Βάσει των αποτελεσμάτων του, το Group είναι σε θέση να αναφέρει ότι μετά από τα πρώτα τρία τρίμηνα προχωρά σταθερά για να ολοκληρώσει μία πολύ επιτυχημένη οικονομική χρονιά το 2017. Μέσω βιώσιμης κερδοφορίας, το BMW Group ενισχύει τη θέση της Γερμανίας ως κέντρου εξειδίκευσης και πρωτοπόρου καινοτομίας στον τομέα μετακίνησης και τις τεχνολογίες του αύριο. Ως παγκοσμίως κορυφαίος πάροχος premium μετακίνησης, το BMW Group πάντα εστιάζει στις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών του και συνεχίζει το καινοτόμο έργο του στους τέσσερις τομείς ACES - Autonomous, Connected, Electrified & Services/Shared (Αυτόνομο, Συνδεδεμένο, Ηλεκτρικό, Υπηρεσίες Κοινοχρησίας).
«Εφαρμόζουμε πιστά τις πρακτικές της BMW, τηρώντας τις υποσχέσεις μας και έχοντας όλο και πιο φιλόδοξους στόχους», δήλωσε ο Harald Kr ü ger στο Μόναχο την Τρίτη. «Επενδύουμε σημαντικά στη μετακίνηση του αύριο, κάτι που μας επιτρέπει να διατηρούμε την κορυφαία θέση μας στην καινοτομία και στη βιώσιμη απασχόληση. Με αυτό τον τρόπο, παραμένουμε ένας αξιόπιστος εταίρος για την κοινωνία, τους θεσμούς και το περιβάλλον και παράλληλα ένας από τους ελκυστικότερους εργοδότες παγκοσμίως».
Το BMW Group επενδύει αυτή τη στιγμή 400 εκατομμύρια δολάρια στην ευρεία επέκταση του κέντρου Έρευνας και Καινοτομίας (FIZ) στο Μόναχο, με σκοπό τη δημιουργία ενός καινοτόμου εργασιακού περιβάλλοντος για περίπου 5.000 εργαζόμενους μέχρι το 2019. Επιπλέον, από το 2021 και μετά, το BMW iNEXT θα εγκαινιάσει νέα πρότυπα στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, της αυτοματοποιημένης οδήγησης και της συνδεσιμότητας, αναβαθμίζοντας περαιτέρω το εργοστάσιο παραγωγής στο Dingolfing. Ως το κέντρο εξειδίκευσης του BMW Group για την ηλεκτροκίνηση (centre of competence), το Εργοστάσιο του Dingolfing ήδη παρέχει εξαρτήματα στο δίκτυο παραγωγής της εταιρίας.
Το πρώτο τρίμηνο, οι πρώτοι εργαζόμενοι μετακινήθηκαν στο νέο Campus Αυτόνομης Οδήγησης κοντά στο Μόναχο και τώρα συνεργάζονται εκεί με τους ανθρώπους της Intel και Mobileye πάνω στη συνεχιζόμενη εξέλιξη της αυτόνομης οδήγησης. Με τη Fiat Chrysler Automobiles και τις Delphi, Continental και Magna, τέσσερις ακόμα εταίροι ήδη συνεργάζονται για τη δημιουργία μιας μη αποκλειστικής πλατφόρμας για αυτόνομη οδήγηση. «Οι εξελίξεις αυτές, τον τελευταίο χρόνο, υπογραμμίζουν τη συνέχιση της επιτυχημένης ιστορίας με μοναδικές συνεργασίες που θα βοηθήσουν στη μετάβαση στα επόμενα στάδια», δήλωσε ο Kr ü ger.
Με τη στρατηγική NUMBER ONE > NEXT, το BMW Group δείχνει σαφή τεχνολογική επικέντρωση στην ηλεκτροκίνηση, την ψηφιοποίηση και την αυτόνομη οδήγηση. Μέχρι το 2025, το BMW Group σκοπεύει να προσφέρει 25 μοντέλα που θα εκπροσωπούν όλες τις μάρκες του, είτε με πλήρως ηλεκτρικά συστήματα κίνησης ή με plug-in υβριδικές λύσεις. Η πέμπτη γενιά τεχνολογιών αποθήκευσης ενέργειας και συστημάτων κίνησης θα προσφέρει αυτονομία έως 700 km για τα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα και μέχρι 100 km για τα plug-in υβριδικά μοντέλα.
