Όπως ήταν αναμενόμενο, οι πωλήσεις του BMW Group το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς επηρεάστηκαν από τις επιπτώσεις του προσωρινού κλεισίματος των καταστημάτων λιανικής σε όλο τον κόσμο. Η εταιρεία παρέδωσε συνολικά 962.575 (-23,0%) πολυτελή οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce σε πελάτες ανά τον κόσμο το πρώτο εξάμηνο.
«Παρακολουθούμε πολύ στενά την εξέλιξη της παγκόσμιας ζήτησης και εξακολουθούμε να εκπονούμε διάφορα σενάρια ώστε να μπορούμε να ανταποκρινόμαστε ταχύτατα καθώς οι περιοχές σε όλο τον πλανήτη ανακάμπτουν από την πανδημία του κορωνοϊού με διαφορετικές ταχύτητες», δήλωσε ο Pieter Nota, μέλος Δ.Σ. της BMW AG υπεύθυνος Πελατών, Μαρκών και Πωλήσεων. «Βλέπουμε μία θετική ανάπτυξη στην Κίνα, όπου οι πωλήσεις μας το δεύτερο τρίμηνο ήταν και πάλι υψηλότερες από της προηγούμενης χρονιάς», υπογράμμισε ο Nota. Και πρόσθεσε: «H ζήτηση για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα μας επίσης ξεπέρασε την τάση της αγοράς το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς. Η ευρεία γκάμα plug-in υβριδικών μοντέλων μας και το νέο, πλήρως ηλεκτρικό MINI γνωρίζουν υψηλή ζήτηση μεταξύ των πελατών».
Παραδόσεις οχημάτων το 1ο εξάμηνο ανά μάρκα.
Συνολικά 842.153 (-21,7%) οχήματα BMW παραδόθηκαν το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς. Η MINI πούλησε 118.862 (-31,1%) οχήματα κατά τη διάρκεια της ίδιας περιόδου. Το πρώτο εξάμηνο, παραδόθηκαν συνολικά 61.652 (+3,4%) ηλεκτροκίνητα οχήματα BMW και MINI σε πελάτες.
Η Rolls - Royce Motor Cars ανέφερε πωλήσεις 1.560 (-37,6%) μονάδων για τους πρώτους έξι μήνες της τρέχουσας χρονιάς.
Συνολικά 76.707 (-17,7%) μοτοσικλέτες πωλήθηκαν επίσης το διάστημα Ιανουαρίου - Ιουνίου.
Οι στρατηγικές αποφάσεις για τη μελλοντική γκάμα μοντέλων αποδίδουν καρπούς.
Το BMW Group ξεκίνησε νωρίς το συστηματικό εξηλεκτρισμό της προϊοντικής γκάμας του. Το BMW Group ήδη προσφέρει plug-in υβριδικά μοντέλα σε όλες τις σχετικές κατηγορίες οχημάτων και θεωρείται κορυφαίος παίκτης τόσο στη Γερμανία όσο και σε όλο τον κόσμο. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία καλωσορίζει το οικονομικό πακέτο της Γερμανίας και εκτιμά ότι θα επωφεληθεί από το εν λόγω μέτρο, κυρίως με την παροχή κινήτρων για την απόκτηση και χρήση ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Η παραγωγή της πλήρως ηλεκτρικής BMW iX3 θα ξεκινήσει σε λίγους μήνες. Την επόμενη χρονιά, ο εξηλεκτρισμός της γκάμας θα συνεχιστεί με τις πλήρως ηλεκτρικές BMW i4 και BMW iNEXT. Το BMW Group στοχεύει να έχει συνολικά 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα στους δρόμους μέχρι το 2023 – πάνω από τα μισά πλήρως ηλεκτρικά.
