Η εταιρία θα πετύχει το στόχο των 25 ηλεκτροκίνητων μοντέλων που είχε θέσει για το 2025 δύο χρόνια νωρίτερα, δηλαδή το 2023. Χάρη στις ευέλικτες αρχιτεκτονικές οχημάτων που υποστηρίζουν ποικίλα συστήματα κίνησης - πλήρως ηλεκτρικά, plug-in υβριδικά και με κινητήρα καύσης - η εταιρία μπορεί να ανταποκρίνεται άμεσα στις μεταβολές της αγοράς. Τα μισά και πλέον από τα 25 μοντέλα θα είναι πλήρως ηλεκτρικά.
«Επιταχύνουμε τη μεταμόρφωση της εταιρίας στο δρόμο για τη βιώσιμη μετακίνηση, ώστε να πληροί τα πρότυπα του μέλλοντος: Την τελευταία διετία, παίρνουμε συνεχώς πολλές αποφάσεις και τώρα έφτασε η ώρα να τις υλοποιήσουμε. Μέχρι το 2021, θα έχουμε διπλασιάσει τις πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων μας συγκριτικά με το 2019», δήλωσε ο Harald Kr ü ger, Πρόεδρος Δ.Σ. της BMW AG, στο Μόναχο την Τρίτη. «Η γκάμα μας θα περιλαμβάνει 25 ηλεκτροκίνητα οχήματα ήδη από το 2023 – δύο χρόνια νωρίτερα από τον αρχικό προγραμματισμό. Αναμένουμε μία απότομη καμπύλη ανάπτυξης οδεύοντας προς το 2025: Οι πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων μας θα αυξάνονται κατά 30% περίπου κάθε χρόνο».
Στο πλαίσιο της νέας πλατφόρμας επικοινωνίας # NEXTGen, το BMW Group παρουσιάζει την επόμενη γενιά της φιλοσοφίας μετακίνησης και τα επόμενα βήματα που θα κάνει προς αυτή την κατεύθυνση. Το BMW Vision M NEXT δίνει μία γεύση από το δυναμικό μέλλον της μάρκας BMW με τη μορφή ενός εντυπωσιακού, ηλεκτροκίνητου σπορ αυτοκινήτου. Το BMW Vision M NEXT επικεντρώνεται καθαρά στον οδηγό, υποστηρίζοντάς τον με ευφυείς τεχνολογίες και καθιστώντας τον κυρίαρχο του παιχνιδιού. Το BMW Motorrad Vision DC Roadster προαναγγέλλει το μέλλον της BMW Motorrad με εναλλακτικές μορφές κίνησης. Αυτή η εξαιρετικά συναισθηματική μοτοσικλέτα διατηρεί την ταυτότητα και την εμβληματική εμφάνιση της BMW Motorrad, αλλά παράλληλα προσφέρει ένα νέο είδος οδηγικής απόλαυσης.
«Το όραμά μας είναι σαφές: βιώσιμη μετακίνηση που παράγεται με βιώσιμο τρόπο. Έχουμε δεσμευτεί να προμηθευόμαστε ηλεκτρική ενέργεια μόνο από ανανεώσιμες πηγές για όλες τις εγκαταστάσεις μας ανά τον κόσμο από το 2020», δήλωσε ο Kr ü ger. «Εκπληρώνουμε την κοινωνική ευθύνη μας – σε όλες τις διαφορετικές μορφές της. Δεσμευόμαστε σταθερά στην μετακίνηση μηδενικών ρύπων. Ταυτόχρονα, στεκόμαστε στο πλευρό των εργαζομένων, των μετόχων και των επενδυτών μας με πλήρη εταιρική υπευθυνότητα».
BMW Group : πρωτοπόρος της ηλεκτροκίνησης.
Ως πρωτοπόρος της ηλεκτροκίνησης, το BMW Group είναι ήδη κορυφαίος πάροχος ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Μέχρι το τέλος του 2019, η εταιρία στοχεύει να έχει πάνω από μισό εκατομμύριο πλήρως ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά οχήματα στο δρόμο. Μέσα σε δύο χρόνια, η εταιρία θα προσφέρει πέντε πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα παραγωγής: Παράλληλα με το BMW i 3, με παραγωγή που υπερβαίνει τις 150.000 μονάδες μέχρι σήμερα, ξεκινά φέτος η παραγωγή του πλήρως ηλεκτρικού MINI στο εργοστάσιο της Οξφόρδης (Ηνωμένο Βασίλειο). Το 2020, θα ακολουθήσει το πλήρως ηλεκτρικό BMW iX 3 στο Shenyang (Κίνα) και το 2021, το BMW iNEXT, που θα παράγεται στο Dingolfing (Γερμανία), και το BMW i 4 στο εργοστάσιο του Μονάχου (Γερμανία).