«Περίπου πριν από μία δεκαετία, προβλέψαμε την ‘εμβληματική αλλαγή’ και θέσαμε σε εφαρμογή μία σαφή στρατηγική – που ήταν μακράν του ανταγωνισμού», δήλωσε ο Kr ü ger. «Όλα δείχνουν ότι θα ξεπεράσουμε τα 100.000 ηλεκτρικά οχήματα τη χρονιά που διανύουμε». Κρίσιμος παράγοντας για τη μακροχρόνια μετάβαση από τους κινητήρες καύσης στην ηλεκτροκίνηση είναι η ευελιξία, καθώς η τεχνολογική αλλαγή αναμένεται να πραγματοποιηθεί με διαφορετικές ταχύτητες, ανάλογα με την περιοχή και το αντίστοιχο ρυθμιστικό καθεστώς. Γι’ αυτό, το BMW Group είναι απόλυτα προσηλωμένο σε ευέλικτες αρχιτεκτονικές και πρότυπα. Ο συνδυασμός νέων αρχιτεκτονικών οχημάτων και ευέλικτων εγκαταστάσεων παραγωγής θα επιτρέψουν τη λήψη γρήγορων αποφάσεων, ως προς το πόσα μοντέλα πρέπει να παράγονται και με ποια συστήματα κίνησης.
Στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (IAA), το BMW Group αποκάλυψε το BMW i Vision Dynamics, ένα συναισθηματικό σύμβολο για το μέλλον της ηλεκτρικής μετακίνησης με τη μορφή μιας τετράθυρης Gran Coupé. «Με αυτό το πρωτότυπο όχημα, εξηλεκτρίζουμε την καρδιά της μάρκας BMW και ταυτόχρονα προάγουμε την BMW i σε μία νέα διάσταση», δήλωσε ο Kr ü ger. «Θα κατασκευάζουμε αυτό το μοντέλο στο εργοστάσιό μας στο Μόναχο, υπογραμμίζοντας τη σημασία της Γερμανίας ως κέντρου για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης».
Ένας επιτυχημένος επιχειρηματικός πυρήνας, διαμορφωμένος ώστε να παράγει μακροπρόθεσμη κερδοφορία, παραμένει ο στυλοβάτης του BMW Group, μέσω του οποίου θα λάβει μορφή η μετακίνηση του μέλλοντος. Το BMW Group κατέγραψε άνοδο τους πρώτους εννέα μήνες του 2017 σε πωλήσεις, έσοδα και κέρδη. Στην επιτυχία αυτή συνέβαλε μεταξύ των άλλων μοντέλων, η νέα BMW Σειρά 5, εντυπωσιάζοντας πελάτες και ειδικούς. Το λανσάρισμά της, τον Φεβρουάριο του 2017 σηματοδότησε το ξεκίνημα της μεγαλύτερης προϊοντικής επέλασης στην ιστορία του BMW Group.
Περίπου σαράντα νέα και ανανεωμένα μοντέλα των τριών premium μαρκών του Group, BMW, MINI και Rolls-Royce, θα κυκλοφορήσουν στην αγορά φέτος και του χρόνου. Με την προσθήκη μοντέλων με μεγάλη συναισθηματική απήχηση στην ανώτερη premium κατηγορία όπως η νέα BMW Σειρά 8, το BMW Group στοχεύει να πετύχει σημαντική αύξηση του όγκου σε αυτή την κατηγορία μέχρι το 2020. Η κατηγορία περιλαμβάνει επίσης τη BMW Σειρά 7 και τη μελλοντική BMW X7. Αυτό αποτελεί τμήμα της στρατηγικής της εταιρίας να ενισχύσει την κερδοφορία της για να διασφαλίσει τη μακροπρόθεσμη εμπορική επιτυχία.
