Το MITSUBISHI ENGELBERG TOURERείναι ένα 4WD plug-in υβριδικό EV (PHEV) με δύο μοτέρ (Twin Motor). Όπως αρμόζει στο όνομα Engelberg Tourer, προσφέρει υψηλές επιδόσεις από το σύστημα κίνησης που επιτρέπουν στον οδηγό να απολαμβάνει την οδήγηση σε όλες τις καιρικές συνθήκες, ή σε οποιαδήποτε επιφάνεια του δρόμου με αυτοπεποίθηση. Αυτό συνδυάζεται με μεγάλη αυτονομία – κλασικό χαρακτηριστικό PHEV -και παρέχει τη δυνατότητα για ταξίδια εκτός πόλης χωρίς υποδομή φόρτισης. Η άριστη διάταξη χώρων συνδυάζει χωρητικότητα για επιβάτες με μία ποικιλία αποθηκευτικών χώρων, ώστε να μπορούν η οικογένεια και οι φίλοι να περνούν ευχάριστα μέχρι να φτάσουν στον προορισμό τους. Επίσης διεγείρει την περιέργεια οδηγού και επιβατών και τη διάθεση για περιπέτεια, προκαλώντας τους να ταξιδέψουν ακόμα πιο μακριά και να βιώσουν νέες εμπειρίες.
Σχεδίαση
Το MITSUBISHI ENGELBERG TOURER, όπως υποδηλώνει τα όνομά του και είναι ιδανικό για το χειμερινό θέρετρο, έχει σχεδιαστεί σαν ένα κομψό και λειτουργικό crossover SUV παντός εδάφους. Το στυλ του αμαξώματος εκφράζει δύναμη και αξιοπιστία που του επιτρέπει να ανταπεξέρχεται σε κάθε είδους οδικές συνθήκες. Το εσωτερικό προσφέρει μια ευρύχωρη καμπίνα ώστε οι επιβάτες να απολαμβάνουν με άνεση το ταξίδι ενώ τα επίπεδα ποιότητας και λειτουργικότητας προδίδουν προσοχή στη λεπτομέρεια. Χαρακτηριστικά που υποδηλώνουν τα προσόντα ενός SUV για ένα πιο δραστήριο lifestyle περιλαμβάνουν φώτα ομίχλης τοποθετημένα σε μία μπαγκαζιέρα οροφής με αυτόματο άνοιγμα/κλείσιμο και ποδιές στους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες.
Τεχνολογίες
Το MITSUBISHI ENGELBERG TOURER είναι εφοδιασμένο με το Twin Motor PHEV της MMC που εξελίχθηκε και δοκιμάστηκε στο Outlander PHEV, και το εξελίσσει προσθέτοντας τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης και τετρακίνησης νέας γενιάς. Επιπλέον, ο συνδυασμός του συστήματος PHEV με συνδεμένες τεχνολογίες σημαίνει ότι το MITSUBISHI ENGELBERG TOURER μπορεί να οδηγείται σε όλες τις καιρικές συνθήκες και σε όλους τους τύπους δρόμων με μεγάλη αυτοπεποίθηση.
* Το MITSUBISHI ENGELBERG TOURER χρησιμοποιεί ένα σύστημα PHEV που αρμόζει σε κορυφαίο crossover SUV επόμενης γενιάς. Η μεγάλης χωρητικότητας μπαταρία τοποθετείται κάτω από το δάπεδο στη μέση του οχήματος. Χρησιμοποιεί το σύστημα Twin Motor της MMC, με πολύ ισχυρά και αποδοτικά μοτέρ μπροστά και πίσω, προσφέροντας όμως τεράστιο χώρο στην καμπίνα που μπορεί να φιλοξενήσει τρεις σειρές καθισμάτων.
* Ο βενζινοκινητήρας 2.4L είναι σχεδιασμένος για το σύστημα PHEV. Σε σειριακό υβριδικό πρόγραμμα, ο κινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια υψηλής ισχύος και πετυχαίνει υψηλό βαθμό ανάκτησης ενέργειας, ενώ ο μεγαλύτερος κυβισμός επιτρέπει πιο αθόρυβη λειτουργία και καλύτερη χιλιομετρική απόδοση. Εκτός από την υψηλότερη απόδοση του ίδιου του συστήματος PHEV, το MITSUBISHI ENGELBERG TOURER χρησιμοποιεί τεχνολογίες μείωσης κατανάλωσης, όπως οι ενεργές γρίλιες μάσκας που κλείνουν, περιορίζοντας την αντίσταση.
