Το νέο Clio R.S.18

Γράφτηκε από τον  Πέμπτη, 11 Ιανουαρίου 2018 21:01

Παραπέμπει περήφανα με τη μαύρο κίτρινη εμφάνιση, χαρακτηριστικού του μονοθεσίου της Renault F1 και απευθύνεται αποκλειστικά στους λάτρεις των μηχανοκίνητων σπορ και στους σοβαρούς συλλέκτες.

Προέρχεται από το Clio R.S. 220 EDC Trophy - το πιο ισχυρό αυτοκίνητο του Clio R.S. - Η τελευταία έκδοση της Renault Sport ενσαρκώνει τις φιλοδοξίες της Renault Sport Formula One Team και εμπνέεται από την ελίτ των αγώνων που η Renault γιόρτασε την 40ή επέτειο συμμετοχής το 2017.

"Οι πελάτες της Renault Sport μοιράζονται το πάθος μας για τα μηχανοκίνητα αθλήματα. Με αυτό το μοντέλο περιορισμένης έκδοσης - το οποίο βασίζεται τεχνικά στο Clio R.S. 220 EDC Trophy - είμαστε υπερήφανοι που είμαστε σε θέση να τους προσφέρουμε την καλύτερη τεχνογνωσίας μας. Τα αθλητικά του προσόντα εκφράζονται μέσα από διάφορα σχέδια που έρχονται απευθείας από τον κόσμο της Formula 1. Το Renault Clio R.S.18 είναι μια εύγλωττη απεικόνιση του στενού δεσμού που υπάρχει ανάμεσα στη δραστηριότητά μας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και στα αυτοκίνητά μας. "- Quentin Audiffren, Product Manager των Clio R.S., της Renault Sport Cars.

Το σήμα R.S.18 στις μπροστινές πόρτες, καθώς και τα γκρι αυτοκόλλητα και τα νέο R.S. λογότυπο με το διπλό διαμάντι στην οροφή είναι μια άμεση αναφορά στην ομάδα της Renault Sport Formula One και το μονοθέσιο που θα αγωνιστεί το 2018. Επίσης φέρει και άλλα στοιχεία που παραπέμπουν στην ομάδα της F1, όπως η κίτρινη γραμμή στην μάσκα του αυτοκινήτου τα πλαϊνά προστατευτικά δημιουργούν μια εντυπωσιακή αντίθεση με το χρώμα του αμαξώματος Deep Black. Το πίσω σήμα, ο μπροστινός προφυλακτήρας, το διαμάντι της Renault και το λογότυπο R.S. στον προφυλακτήρα είναι εντελώς μαύρα, μια αίσθηση αποκλειστικότητας για αυτό το αυτοκίνητο. Το φινίρισμα Deep Black του διαχύτη προσθέτει την επιθετική στάση του αυτοκινήτου.

Στο εσωτερικό, η αίσθηση της premium αυτής περιορισμένης έκδοσης είναι προφανής από την αρχή. Στο μαρσπιέ υπάρχει το όνομα R.S., ενώ το τιμόνι είναι δερμάτινο και οι εξαγωγές αέρα είναι από ανθρακονήματα, και όλα αυτά συμβάλλουν σε μια σπορ αίσθηση της καμπίνας. Τα πατάκια της Renault Sport είναι στάνταρ.

Περιττό να πούμε ότι το Renault Clio R.S.18 κληρονόμησε τον κινητήρα από το Renault Clio R.S. 220 EDC Trophy των 220 ίππων, ο οποίος διαθέτει λειτουργία για ενίσχυση της ροπής μέχρι τα 280 Nm. Το σασί του Trophy έχει χαμηλώσει αλλά και έχει ενισχυθεί, οι μπροστινές υδραυλικές αναρτήσεις κάνουν το τιμόνι του είναι ακόμα πιο ευκρινές και πιο άμεσο. Το Renault Clio R.S. 18 είναι στάνταρ εξοπλισμένο με εξάτμιση Akrapovic, εξασφαλίζοντας έναν ισχυρό ήχο του κινητήρα.

Η περιορισμένη έκδοση θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018.

Σχετικά Άρθρα