«Η αειφόρος κερδοφορία είναι και παραμένει αναπόσπαστο τμήμα της Στρατηγικής μας NUMBER ONE > NEXT, υποστηρίζοντάς μας στη διαμόρφωση του μέλλοντος της μετακίνησης. Σημαντικές άμεσες επενδύσεις στην έρευνα και την εξέλιξη είναι απαραίτητες, τώρα και τα προσεχή χρόνια», εξήγησε ο Nicolas Peter, Μέλος Δ.Σ. της BMW AG υπεύθυνος Χρηματοοικονομικών. «Επενδύουμε εκτενώς στο μέλλον του BMW Group και ακολουθούμε σχολαστικά μία στρατηγική για επίτευξη μιας αειφόρου κερδοφορίας. Για το σκοπό αυτό, μειώνουμε συστηματικά την περιπλοκότητα διαδικασιών και προϊόντων σε καθημερινή βάση και βελτιστοποιούμε τη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών μας για να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες των πελατών μας. Με αυτό τον τρόπο, εξασφαλίζουμε τη συνέπεια και αξιοπιστία του BMW Group».
Αύξηση εσόδων και κερδών για το BMW Group από την αρχή της χρονιάς.
Οι παραδόσεις οχημάτων μάρκας BMW, MINI και Rolls-Royce το τρίτο τρίμηνο του 2017 αυξήθηκαν κατά 1,2% στις 590.415 μονάδες (2016: 583.499 μονάδες). Λόγω επιπτώσεων των συναλλαγματικών ισοτιμιών, τα έσοδα του Group ανήλθαν στα 23.424 εκατ. ευρώ, ελαφρώς αυξημένα από πέρσι (23.362 εκατ. ευρώ, +0,3%). Όπως ήταν αναμενόμενο, οι αυξημένες δαπάνες του τρίτου τριμήνου περιόρισαν τα κέρδη. Στα 2.304 εκατ. ευρώ, τα κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) για το τρίμηνο ήταν ελαφρώς χαμηλότερα από πέρσι, επηρεασμένα από τις σημαντικά υψηλότερες επενδύσεις και τις δαπάνες για έρευνα και εξέλιξη (2016: 2.380 εκατ. ευρώ, -3,2%). Τα Κέρδη προ φόρων (EBT) του τρίτου τριμήνου ανήλθαν στα 2.422 εκατ. ευρώ (2016: 2.575 εκατ. ευρώ, -5,9%), με αποτέλεσμα ένα περιθώριο EBT 10,3% (2016: 11,0%). Τα καθαρά κέρδη του Group έφτασαν τα 1.789 εκατ. ευρώ (2016: 1.821 εκατ. ευρώ, -1,8%).
Οι παραδόσεις αυτοκινήτων τους πρώτους εννέα μήνες αυξήθηκαν κατά 3,7% στις 1.811.234 μονάδες (2016: 1.746.638 μονάδες). Τα έσοδα του Group αυξήθηκαν κατά 5,0% στα 72.671 εκατ. ευρώ (2016: 69.229 εκατ. ευρώ). Τα κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) σημείωσαν άνοδο 4,2% φτάνοντας τα 7.879 εκατ. ευρώ (2016: 7.562 εκατ. ευρώ). Τα Κέρδη προ φόρων (EBT) ανήλθαν στα 8.482 εκατ. ευρώ (2016: 7.741 εκατ. ευρώ), άνοδος 9,6% από πέρσι. Το περιθώριο EBT διαμορφώθηκε στο 11,7% (2016: 11,2%). Τα καθαρά κέρδη του Group αυξήθηκαν κατά 13,7% στα 6.152 εκατ. ευρώ (2016: 5.411 εκατ. ευρώ).
Αυτοκινητιστικός τομέας: περιθώριο EBIT εντός εύρους στόχου.
Στα 21.040 εκατ. ευρώ, τα έσοδα του Αυτοκινητιστικού τομέα το 3ο τρίμηνο ήταν ελαφρώς χαμηλότερα από πέρσι (21.564 εκατ. ευρώ, -2,4%). Το EBIT έπεσε επίσης ελαφρώς στα 1.753 εκατ. ευρώ (2016: 1.837 εκατ. ευρώ, -4,6%). Το περιθώριο EBIT του τομέα διαμορφώθηκε στο 8,3% (2016: 8,5%) και επομένως ήταν εντός του εύρους στόχου μεταξύ 8 και 10%. Τα Κέρδη προ φόρων (EBT) ανήλθαν στα 1.880 εκατ. ευρώ (2016: 2.030 εκατ. ευρώ, -7,4%).
