NEO PEUGEOT 308TCR

Γράφτηκε από τον  Παρασκευή, 05 Ιανουαρίου 2018 19:26

Πρόκειται για μία εξέλιξη του αγωνιστικού 308 Racing Cup που βασίζεται στο PEUGEOT 308 GTi και που προορίζεται για την συναρπαστική κατηγορία του Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού (TCR) και το πιο πρόσφατο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WTCR.

Το νέο PEUGEOT 308TCR τοποθετείται πάνω από τα PEUGEOT 208 Racing Cup και PEUGEOT 308 Racing Cup, τα οποία παραμένουν στην ενεργό δράση. Το πλαίσιο, ο κινητήρας, το κιβώτιο ταχυτήτων και η αεροδυναμική της σπορ έκδοσης του PEUGEOT 308 είναι σύμφωνα με τις προδιαγραφές του TCR και των αγώνων της παγκόσμιας διοργάνωσης που διεξάγεται στην Γερμανία (VLN), στην Ισπανία (CER), στο Βέλγιο (BGDC), στην Ιταλία (CITE) και σε άλλα 24H Series πρωταθλήματα.

Οι παραγγελίες για το PEUGEOT 308TCR έχουν ξεκινήσει από τις 3 Ιανουαρίου 2018 και τα πρώτα αυτοκίνητα θα παραδοθούν τον Απρίλιο στην (προ φόρων) τιμή των €109.000 με εξαιρετικά χαμηλό λειτουργικό κόστος (περίπου στα 4,50€ ανά χιλιόμετρο). Το PEUGEOT 308TCR θα βρεθεί σε κοινή θέα στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης (8-18 Μαρτίου).

ΑΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΟ
Το PEUGEOT 308TCR βασίζεται στο PEUGEOT 308 Racing Cup, αλλά με μία διαφορετική και πιο απαιτητική φιλοσοφία υψηλών επιδόσεων. Ο 1.6 THP κινητήρας αποτελεί πρότυπο αναλογίας και μετά από πολλές αναβαθμίσεις στην εισαγωγή, την εξαγωγή και το σύστημα υπερτροφοδότησης, το 4-κύλινδρο μοτέρ αποδίδει 350 hp και 420 Nm ροπής από τις 3.000 σ.α.λ. έχοντας την δυναμική για να καλύψει 5.000 χιλιόμετρα, σχεδόν τα διπλάσια από όσα απαιτεί μία σεζόν στο Πρωτάθλημα WTCR!
Το PEUGEOT 308TCR εφοδιάζεται με ένα ειδικής σχεδίασης 6-τάχυτο σειριακό κιβώτιο με έλεγχο από διακόπτες στο τιμόνι και σε σχέση με το αντίστοιχο του PEUGEOT 308 Racing Cup διαθέτει υψηλότερη ανθεκτικότητα. Χάρη στα μεγαλύτερα μετατρόχια και την ειδική ρύθμιση της ανάρτησης, με ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές ράβδους μπροστά και πίσω, το PEUGEOT 308TCR έχει ένα ασυναγώνιστο αβαντάζ στις στροφές παρουσιάζοντας πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Παράλληλα, οι πολλαπλές ρυθμίσεις (χαμήλωμα αμαξώματος, μετατρόχια, κάμπερ κ.α.) γίνονται εύκολα και γρήγορα για προσαρμογή σε κάθε πίστα και σε κάθε οδηγικό στιλ. Το σύστημα πέδησης του PEUGEOT 308TCR αποτελείται αεριζόμενα δισκόφρενα μπροστά διάστασης Ø 378x34 χλστ. με 6-πίστονες δαγκάνες και δίσκους πίσω διάστασης Ø 270x12 χλστ. με 2-πιστονες δαγκάνες.

TCR ΕΜΦΑΝΙΣΗ 100%
Το αμάξωμα του νέου PEUGEOT 308TCR ξεχωρίζει από την βέλτιστη αεροδυναμική του και την αθλητική του σιλουέτα που εξελίχθηκε με χρήση λογισμικών CFD. Το μπροστινό μέρος επιτρέπει την ιδανική ροή του αέρα από την γρίλια και τον εναλλάκτη θερμότητας, όταν το πίσω μέρος διασφαλίζει το μεγαλύτερο κάθετο αεροδυναμικό φορτίο. Πίσω ξεχωρίζει ένας μεγάλος διαχύτης για ακόμη μεγαλύτερο downforce όταν το εκρηκτικό σύνολο του PEUGEOT 308TCR συμπληρώνουν οι ειδικοί τροχοί 18’’ με ελαστικά διάστασης 27-65/18.

Βίντεο

Σχετικά Άρθρα

  • Peugeot 308 1.2 PureTech 130 PS Allure VS Peugeot 308 1.5 Blue HDI 130 PS Allure Plus

    Ενδοοικογενειακή διαμάχη

  • Η Ford παρουσιάζει το FORDLiive

    Η Ford παρουσίασε το FORDLiive, ένα νέο συνδεδεμένο σύστημα το οποίο είναι σχεδιασμένο για να βοηθήσει τους διαχειριστές επαγγελματικών οχημάτων Ford να αυξήσουν την παραγωγικότητά τους μέσω της μεγιστοποίησης του χρόνου λειτουργίας των αυτοκινήτων τους.

  • Jeep Wagoneer και Grand Wagoneer

    Αποκάλυψη για τα ολοκαίνουργια Jeep Wagoneer και Grand Wagoneer, τα οποία εκφράζουν την πλέον premium πλευρά της μάρκας και αναβιώνουν ένα θρύλο της Αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

  • Οι δεξιοτέχνες των πήλινων μοντέλων Mazda

    Στην Ιαπωνία και στη Γερμανία, στα κέντρα έρευνας & σχεδιασμού της Mazda, οι σχεδιαστές, οι υπεύθυνοι εξέλιξης, και οι τεχνίτες των πήλινων μοντέλων ‘Takumi’ (Takumi clay modellers) δίνουν πνοή στα σχέδια όλων των νέων μοντέλων της Mazda.

  • Hyundai Snow Challenge 2021

    Η Hyundai πραγματοποίησε ένα ακραίο εγχείρημα με την ονομασία "Hyundai Snow Challenge 2021".