θα ζοριστεί λίγο να βολευτεί. Ο χώρος αποσκευών είναι αισθητά μεγαλύτερος από αυτόν του T-Cross στα 440 λίτρα αλλά εδώ δεν υπάρχει συρόμενο πίσω κάθισμα.
Για την κίνηση του Taigo η μόνη επιλογή είναι η βενζίνη με δύο σύνολα των 1000 και 1500 κυβικών με 95, 110 και 150 ίππους αντίστοιχα που συνδυάζονται με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Εμείς είχαμε την επιλογή του τρικύλινδρου 1000άρη TSI με τους 110 ίππους και το αυτόματο DSG των 7 σχέσεων. Το σύνολο δουλεύει ομαλά και τραβάει αρκετά δυνατά για το μέγεθος και την ιπποδύναμη του χωρίς όμως να παραβλέπει την οικονομία αν προσέχεις. Σε αυτό βοηθούν και τα προγράμματα οδήγησης που έχει στην διάθεση του ο οδηγός. Όσον αφορά την συμπεριφορά στον δρόμο, το Taigo είναι ευχάριστο στα μεγάλα ταξίδια και αν και η ρύθμιση του είναι μάλλον μαλακή, δεν θα προβληματίσει σε δρόμους με κλειστές στροφές ιδιαίτερα με τις 17άρες ζάντες που είχε το αυτοκίνητο δοκιμής μας. Επίσης η απόσταση των 184 χιλιοστών από το έδαφος επιτρέπει την κίνηση εκτός ασφάλτου, στα λογικά πλαίσια του χαρακτήρα του πάντα.
Στην χώρα μας το Taigo στην βασική του έκδοση Life με τους 95 ίππους κοστίζει €21.100 με πλήρες πακέτο υποβοήθησης οδηγού, με συστήματα διατήρησης λωρίδας, αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης και ανίχνευση κόπωσης, στάνταρ τα LED φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω και την οθόνη multimedia των 8 ιντσών. Στην περίπτωση των 110 ίππων με το DSG η τιμή ανεβαίνει στα €23.800 ενώ το αμέσως επόμενο σκαλοπάτι στην έκδοση Style σου προσφέρει IQ LED MATRIX φωτιστικά σώματα εμπρός, 17άρες ζάντες και το πιο ολοκληρωμένο πακέτο υποβοήθησης ΙQ. Drive Travel Assist. Τέλος, στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η έκδοση Style με τον 1500άρη TSI των 150 ίππων με τιμή στα €27.500.
Για το αν η Volkswagen έπραξε καλά με το Taigo θα φανεί εν καιρό αλλά το μόνο σίγουρο είναι πως έδειξε πως τολμάει να κάνει ένα βήμα παραπάνω βάζοντας την κουπέ φιλοσοφία στα μικρά SUV, κάτι που θα ακολουθήσουν 100% και οι ανταγωνιστές.