Τα έσοδα του αυτοκινητιστικού τομέα για τους πρώτους εννέα μήνες ανήλθαν στα 64.708 εκατ. ευρώ (2016: 63.250 εκατ. ευρώ, +2,3%). Το EBIT αυξήθηκε επίσης ελαφρά στα 5.862 εκατ. ευρώ (2016: 5.778 εκατ. ευρώ, +1,5%). Το περιθώριο EBIT παρέμεινε στο 9,1%. Τα Κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 8,3% στα 6.544 εκατ. ευρώ (2016: 6.041 εκατ. ευρώ).
Οι παραδόσεις οχημάτων BMW σε όλο τον κόσμο ανήλθαν στις 1.537.497 μονάδες (2016: 1.479.936, +3,9%), ξεπερνώντας τα 1,5 εκατομ. για πρώτη φορά, στα πρώτα τρία τρίμηνα ενός οικονομικού έτους. Στην αύξηση του όγκου συνετέλεσαν διάφορα μοντέλα, μεταξύ των οποίων η ‘ναυαρχίδα’ του BMW Group, BMW Σειρά 7, και τα μοντέλα της οικογένειας BMW X. Σχεδόν 48.000 οχήματα BMW Σειράς 7 παραδόθηκαν στους αγοραστές τους πρώτους εννέα μήνες του 2017, 14,7% παραπάνω συγκριτικά με πέρσι. Οι παραδόσεις της BMW X 1 το διάστημα αυτό αυξήθηκαν κατά 38,7%, ξεπερνώντας τις 200.000 μονάδες. Οι παραδόσεις της BMW X 5 αυξήθηκαν κατά 7,2% υπερβαίνοντας τις 130.000 μονάδες. Στην Κίνα, η νέα γενιά της BMW Σειράς 5 βρίσκεται ακόμα στην αλλαγή του μοντέλου. Εκτός Κίνας, οι παραδόσεις είναι ήδη πολύ πάνω από το περσινό επίπεδο: Τον Σεπτέμβριο, η αύξηση άγγιξε το 48,8%. Η αυξανόμενη διαθεσιμότητα της Σειράς 5 θα δημιουργήσει πρόσθετο momentum κατά τη διάρκεια της χρονιάς.
Με παραδόσεις 271.394 μονάδων τους πρώτους εννέα μήνες της χρονιάς η μάρκα ΜΙΝΙ σημειώνει νέο ρεκόρ (2016: 264.077 μονάδες, +2,8%). Οι παραδόσεις του MINI Countryman την περίοδο αυτή ανήλθαν στις 57.256 μονάδες (2016: 51.491 μονάδες, +11,2%). Το νέο MINI Cabrio σημείωσε σημαντική άνοδο με 26.665 μονάδες (2016: 23.217 μονάδες +14,9%).
Η μάρκα Rolls - Royce που έχει την έδρα της στο Goodwood παρέδωσε 2.343 (-10,7%) αυτοκίνητα τα πρώτα τρία τρίμηνα της χρονιάς. Στο αποτέλεσμα αυτό έχει υπολογιστεί η απουσία της Phantom από την αγορά, με τις πρώτες παραδόσεις της Νέας Phantom να υπολογίζονται τον Ιανουάριο του 2018, και οι δύσκολες συνθήκες που επικρατούν στην πολυτελή κατηγορία σε αρκετές περιοχές σε όλο τον κόσμο. Σημαντική αναδιοργάνωση του εργοστασίου παραγωγής της εταιρίας, εν όψει της προετοιμασίας του για νέα μοντέλα πραγματοποιήθηκε όλο αυτό το διάστημα. Η νέα Phantom αποκαλύφθηκε τον Ιούλιο στο Λονδίνο και έτυχε ενθουσιώδους υποδοχής σε όλο τον κόσμο, κάτι που επιβεβαιώνει και η ισχυρή εικόνα παραγγελιών.
