Στο πλαίσιο του πρότζεκτ που ονομάζεται "Small BEV (Battery Electric Vehicle)", οι μηχανικοί εξελίσσουν ένα αυτοκίνητο με μπαταρία περίπου στο μέγεθος ενός Polo, το οποίο θα είναι διαθέσιμο από 20.000 έως 25.000 ευρώ (24.000-30.000 $).
Αυτό θα το έκανε φθηνότερο και από το ηλεκτρικό ID.3 της Volkswagen, το οποίο λανσαρίστηκε τον Σεπτέμβριο.
Λεπτομέρειες για το μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν έχει δώσει η Volkswagen .
Η αυτοκινητοβιομηχανία είπε ότι οι αυστηρότεροι στόχοι εκπομπών ρύπων της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα την αναγκάσουν να αυξήσει το ποσοστό των ευρωπαϊκών πωλήσεων υβριδικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο 60% έως το 2030, από τον προηγούμενο στόχο που ήταν 40%.
Μετά την αύξηση στην προγραμματισμένη επένδυσή του Ομίλου σε τεχνολογίες ψηφιακών και ηλεκτρικών οχημάτων σε 73 δισεκατομμύρια ευρώ για τα επόμενα πέντε χρόνια, τα 35 δισεκατομμύρια περίπου θα επενδυθούν στην ηλεκτρονική κινητικότητα.
Η VW σχεδιάζει να κατασκευάσει 1,5 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως το 2025.