Το BMW Group συνέχισε επίσης την ανανέωση της γκάμας του και παρουσίασε τη νέα γενιά της σπορ δίθυρης BMW Σειράς 4 Coupé στην πολυτελή, μεσαία κατηγορία στα τέλη Μαΐου. Η νέα BMW Σειρά 5 βρίσκεται στην αγορά από τον Ιούνιο, με πολυάριθμες σχεδιαστικές και τεχνολογικές καινοτομίες που υποστηρίζουν την κορυφαία θέση της στην πολυτελή μεσαία κατηγορία. Η Σειρά 5 προσφέρει τις περισσότερες επιλογές plug-in υβριδικών οχημάτων στην προϊοντική γκάμα της BMW, με πέντε εκδόσεις.
Η νεανική, ηλεκτροκίνητη γκάμα της μάρκας MINI είχε επίσης θετική επίδραση στους αριθμούς πωλήσεων. Το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς, πουλήθηκαν συνολικά 8.587 μονάδες (+4,1%) του plug-in υβριδικού MINI Cooper SE Countryman ALL4* και του πλήρως ηλεκτρικού MINI Cooper SE*.
Πωλήσεις BMW και MINI σε βασικές περιοχές σε όλο τον κόσμο.
Γερμανία
Η εγχώρια αγορά του BMW Group είδε θετική τάση σε νέες παραγγελίες – ειδικότερα για ηλεκτροκίνητα οχήματα – στην BMW, και κυρίως στη MINI. Το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς, πωλήθηκαν συνολικά 116.255 οχήματα BMW και MINI (-29,1%), από τα οποία τα ηλεκτροκίνητα είχαν μερίδιο 10,8%.
Ευρώπη
Στην περιοχή της Ευρώπης, συνολικά 372.428 (-32,3%) οχήματα BMW MINI παραδόθηκαν σε πελάτες το διάστημα Ιανουαρίου – Ιουνίου. Με πωλήσεις 40.734 BEVs και PHEVs, η αναλογία ηλεκτροκίνητων οχημάτων ανήλθε στο 10,9%. Με πολύ περιορισμένες προσδοκίες, οι μονάδες της λιανικής στην περιοχή επαναλειτούργησαν στο τέλος του πρώτου εξαμήνου.
Β . Αμερική
Η κατάσταση στις ΗΠΑ παραμένει συγκεχυμένη και διαφέρει από πολιτεία σε πολιτεία. Μέχρι τα μέσα Ιουνίου, όλα τα καταστήματα λιανικής άνοιξαν για πρώτη φορά από τις αρχές Μαρτίου. Συνολικά 133.844 οχήματα (-30,6%) παραδόθηκαν σε πελάτες το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς. Από αυτά, 121.657 (-29,6%) ήταν μάρκας BMW.
Κίνα
Στην Κίνα, οι πωλήσεις τους πρώτους έξι μήνες του 2020 ανήλθαν στις 329.069 (-6,0%). Οι πωλήσεις το 2ο τρίμηνο ήταν ήδη 17,1% υψηλότερες από πέρσι. Ως αποτέλεσμα, συνεχίζεται η θετική τάση που παραπέμπει σε μία ανάκαμψη στη συγκεκριμένη την αγορά από το Μάρτιο.
1 Στο πλαίσιο μιας ανασκόπησης των πωλήσεών του και των σχετικών μεθόδων αναφορά, το BMW Group επανεξέτασε δεδομένα λιανικών πωλήσεων προηγούμενης περιόδου και έκρινε ότι ορισμένες παραδόσεις οχημάτων δεν αναφέρθηκαν τις σωστές περιόδους. Περαιτέρω πληροφορίες υπάρχουν στο δελτίο τύπου της 12ης Μαρτίου όπου περιλαμβάνοντα τα οικονομικά αποτελέσματα του BMW Group για το 2019 και στον Ετήσιο Απολογισμό του BMW Group για το 2019. Ως επικαιροποίηση των πληροφοριών που παρατίθενται εδώ, το BMW Group έχει αναθεωρήσει όλα τα δεδομένα για τις παραδόσεις οχημάτων αναδρομικά από το 2015 στις 16 σημαντικότερες αγορές του.