DriveNow: πάνω από ένα εκατομμύριο πελάτες σε 13 Ευρωπαϊκές πόλεις.
Με την απόκτηση του μεριδίου της Sixt SE στην DriveNow, το BMW Group συνεχίζει τη συστηματική του εξέλιξη σαν μία πελατοκεντρική εταιρία μετακίνησης. Η συμφωνία εξαγοράς υπόκειται σε έγκριση των μονοπωλιακών αρχών. Με αυτή την κίνηση, ο παγκοσμίως μεγαλύτερος πάροχος premium μετακίνησης προσφέρει στους πελάτες αποδοτικές, βιώσιμες λύσεις μετακίνησης από μία πηγή. Ο ραγδαία αναπτυσσόμενος τομέας υπηρεσιών μετακίνησης είναι από τους ακρογωνιαίους λίθους της εταιρικής στρατηγικής του BMW Group, NUMBER ONE > NEXT, όπως αποδεικνύεται και από την βιώσιμη επέκταση των προϊόντων της εταιρίας στους τομείς on-demand μετακίνησης (DriveNow & ReachNow), στάθμευσης (ParkNow) και φόρτισης (ChargeNow). Επομένως, η εξαγορά μεριδίων της Sixt είναι το επόμενο λογικό βήμα στην παραπάνω στρατηγική, μετά την απόκτηση της Parkmobile LLC στις αρχές Ιανουαρίου της φετινής χρονιάς, μία κίνηση που ανέδειξε το BMW Group σε παγκοσμίως κορυφαίο πάροχο ψηφιακών λύσεων στάθμευσης.
«Έχουμε σημειώσει εξαιρετική επιτυχία με την υπηρεσία DriveNow τα τελευταία επτά χρόνια – χάρη στις προσπάθειες των εργαζομένων της DriveNow και της άριστης συνεργασίας με την εταίρο της κοινοπραξίας μας, Sixt. Η Sixt θα παραμείνει ισχυρός εταίρος για εμάς στο μέλλον», δήλωσε ο Peter Schwarzenbauer, Μέλος Δ.Σ. της BMW AG, υπεύθυνος για τις μάρκες MINI, Rolls-Royce, BMW Motorrad και τους τομείς Customer Engagement και Digital Business Innovation του BMW Group. «Στόχος μας είναι να κερδίσουμε 100 εκατομμύρια πελάτες για τις υπηρεσίες premium mobility που προσφέρουμε μέχρι το 2025. Με την DriveNow ως θυγατρική πλήρους ιδιοκτησίας, έχουμε στα χέρια μας όλες τις δυνατότητες για συνέχιση της στρατηγικής εξέλιξης των υπηρεσιών μας. Η εμπειρία μας από τις υπηρεσίες μετακίνησης υποστηρίζει την ανάπτυξη των μελλοντικών αυτόνομων, ηλεκτρικών και συνδεδεμένων στόλων μας», συνέχισε ο Schwarzenbauer.
Ανεξάρτητα από την εξαγορά του μεριδίου της Sixt στην DriveNow, το BMW Group και η Sixt θα συνεχίσουν την επιτυχημένη, μακροχρόνια συνεργασία τους μέσω της παροχής οχημάτων BMW και MINI για τον στόλο της Sixt.
«Η κοινή εξέλιξη της DriveNow καταδεικνύει με εντυπωσιακό τρόπο την καινοτόμο δύναμη της Sixt και του BMW Group. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους εργαζόμενους της DriveNow και του BMW Group γι’ αυτή την επιτυχία και ανυπομονούμε να συνεχίσουμε τη στρατηγική συνεργασία μας με το BMW Group μέσω των συμβάσεων παροχής οχημάτων BMW και MINI», δήλωσε ο Alexander Sixt, μέλος Διοικητικού Συμβουλίου της Sixt SE, υπεύθυνος Στρατηγικής του Group.
Η DriveNow ιδρύθηκε το 2011 σαν μία κοινοπραξία premium car-sharing (κοινοχρησία οχημάτων) μεταξύ του BMW Group και της Sixt SE. Η υπηρεσία χρησιμοποιείται ήδη από περισσότερους από ένα εκατομμύριο πελάτες σε 13 Ευρωπαϊκές πόλεις. Ο στόλος περιλαμβάνει πάνω από 6.000 πολυτελή οχήματα BMW και MINI σε όλη την Ευρώπη. Το ηλεκτρικό BMW i3 διατίθεται επίσης για χρήστες σε όλες τις περιοχές λειτουργίας της υπηρεσίας DriveNow.
«Το 2017, οι πελάτες μας οδήγησαν πάνω από οκτώ εκατομμύρια χιλιόμετρα με τον ηλεκτρικό στόλο της υπηρεσίας DriveNow – που αντιστοιχεί στο γύρο του κόσμου με το αυτοκίνητο πάνω από 200 φορές μόνο με ηλεκτρική ενέργεια. Η DriveNow όχι μόνο μειώνει την κυκλοφορία και περιορίζει το πρόβλημα στάθμευσης σε αστικές περιοχές, αλλά υποστηρίζει και την επανάσταση της ηλεκτρικής μετακίνησης», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της DriveNow, Sebastian Hofelich. Και πρόσθεσε: «Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τους εταίρους μας για να συνεχίσουμε να διαμορφώνουμε ενεργά την αστική μετακίνηση με βιώσιμο τρόπο».
Το BMW Group επιδιώκει τη βελτίωση ζωής σε αστικές περιοχές μέσω προϊόντων μετακίνησης. Η εταιρία συνεργάζεται με διάφορους εταίρους και κέντρα λήψης αποφάσεων σε πόλεις, θέλοντας να συμβάλλει στη διαμόρφωση της βιώσιμης μετακίνησης του μέλλοντος.