Το Εργοστάσιο του BMW Group στο Regensburg θα κατασκευάζει εξαρτήματα ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης από το 2021.

Γράφτηκε από τον  Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 20:24

 Το BMW Group αυξάνει τη δυναμικότητα παραγωγής των Γερμανικών εργοστασίων του για συστήματα e-drive. Από το 2021, οι κυψέλες μπαταριών υψηλής τάσης θα επικαλύπτονται στο εργοστάσιο του BMW Group στο Regensburg, ενώ ολοκληρωμένες μπαταρίες υψηλής τάσης θα κατασκευάζονται από το 2022. Η εταιρεία θα επενδύσει πάνω από 150 εκατομμύρια ευρώ στην εγκατάσταση για να προμηθεύει τα όλο και περισσότερα ηλεκτροκίνητα οχήματα του BMW Group με μπαταρίες υψηλής τάσης. 

Η νέα τοποθεσία παραγωγής συστημάτων e-drive ανακοινώθηκε από τον Michael Nikolaides, Επικεφαλής Σχεδιασμού και Παραγωγής Κινητήρων και Συστημάτων E-Drives, και τον Frank Bachmann, Διευθυντή του Εργοστασίου του BMW Group στο Regensburg, σε εκδήλωση όπου παρέστη η Δήμαρχος του Regensburg, Gertrud Maltz-Schwarzfischer. 

«Η ηλεκτρική μετακίνηση είναι η κινητήρια δύναμη της ανάπτυξης για το BMW Group και αυτή η εξέλιξη αντανακλάται στην παραγωγή των e-drive συστημάτων μας», εξήγησε ο Michael Nikolaides: «Το 2020, δώσαμε μέγιστη έμφαση στην παραγωγή συστημάτων e-drive». Τον Ιούλιο, η εταιρεία εγκαινίασε το Κέντρο Αριστείας Παραγωγής Συστημάτων E-drive στο Dingolfing και διπλασίασε τη δυναμικότητα παραγωγής των μπαταριών υψηλής τάσης της κοινοπραξίας BMW Brilliance Automotive, ανοίγοντας ένα ακόμα κέντρο μπαταριών στην Κίνα. Τον περασμένο μήνα, το BMW Group ανακοίνωσε ότι θα κατασκευάζει modules μπαταριών στο εργοστάσιό του στη Λειψία από το 2021. «Τώρα σειρά έχει το Regensburg όπου το 2021 θα προστεθεί η παραγωγή εξαρτημάτων μπαταριών, και μετά από ένα χρόνο θα προστεθεί η παραγωγή μπαταριών υψηλής τάσης. Από όλα αυτά προκύπτει το γεγονός ότι αυξάνουμε σταθερά την παραγωγή συστημάτων e-drive», τόνισε ο Nikolaides. Συνολικά, το BMW Group θα επενδύσει περίπου 750 εκατομμύρια ευρώ στις εγκαταστάσεις του σε Dingolfing, Λειψία και Regensburg αυξάνοντας τη δυναμικότητα παραγωγής για εξαρτήματα κίνησης ηλεκτροκίνητων οχημάτων μέχρι το 2022. 

«Από το 2021, το Εργοστάσιο του BMW Group στο Regensburg δεν θα κατασκευάζει μόνον ηλεκτροκίνητα οχήματα αλλά και εξαρτήματα e-drive», δήλωσε ο Frank Bachmann: «Θα επενδύσουμε πάνω από 150 εκατομμύρια ευρώ μέχρι το 2022 στην παραγωγή μπαταριών υψηλής τάσης καθώς και στα απαραίτητα εξαρτήματα. Συνολικά, τουλάχιστον 300 θέσεις εργασίας θα δημιουργηθούν στο νέο τομέα παραγωγής μέχρι το 2024». Αυτή η στρατηγική απόφαση δείχνει «τη σοβαρότητα με την οποία αντιμετωπίζουμε το θέμα, και την έμφαση που δίνει το BMW Group στη Γερμανία ως τοποθεσία παραγωγής», τόνισε ο Nikolaides. Επομένως, το BMW Group διασφαλίζει την εργασία σε όλα τα Γερμανικά εργοστάσιά του και επιδεικνύει προνοητικότητα ανασυγκροτώντας τις δυνάμεις του εν όψει της μετάβασης στην ηλεκτρική μετακίνηση. 

Οι μπαταρίες υψηλής τάσης αποτελούν θεμέλιο λίθο αυτής της μετάβασης.
Το εργοστάσιο του BMW Group στο Regensburg ξεκίνησε την παραγωγή δύο ηλεκτροκίνητων μοντέλων φέτος με τις plug-in υβριδικές εκδόσεις της BMW X1 και της BMW X2. Παράλληλα, με εκτεταμένες επενδύσεις και μετατροπές, το εργοστάσιο προετοιμάζεται ώστε, προχωρώντας στο μέλλον, να μπορεί να απαντά με ευελιξία στη μεταβαλλόμενη ζήτηση για διαφορετικά είδη κίνησης. «Η επικάλυψη κυψελών μπαταριών και η παραγωγή μπαταριών υψηλής τάσης θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο σε αυτή τη μετάβαση», δήλωσε ο Διευθυντής του Εργοστασίου, Frank Bachmann. Η επικάλυψη των κυψελών των μπαταριών – που θα ξεκινήσει στις αρχές του 2021- τους προσδίδει μεγαλύτερη μηχανική αντοχή και καλύτερη θερμική αγωγιμότητα. Με τον τρόπο αυτό βελτιώνεται η μόνωση και η ψύξη των ακόμα ισχυρότερων κυψελών για την 5η γενιά του συστήματος e-drive. Από το 2022, το εργοστάσιο του Regensburg θα κατασκευάζει επίσης ολοκληρωμένες μπαταρίες υψηλής τάσης από ξεχωριστές μονάδες (modules). 

