Φέτος, το υβριδικό σύστημα ήταν υποψήφιο σε μία νέα κατηγορία: Best Hybrid Powertrain. Η μεγάλη έκπληξη ήταν η βαθμολογική διαφορά από το δεύτερο: Ο κινητήρας του BMW i8 διεκδίκησε την 1η θέση με 233 βαθμούς, με τον πλησιέστερο ανταγωνιστή να συγκεντρώνει μόλις 138 βαθμούς.
Το πρωτοποριακό BMW i8 είναι ‘δότης’ τεχνολογίας στην οικογένεια των plug-in υβριδικών BMW, που θα περιλαμβάνει συνολικά δέκα μοντέλα μέχρι το τέλος του 2019.Αυτό σημαίνει ότι η BMW θα προσφέρει τους πελάτες τη μεγαλύτερη γκάμα επιλογών από οποιανδήποτε άλλη μάρκα του ανταγωνισμού. Μαζί με το BMW i3, τα δύο αυτά μοντέλα έθεσαν τα θεμέλια προκειμένου να γίνει το BMW Group ηγέτης της αγοράς ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Έχει ‘χτυπήσει’ την κορυφή των ταξινομήσεων νέων, ηλεκτροκίνητων οχημάτων σε Ευρώπη και Γερμανία – όχι μόνο στην πολυτελή κατηγορία αλλά και στο σύνολο της αγοράς (πηγή: έκθεση IHS Markit από 14.5.2019, συνδυασμένες νέες ταξινομήσεις BEV και PHEV) – από το 2017.
Το σύστημα κίνησης του BMW i8 λανσαρίστηκε στην αγορά το 2014, και από τότε, κάθε χρόνο κερδίζει το περίοπτο βραβείο στην κατηγορία του. Εκείνη την πρώτη χρονιά, απέσπασε επίσης τον τίτλο του καλύτερου νέου κινητήρα - ‘Best New Engine’ και επιπλέον, αναδείχτηκε γενικός νικητής. Κερδίζοντας μία νέα διάκριση το 2019, το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης αποδεικνύει για μία ακόμα φορά, πόσο μπροστά βρίσκεται από την εποχή του. Με τα διαπιστευτήρια ενός σπορ αυτοκινήτου του μέλλοντος, το BMW i8 κατατάσσεται σταθερά στην κορυφή της κατηγορίας PHEV από το 2014 που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά. Τα BMW i3 και i8 βρίσκονται στα δύο άκρα του φάσματος μοντέλων, εκφράζοντας αυτό που είναι λογικά εφικτό σήμερα. Μεταφέροντας την τεχνολογία τους στις βασικές προϊοντικές σειρές BMW, προς όφελός τους, το BMW Group κατάφερε να δημιουργήσει την ευρύτερη γκάμα ηλεκτροκίνητων οχημάτων από οποιονδήποτε άλλο πολυτελή κατασκευαστή.
Η τελευταία έκδοση του BMW i8 συνδυάζει επιδόσεις σπορ αυτοκινήτου με την οικονομική κατανάλωση ενός compact μοντέλου. Ο τρικύλινδρος κινητήρας καύσης παράγει 170 kW/231 hp με κατανομή στους πίσω τροχούς. Ο ηλεκτροκινητήρας, αποδίδοντας 105 kW/143 hp, αντλεί ενέργεια από μία μπαταρία ιόντων λιθίου – που μπορεί να φορτίζεται από μία οικιακή, ηλεκτρική πρίζα – και παρέχει ισχύ στον εμπρός άξονα. Αυτό το ειδικό plug-in-υβριδικό σύστημα, που εξελίχθηκε και κατασκευάστηκε από το BMW Group, προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως 55 km στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών. Ο συνδυασμός ενός ηλεκτροκινητήρα που κινεί τους εμπρός τροχούς και ενός κινητήρα καύσης για τον πίσω άξονα, δημιουργεί ένα σύστημα τετρακίνησης (AWD), που εξασφαλίζει αξιόπιστο κράτημα στο δρόμο και προσφέρει ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, κυρίως, στην έντονη επιτάχυνση και στις γρήγορες στροφές.
Ο ισχυρότερος από τους δύο κινητήρες κινεί τους πίσω τροχούς και με την ηλεκτρική υποστήριξη του υβριδικού συστήματος προσφέρει απαράμιλλη οδηγική απόλαυση BMW σε συνδυασμό με πρωτοποριακή απόδοση. Η επιτάχυνση 0 – 100 km/h ολοκληρώνεται σε 4,4 δευτ. Εν τούτοις η κατανάλωση καυσίμου μικτού κύκλου του BMW i8 Roadster, σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών για τα plug-in υβριδικά οχήματα είναι 2.0 lit / 100 km και 14,5 kWh ηλεκτρικής ενέργειας. Οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 46 g/km. Οι αντίστοιχες τιμές για το BMW i8 Coupe είναι 1.8 lit / 100 km και 14,0 kWh, που σημαίνει ακόμα χαμηλότερες εκπομπές CO2 στα 42 g / km.
Η φετινή χρονιά σηματοδοτεί την 21η έκδοση των βραβείων ‘International Engine of the Year’. Από την απαρχή του θεσμού, οι κινητήρες του BMW Group έχουν κατακτήσει συνολικά 70 νίκες σε επίπεδο κατηγορίας και γενικής κατάταξης. Φέτος, εκλέκτορες ήταν 70 δημοσιογράφοι του Ειδικού Τύπου από 31 χώρες. Η ανακοίνωση των νικητών έγινε στις 22 Μαΐου, στο πλαίσιο της Έκθεσης Engine Expo στη Στουτγάρδη.