Το νέο SUV της ονομάζεται Kadjar και έχει όλα τα χαρακτηριστικά ενός πραγματικού crossover. Οι Γάλλοι έδωσαν στο νέο SUV δυνατή προσωπικότητα και κομψότητα γιατί η μάχη στην κατηγορία του δεν χωράει πολλά λάθη.
Εξωτερικά το νέο Kadjar έχει ωραίο σχεδιασμό κάτι που τραβάει την ματιά σου από την πρώτη στιγμή. Η μάσκα του αυτοκινήτου μαζί με τα φωτιστικά σώματα σου δίνουν την αίσθηση οπτικά ότι έχει πολύ περισσότερο όγκο σαν μέγεθος. Εντυπωσιακή είναι και η πλαϊνή σχεδίαση με τις γραμμές στο πλάι να επεκτείνονται στις πόρτες και τελειώνουν στο ίδιο επίπεδο με τους θόλους. Η απόσταση από το έδαφος είναι στα 200χλστ όποτε η δυνατότητα για εκτός δρόμου απολαύσεις θεωρείται δεδομένη.
Εσωτερικά το νέο μοντέλο βλέπεις την ωραία ποιότητα των υλικών το άψογο φινίρισμα αλλά και την άνεση που σου προσφέρει. Ο σχεδιασμός του ταμπλό με κλίση προς τον οδηγό, τον πίνακα των οργάνων να είναι ακριβώς στο οπτικό πεδίο του οδηγού, και της κεντρικής κονσόλας με την με την οθόνη αφής 7 ιντσών που διαθέτει, δίνουν έναν πολύ ωραίο τόνο στην εσωτερική σχεδίαση του αυτοκινήτου. Το σαλόνι του έχει άνετα και φαρδιά καθίσματα ικανά να μεταφέρουν άνετα πέντε επιβάτες για ξεκούραστα ταξίδια. Ο χώρος των αποσκευών είναι στα 527 λίτρα και αυξάνεται στα 1478 με αναδιπλούμενα τα πίσω καθίσματα.
Το μοντέλο που είχαμε στα χέρια μας είχε τον κινητήρα «διαμάντι» της Renault των 1500 κ.εκ. ντίζελ με τους 110 ίππους. Η ροπή του φτάνει στα 26 κιλά και η κίνηση μεταδίδεται εμπρός με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 181χλμ. Τα 0-100 έρχονται σε 11,9 δευτ. με μέση κατανάλωση που μας δίνει το εργοστάσιο να είναι στα 3,8 λίτρα/100χλμ και όλα αυτά από ένα αυτοκίνητο που το βάρος του πλησιάζει 1400 κιλά.
Στο δρόμο το νέο Kadjar είναι άνετο και ξεκούραστο στην οδήγηση. Οι Γάλλοι κατάφεραν για ακόμη μία φορά με την μαλακή ανάρτηση που έχουν στο αυτοκίνητο να του δώσουν μια πολύ καλή οδική συμπεριφορά. Δεν θα καταλάβεις πολλά από τις λακκούβες σε νορμάλ δρόμους. Το τιμόνι είναι ελαφρύ και θα κόψει άμεσα εάν το χρειαστείς, ενώ αν το παρακάνεις το σύστημα ευστάθειας που δεν απενεργοποιείται θα σε επαναφέρει σε ισορροπία για την ασφάλεια σου. Σε επίπεδο ηχομόνωσης είναι καλό για ήσυχες μετακινήσεις ενώ ο ήχος του κινητήρα ακούγεται διακριτικά . Εάν αποφασίσεις να μετακινηθείς σε έκτος δρόμου διαδρομές δεν θα σε απογοητεύσει. Μπορεί να κινηθεί άνετα και απροβλημάτιστα αλλά πάντα σε συνθήκες ελεγχόμενες γιατί δεν είναι και το αγρίμι που θα σε πάει παντού.
Το συμπέρασμα για το νέο Kadjar είναι θετικό. Η Renault κατάφερε να φτιάξει ένα αυτοκίνητο άκρως ανταγωνιστικό για την κατηγορία του ως πρώτη προσπάθεια. Ένα αυτοκίνητο με ωραίο σχεδιασμό καλή οδική συμπεριφορά. Με έναν κινητήρα αξιόπιστο και με μέση κατανάλωση που έγινε κατά την διάρκεια της δοκιμής 5.5- 6 λίτρα/100χλμ. Στο βασικό εξοπλισμό η Renault σου δίνει όσα εκείνα τα συστήματα που χρειάζεσαι για την ασφάλεια και την άνεση σου. Η βασική έκδοση ντίζελ ξεκινάει από τις 22.340 ευρώ.