Από την κυψέλη μπαταρίας στη μπαταρία υψηλής τάσης.
Η διαδικασία παραγωγής των μπαταριών υψηλής τάσης περιλαμβάνει δυο βασικά στάδια και οι μονάδες των μπαταριών κατασκευάζονται με μία εξαιρετικά αυτοματοποιημένη διαδικασία. Πρώτον, οι μπαταρίες ιόντων λιθίου περνούν από μία διαδικασία καθαρισμού πλάσματος. Μία ειδική διαδικασία επίστρωσης για τις κυψέλες διασφαλίζει βέλτιστη μόνωση. Στη συνέχεια, οι κυψέλες μπαταριών συναρμολογούνται σε μεγαλύτερες μονάδες, γνωστές ως modules. Το BMW Group λαμβάνει τις κυψέλες μπαταριών από προμηθευτές που τις κατασκευάζουν σύμφωνα με τις ακριβείς προδιαγραφές της εταιρείας. Το BMW Group χρησιμοποιεί διαφορετικές κυψέλες μπαταριών ανάλογα με το ποια προσφέρει τα καλύτερα ποιοτικά χαρακτηριστικά για την κάθε φιλοσοφία οχήματος. 

Κατόπιν, τα modules των μπαταριών τοποθετούνται σε ένα αλουμινένιο κέλυφος με τις φίσες του οχήματος, τις μονάδες ελέγχου και τις μονάδες ψύξης. Το μέγεθος και το σχήμα του αλουμινένιου κελύφους καθώς και ο αριθμός των modules που χρησιμοποιούνται διαφέρουν, ανάλογα με την έκδοση. Το αποτέλεσμα είναι μία μπαταρία υψηλής τάσης, άριστα προσαρμοσμένη στο όχημα. 

Αυτός ο συνδυασμός τυποποιημένων modules μπαταριών και κελυφών ευέλικτα προσαρμοσμένων στο όχημα έχει αρκετά πλεονεκτήματα: Πρώτον, διασφαλίζει ομοιόμορφα χαρακτηριστικά και πρότυπα ποιότητας στην παραγωγή μπαταριών υψηλής τάσης. Δεύτερον, η αρθρωτή σχεδίαση των μπαταριών λειτουργεί ως βάση για μία ευρεία γκάμα εκδόσεων e-drive. Τελευταίο αλλά σημαντικό, η αρθρωτή φιλοσοφία είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να μπορεί η εταιρεία να αντιδρά ταχύτατα στη ζήτηση των πελατών και να αξιοποιεί τις μειώσεις κόστους. 

Παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής για e - drives με έμφαση στη Γερμανία.
Μέχρι σήμερα, οι μπαταρίες υψηλής τάσης για όλα τα ηλεκτροκίνητα οχήματα BMW και MINI κατασκευάζονται εσωτερικά, στα εργοστάσια των Dingolfing, Spartanburg/ΗΠΑ και Shenyang/Κίνα. Και στην Ταϊλάνδη, το BMW Group έχει τοπικοποιήσει την παραγωγή μπαταριών υψηλής τάσης στο εργοστάσιο του Rayong στο πλαίσιο ενός συνεργατικού project με το Dräxlmaier Group. Η νέα παραγωγή εξαρτημάτων μπαταριών και η παραγωγή μπαταριών υψηλής τάσης στα εργοστάσια του BMW Group σε Regensburg και Λειψία, θα προστεθούν σε αυτό το δίκτυο από το 2021 και μετά. Το Μόναχο φιλοξενεί αφενός το πιλοτικό εργοστάσιο για ηλεκτρικά συστήματα κίνησης (e-drives) και αφετέρου το Κέντρο Αριστείας Κυψελών Μπαταριών (Battery Cell Competence Center). Εδώ, το BMW Group αναλύει εκτενώς διαδικασίες προστιθέμενης αξίας για τις κυψέλες μπαταριών και φροντίζει οι διαδικασίες παραγωγής να ακολουθούν τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις. 

Η εταιρεία κατασκευάζει ηλεκτρικούς κινητήρες στο Κέντρο Αριστείας Παραγωγής Συστημάτων E-drive στο Dingolfing και στο εργοστάσιο του BMW Group στο Landshut. Κατά συνέπεια, το BMW Group, μελλοντικά, θα κατασκευάζει εξαρτήματα συστημάτων e-drive για παραγωγή μεγάλης κλίμακας σε επτά τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο, τέσσερις από τις οποίες βρίσκονται στη Γερμανία. 

Η αύξηση της δυναμικότητας παραγωγής εξαρτημάτων είναι κομβικής σημασίας προκειμένου το BMW Group να επιτύχει τους φιλόδοξους στόχους του για την ηλεκτρική μετακίνηση. Ήδη από το 2021, ένα στα τέσσερα οχήματα επί των πωλήσεων του BMW Group στην Ευρώπη αναμένεται να είναι ηλεκτροκίνητο. Μέχρι το 2025, ο αριθμός αυτός θα είναι ένα στα τρία και το 50% μέχρι το 2030. Μέχρι το 2023, το BMW Group θα έχει 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα στο δρόμο, από τα οποία τα μισά θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά.

Σχετικά Άρθρα