Σύμφωνα με τη στρατηγική του για την επίτευξη μιας ισορροπημένης κατανομής πωλήσεων σε όλο τον κόσμο, το BMW Group χρησιμοποιεί τις πολύ ευέλικτες δομές παραγωγής, πωλήσεων και μάρκετινγκ για να εξισορροπήσει τις διακυμάνσεις στη ζήτηση μεταξύ των διαφόρων αγορών.
Στην Ευρώπη, το BMW Group κατέγραψε αύξηση όγκου 1,1%, παραδίδοντας 816.233 οχήματα τους πρώτους εννέα μήνες της χρονιάς (2016: 807.597 μονάδες), παρά τις πρόσφατες αντιξοότητες σε αρκετές βασικές αγορές.
Το BMW Group πέτυχε σημαντική άνοδο κατά τη διάρκεια των εννέα πρώτων μηνών στην Ασία, με τις παραδόσεις να φτάνουν τις 621.203 μονάδες (2016: 548.986 μονάδες, +13,2%). Αυτή η ισχυρή επίδοση οφείλεται κυρίως στην Κίνα, όπου ο αριθμός οχημάτων του BMW Group που παραδόθηκαν αυξήθηκαν κατά 15,2% στις 437.111 μονάδες (2016: 379.461 μονάδες).
Οι όγκοι πωλήσεων στην περιοχή της Αμερικής παρέμειναν χαμηλά, λόγω συρρίκνωσης της αγοράς αυτοκινήτου στις ΗΠΑ, με τις παραδόσεις το πρώτο 9μηνο του να σημειώνουν πτώση 3,4% στις 326.589 μονάδες (2016: 338.005 μονάδες). Αντίθετα, διψήφιο ποσοστό αύξησης σημειώθηκε στο Μεξικό και τη Λατινική Αμερική, την περίοδο Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου.
Ο τομέας μοτοσικλετών κατέγραψε τον υψηλότερο όγκο πωλήσεων μέχρι σήμερα.
Ο τομέας Μοτοσικλετών διέπρεψε και το 3ο τρίμηνο. Οι παραδόσεις το διάστημα Ιουλίου – Σεπτεμβρίου αυξήθηκαν κατά 11,7% στις 39.429 μονάδες (2016: 35.290 μονάδες). Κατ’ αναλογία, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 14,0% στα 514 εκατ. ευρώ (2016: 451 εκατ. ευρώ). Τα Κέρδη προ φόρων και τόκων ήταν αισθητά υψηλότερα, στα 53 εκατ. ευρώ (2016: 32 εκατ. ευρώ, +65,6%), με αποτέλεσμα περιθώριο EBIT 10,3% (2016: 7,1%). Τα Κέρδη προ φόρων για το 3ο τρίμηνο βελτιώθηκαν στα 53 εκατ. ευρώ (2016: 32 εκατ. ευρώ, +65,6%).
Κατά τη διάρκεια των πρώτων εννέα μηνών της χρονιάς, συνολικά 127.818 BMW μοτοσικλέτες και maxi-scooters παραδόθηκαν σε πελάτες (2016: 116.044 μονάδες, +10.1%). Τα Έσοδα αυξήθηκαν κατά 11,1% στα 1.833 εκατ. ευρώ (2016: 1.650 εκατ. ευρώ). Τα Κέρδη προ φόρων και τόκων βελτιώθηκαν σημαντικά, και με αύξηση 25,9% έφτασαν τα 282 εκατ. ευρώ (2016: 224 εκατ. ευρώ). Το περιθώριο EBIT του τομέα διαμορφώθηκε στο 15,4% (2016: 13,6%). Τα Κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν στα 281 εκατ. ευρώ (2016: 223 εκατ. ευρώ,+26,0%).
Ο τομέας Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία του.
Ο τομέας Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών παρέμεινε σε τροχιά βιώσιμης επικερδούς ανάπτυξης το 3ο τρίμηνο. Συνολικά, υπογράφηκαν 435.026 νέες συμβάσεις χρηματοδοτήσεων και leasing με πελάτες λιανικής το διάστημα Ιουλίου - Σεπτεμβρίου (2016: 467.702 συμβάσεις, -7,0%). Το portfolio συμβάσεων χρηματοδοτήσεων και leasing στις 30 Σεπτεμβρίου 2017 αποτελούνταν από 4.946.423 συμβάσεις (31 Δεκεμβρίου 2016: 4.703.417 συμβάσεις, +5,2%). Τα έσοδα του τομέα αυξήθηκαν κατά 4,3% στα 6.679 εκατ. ευρώ (2016: 6.403 εκατ. ευρώ). Τα Κέρδη προ φόρων βελτιώθηκαν κατά 7,2% στα 609 εκατ. ευρώ (2016: 568 εκατ. ευρώ).
