Η Porsche προχώρησε στην κατηγορία των πολυτελών SUV πριν από σχεδόν δύο δεκαετίες με το Cayenne, οδηγώντας τη στο δρόμο προς την επιτυχία και αξιοποιώντας νέες αγορές. Τώρα έχει φτάσει στο εκπληκτικό νούμερο του 1.000.000 πωλήσεων παγκοσμίως.
Στη δεκαετία του 1990 τα μοντέλα της Porsche που ήταν διαθέσιμα για παραγγελίες από τους λάτρεις της μάρκας ήταν η 911 και η Boxster. Η ιδέα για το Cayenne σχεδιάστηκε στα τέλη της δεκαετίας. Η Porsche παρουσίασε παγκόσμια το πρώτο SUV της εταιρείας λίγα χρόνια αργότερα το 2002. Δεκαοκτώ χρόνια μετά, το Cayenne με το νούμερο 1.000.000 ξεκίνησε στη γραμμή παραγωγής από το εργοστάσιο της μάρκας στην Μπρατισλάβα της Σλοβακίας. Πρόκειται για ένα GTS σε χρώμα «Carmine Red» που παραδόθηκε σε έναν Γερμανό πελάτη.
Το Cayenne είναι η επιτομή ενός SUV και έχει δημιουργήσει ένα ολόκληρο τμήμα. Συνεχίζει να θέτει νέα πρότυπα και να ξεπερνά τον εαυτό του. Έσωσε την εταιρεία από μια κρίση, πρωτοστάτησε στην υβριδική τεχνολογία και έθεσε νέα ρεκόρ. Η Porsche αυξήθηκε σε μέγεθος και σε κερδοφορία χάρη στο Cayenne. Μέχρι σήμερα, αυτό το SUV είναι το σύμβολο της επιτυχίας για την ιστορία της εταιρείας.
Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους για την τεράστια επιτυχία αυτού του SUV.
Το οικονομικό έτος 2007/2008, η Cayenne ξεπέρασε την Porsche 911 με σχεδόν πάνω από 50.0000 μονάδες σε πωλήσεις, με συνολική παραγωγή να ξεπερνάει τις 105.000 μονάδες.
Το Ράλι TransSyberia καλύπτεται μια διαδρομή άνω των 7.000 χιλιομέτρων σε δύο εβδομάδες. Πρόκειται για έναν εκτός δρόμου απαιτητικό μαραθώνιο που πραγματοποιήθηκε από το 2003 έως το 2008. Η Cayenne έτρεξε σε αυτό το ράλι και τα πήγε υπέροχα, παίρνοντας τις τρεις πρώτες θέσεις το 2007. Ένα χρόνο αργότερα πήρε τις πρώτες πέντε θέσεις.
Η Porsche μπήκε στο βιβλίο ρεκόρ Guinness 10 χρόνια αργότερα, όταν η Cayenne τράβηξε για 42 μέτρα το Airbus A380, βάρος 285 τόνων. Η Porsche κέρδισε το υπάρχον ρεκόρ γιατί ένα «αυτοκίνητο σε σειρά παραγωγής τράβηξε το βαρύτερο αεροσκάφος» κατά 115 τόνους.
Η Porsche είναι φτιαγμένη για να προσφέρει συγκινήσεις σε πίστες αγώνων και αυτό ισχύει ιδιαίτερα για το Nürburgring. Ιδανική πίστα για δοκιμές, αγώνες, η «Πράσινη Κόλαση» όπως ονομάζεται προσελκύει επίδοξους οδηγούς αγώνων και όχι μόνο από όλο τον κόσμο. Ως το πρώτο SUV, η Cayenne Turbo S έκανε τον καλύτερο χρόνο σε λιγότερο από οκτώ λεπτά.