* Το MITSUBISHI ENGELBERG TOURER έχει ηλεκτρική αυτονομία πάνω από 70km (κύκλος WLTP), και με πλήρως φορτισμένη μπαταρία και γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμου έχει συνολική αυτονομία πάνω από 700km (WLTP). Αυτό σημαίνει ότι οδηγός και επιβάτες μπορούν να απολαμβάνουν την κλασική, ομαλή και αθόρυβη λειτουργία ενός EV για ακόμα περισσότερα χιλιόμετρα.
* Το MITSUBISHI ENGELBERG TOURER χρησιμοποιεί σύστημα Twin Motor full-time 4WD της MMC με ισχυρούς και αποδοτικούς ηλεκτροκινητήρες για τον εμπρός και πίσω άξονα, επιστρατεύοντας την τεχνογνωσία που αποκτήθηκε με τη σειρά Lancer Evolution, ενώ χρησιμοποιεί Active Yaw Control (AYC*2) για να προσαρμόσει την κατανομή ροπής μεταξύ των εμπρός τροχών. Αυτοί συνδυάζονται με το σύστημα ελέγχου συμπεριφοράς του οχήματος της MMC, Super All-Wheel Control (S-AWC), που βελτιώνει σημαντικά τις δυναμικές επιδόσεις - επιτάχυνση, είσοδο σε στροφή, φρενάρισμα – ελέγχοντας την πίεση πέδησης σε κάθε τροχό (Anti-lock Braking System, ABS) και την ισχύ των εμπρός και πίσω μοτέρ (Active Stability Control, ASC*3).
* Το σύστημα μετάδοσης Twin Motor 4WD προσφέρει εξαιρετική κατανομή ροπής εμπρός/πίσω και ξεχωρίζει επίσης από την αίσθηση επιτάχυνσης που χαρακτηρίζει έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος παράγει άμεσα μέγιστη ροπή. Ο έλεγχος κατανομής ροπής μεταξύ των εμπρός τροχών βελτιώνει τις οδηγικές επιδόσεις, προσφέροντας ένα επίπεδο ευελιξίας και οδικής συμπεριφοράς ασύλληπτο για αυτοκίνητο του μεγέθους του. Επίσης, αυξάνει την σταθερότητα, μειώνοντας την ολίσθηση των τροχών σε μη ασφαλτοστρωμένους ή χιονισμένους δρόμους, προκειμένου να εξασφαλίσει ότι η μέγιστη ελκτική ισχύς μεταφέρεται στο δρόμο.
*Χρησιμοποιώντας πληροφορίες περιστροφής του τιμονιού, περιστροφής του αμαξώματος (yaw rate), ελκτικής ισχύος, πίεσης πέδησης, ταχύτητας των τροχών και άλλα στοιχεία για τον ακριβή προσδιορισμό των προθέσεων του οδηγού και τη συμπεριφορά του οχήματος, το σύστημα ελέγχει την κατανομή ροπής, και την πίεση πέδησης στους εμπρός τροχούς, ώστε το όχημα να συμπεριφέρεται πιστά και με ασφάλεια σύμφωνα με τις προθέσεις του οδηγού.
*Μειώνει την αστάθεια στη συμπεριφορά του οχήματος που απορρέει από ολισθηρό οδόστρωμα ή ξαφνικές εντολές στο τιμόνι.
* Όταν ο οδηγός εισάγει έναν προορισμό στο σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου, στο Connected Car System χρησιμοποιεί πληροφορίες για τον καιρό, τη θερμοκρασία, την τοπογραφία, την κατάσταση της κυκλοφορίας και του εδάφους για να επιλέξει το βέλτιστο πρόγραμμα οδήγησης και να προσαρμόζει την κατανομή ροπής μέσω της διαχείρισης ενέργειας της μπαταρίας και του συστήματος S-AWC. Αυτό παρέχει οδηγική άνεση και ασφάλεια και συμβάλλει στην οικονομία καυσίμου.
Το MITSUBISHI ENGELBERG TOURER χρησιμοποιεί την ηλεκτροκίνηση για δυναμικές επιδόσεις με σεβασμό στο περιβάλλον. Με κατευθυντική ακρίβεια και έλεγχο τετρακίνησης που προσφέρει εξαιρετική σταθερότητα, επιτρέπει στον οδηγό να επιταχύνει να στρίβει και να φρενάρει με ασφάλεια και σιγουριά στην επιθυμητή πορεία σε όλες τις καιρικές συνθήκες και τις οδικές επιφάνειες.