Συνυπολογίζοντας τον εκτεταμένο στόλο των plug-in υβριδικών μοντέλων, το BMW Group έχει την ευρύτερη γκάμα ηλεκτροκίνητων οχημάτων της αγοράς. Αναβαθμισμένες, plug-in υβριδικές εκδόσεις εκτεταμένης ηλεκτρικής αυτονομίας των BMW Σειράς 3, BMW Σειράς 7 και BMW X5 παρουσιάστηκαν δίπλα στην plug-in υβριδική BMW X3 στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Μερικές εβδομάδες αργότερα, η αναβαθμισμένη plug-in υβριδική έκδοση της BMW X1 Long Wheelbase (έκδοση με μακρύ μεταξόνιο), που παράγεται τοπικά για την Κινεζική αγορά, παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης. Αργότερα φέτος το καλοκαίρι, θα κυκλοφορήσουν επίσης plug-in υβριδικές εκδόσεις της BMW Σειράς 5 και BMW Σειράς 2 Active Tourer με τεχνολογία επόμενης γενιάς και μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία. Τον επόμενο χρόνο, θα ακολουθήσουν οι plug-in υβριδικές εκδόσεις των BMW X1 και BMW Σειράς 3 Touring. Αυτή η ποικιλία ειδών ηλεκτροκίνησης υπογραμμίζει τη σημασία της τεχνολογικής εξωστρέφειας στο δρόμο για τη βιώσιμη μετακίνηση.
Το BMW Group ήδη προωθεί τα οχήματα μηδενικών ρύπων και έχει ταχθεί υπέρ της αποτελεσματικής στήριξής τους. Ωστόσο, οι απαιτήσεις του τομέα στο μέλλον θα είναι πολυεπίπεδες. Δεν θα υπάρχει μόνο μία λύση που να ικανοποιεί τις ανάγκες μετακίνησης όλων των πελατών σε όλο τον κόσμο. Οι άνθρωποι που ζουν σε αγροτικές περιοχές, για παράδειγμα, χρειάζονται διαφορετικές τεχνολογικές λύσεις για τις μετακινήσεις τους συγκριτικά με τους κατοίκους των πόλεων.
BMW eDrive Zones στάνταρ στις plug - in υβριδικές εκδόσεις από το 2020.
Ο σημαντικός ρόλος που μπορούν να διαδραματίσουν τα plug-in υβριδικά οχήματα στην επίτευξη μηδενικών ρύπων στις πόλεις επισημαίνεται από τη λειτουργία των BMW eDrive Zones, που θα προσφέρεται στάνταρ με τις BMW plug-in υβριδικές εκδόσεις από το 2020: Σε πόλεις που θεσπίζουν “πράσινες ζώνες” αποκλειστικά και μόνο για οχήματα μηδενικών ρύπων, η τεχνολογία geofencing θα μπορεί να τα αναγνωρίζει αυτόματα. Όταν το όχημα εισέρχεται σε μία τέτοια ζώνη, θα ενεργοποιείται αυτόματα το πρόγραμμα της αμιγούς ηλεκτρικής λειτουργίας. Με αυτό τον τρόπο, η BMW προετοιμάζει το δρόμο ώστε να αποκτήσουν τα plug-in υβριδικά μοντέλα δικαιώματα πρόσβασης σε πράσινες ζώνες εφάμιλλα με των πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων, εφόσον αμφότερα λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο σε αυτές τις περιοχές.
Αυτό το νέο είδος στρατηγικής λειτουργίας αυξάνει σημαντικά τις δυνατότητες των plug-in υβριδικών οχημάτων για μείωση των εκπομπών ρύπων. Η αύξηση της χρήσης της ηλεκτροκίνησης όχι μόνο βελτιστοποιεί την απόδοση αλλά βοηθά και στη μείωση των λειτουργικών δαπανών – κυρίως σε συνθήκες πόλης. Αφού γεννήθηκε η ιδέα, η πρώτη δοκιμή των BMW eDrive Zones σε πραγματικές συνθήκες ήταν το πιλοτικό project “Electric City Drive” του BMW Group, σε συνεργασία με την Πόλη του Ρότερνταμ και το τοπικό Πανεπιστήμιο Erasmus.
Νέα πλατφόρμα επικοινωνίας #NEXTGen.
Με την πλατφόρμα “BMW Group #NEXTGen”, η εταιρία εγκαινιάζει μία νέα φιλοσοφία στην παρουσίαση μελλοντικών τεχνολογιών, υπηρεσιών και προϊόντων. Το BMW Group προσκάλεσε διεθνείς δημοσιογράφους, αναλυτές και λοιπά ενδιαφερόμενα μέρη στο BMW Welt στο Μόναχο για να παρακολουθήσουν έξι παγκόσμιες πρεμιέρες και δύο πολύ συναισθηματικά οραματικά οχήματα. Το πρόγραμμα θα ολοκληρωθεί με μία Παγκόσμια Influencer Day στις 26 Ιουνίου.
Με αυτό τον τρόπο, η εταιρία επεκτείνει την υπάρχουσα, παγκόσμια δέσμευσή της σε διεθνή Σαλόνια Αυτοκινήτου και Εκθέσεις Τεχνολογικών και Μελλοντικών Προϊόντων με μία μόνιμη, ανεξάρτητη και αξιόπιστη πλατφόρμα για την ατομική μετακίνηση ‘made by BMW Group’. Εκτός από τις παγκόσμιες πρεμιέρες νέων μοντέλων, ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην ανάδειξη των τελευταίων τεχνολογικών εξελίξεων από τους τομείς D+ACES: Design (Σχεδίαση), Autonomous Driving (Αυτόνομη Οδήγηση), Connectivity (Συνδεσιμότητα), Electrification (Εξηλεκτρισμός), Services (Υπηρεσίες).