Συνολικά, 1.369.263 (2016: 1.341.792) νέες συμβάσεις χρηματοδοτήσεων και leasing υπογράφηκαν τους πρώτους εννέα μήνες του 2017, 2,0% παραπάνω από πέρσι. Τα έσοδα του τομέα αυξήθηκαν κατά 9,7% στα 20.769 εκατ. ευρώ (2016: 18.940 εκατ. ευρώ). Τα Κέρδη προ φόρων βελτιώθηκαν κατά 9,3% στα 1.793 εκατ. ευρώ (2016: 1.641 εκατ. ευρώ)
Αύξηση ανθρωπίνου δυναμικού.
Το μέγεθος του ανθρωπίνου δυναμικού του Group αυξήθηκε κατά 2,8% από πέρσι έχοντας 129.545 εργαζόμενους μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου (2016: 126.013). Το BMW Group συνεχίζει να προσλαμβάνει καταρτισμένους ειδικούς και στελέχη ΙΤ σε τομείς που παραπέμπουν στο μέλλον της μετακίνησης, όπως η ψηφιοποίηση και η αυτοματοποιημένη οδήγηση.
Πρόβλεψη για το 2017: Το BMW Group προβλέπει νέα ρεκόρ.
Το BMW Group θεωρεί σίγουρη την επίτευξη των στόχων που είχε θέσει για το τρέχον οικονομικό έτος – αντλώντας αυτή την αισιοδοξία από τις ισχυρές μάρκες του, την ελκυστική γκάμα προϊόντων του και την προσδοκία ότι η γενικότερη ανοδική τάση θα συνεχιστεί στις διεθνείς αυτοκινητιστικές αγορές. Αυτοί οι ευνοϊκοί παράγοντες αντισταθμίζονται από τα υψηλά επίπεδα προκαταβολικών δαπανών για νέες τεχνολογίες, το σκληρό ανταγωνισμό και τα αυξανόμενα έξοδα προσωπικού. Το παγκόσμιο πολιτικό και οικονομικό περιβάλλον αναμένεται να παραμείνει ρευστό.
Για το οικονομικό έτος 2017, το BMW Group προβλέπει ελαφρά αύξηση στις παραδόσεις του Αυτοκινητιστικού τομέα και ισχυρή (προηγουμένως: ελαφρά) αύξηση στα κέρδη του Group προ φόρων, αναμένοντας και στις δύο περιπτώσεις τιμές ρεκόρ. «Παράλληλα, μέσα στο πρόγραμμα είναι υψηλότερες δαπάνες το τέταρτο τρίμηνο για βασικά τεχνολογικά και στρατηγικά καθώς και η συνέχιση της μεγαλύτερης επέλασης μοντέλων στην ιστορία του BMW Group. Άλλοι παράγοντες που πρέπει να έχουμε κατά νου είναι το πολιτικά ρευστό περιβάλλον και οι πολύ υψηλές προκαταβολικές δαπάνες για τη ηλεκτρική μετακίνηση και την αυτόνομη οδήγηση», εξήγησε ο Kr ü ger.
Το περιθώριο EBIT του Αυτοκινητιστικού τομέα το 2017 αναμένεται να παραμείνει εντός του εύρους στόχου, μεταξύ 8 και 10%. Με τις τρεις premium μάρκες του, το BMW Group πιστεύει ότι θα παραμείνει ο παγκοσμίως κορυφαίος κατασκευαστής premium οχημάτων το 2017. Το BMW Group προβλέπει ελαφρά (προηγουμένως: ισχυρή) αύξηση στα έσοδα του Αυτοκινητιστικού τομέα. Οι προβλέψεις για το τρέχον οικονομικό έτος προϋποθέτουν ότι οι παγκόσμιες οικονομικές και πολιτικές συνθήκες δεν θα αλλάξουν δραστικά.