Τους πρώτους τρεις μήνες της χρονιάς, το BMW Group παρέδωσε στους πελάτες του συνολικά 636.606 οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce (+33,5%) και πέτυχε νέο ρεκόρ πωλήσεων όλων των εποχών για το πρώτο τρίμηνο. Το διάστημα Ιανουαρίου - Μαρτίου, η εταιρεία αύξησε τις πωλήσεις της σε σχέση με πέρσι σε όλες τις σημαντικές περιοχές του κόσμου. Όλες οι μάρκες του BMW Group σημείωσαν άνοδο σε όλες τις αγορές τη συγκεκριμένη περίοδο.
«Συνεχίσαμε τον ανοδικό ρυθμό το πρώτο τρίμηνο της φετινής χρονιάς, πουλώντας περισσότερα οχήματα από ποτέ. Το νέο ρεκόρ πωλήσεων όλων των εποχών υπογραμμίζει τους φιλόδοξους στόχους μας για τη χρονιά», δήλωσε ο Pieter Nota, μέλος Δ.Σ. της BMW AG υπεύθυνος τομέα Πελατών, Μαρκών & Πωλήσεων. «Τα αποτελέσματα πωλήσεων ενισχύθηκαν από την ισχυρή ζήτηση κυρίως για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Διπλασιάσαμε τις παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρσι. Αυτό δείχνει ότι είμαστε στο σωστό δρόμο για να ξεπεράσουμε τις παραδόσεις 100.000 αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων φέτος, ώστε τουλάχιστον ένα εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα οχήματα να κυκλοφορούν στους δρόμους συνολικά μέχρι το τέλος της χρονιάς».
Η υψηλή ζήτηση δείχνει μία ισχυρή προϊόντική γκάμα και επιβεβαιώνει τη μακροπρόθεσμη προϊοντική στρατηγική της BMW .
Η BMW παρέδωσε 560.543 οχήματα (+36,2%) το πρώτο τρίμηνο της φετινής χρονιάς. Οι κύριοι παράγοντες που συνέβαλαν στις επιτυχημένες πωλήσεις του 1ου τριμήνου της μάρκας ήταν η υψηλή δημοτικότητα των μοντέλων X (246.068 μονάδες, +36,5%), καθώς και η αύξηση 43,0% για τη νέα BMW Σειρά 5 και αντίστοιχα 43,6% για την επιτυχημένη BMW Σειρά 3.
Οι πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων υπερδιπλασιάστηκαν το πρώτο τρίμηνο.
Με 70.207 μονάδες το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς, το BMW Group υπερδιπλασίασε τις παγκόσμιες πωλήσεις τόσο των PHEV (Plug-in Hybrid) όσο και των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων – καταδεικνύοντας για μία ακόμα φορά τη σημασία της ηλεκτροκίνησης για την εταιρεία.
Με την BMW iX3*, η οποία κυκλοφόρησε στην Ευρώπη μόλις πριν από μερικές εβδομάδες, το BMW i3 και το MINI Cooper SE*, το BMW Group ήδη προσφέρει μία ισχυρή γκάμα αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, στην οποία θα προστεθούν κατά τη διάρκεια της χρονιάς δύο ‘ναυαρχίδες’ καινοτομίας, η BMW iX και η BMW i4. «Οι πελάτες μας δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και για τα δύο αυτά οχήματα, κάτι το οποίο επιβεβαιώνει τον τέλειο προγραμματισμό μας: η BMW iX και η BMW i4 έρχονται ακριβώς την κατάλληλη στιγμή», πρόσθεσε ο Nota.
Το BMW Group για μία ακόμα φορά επιταχύνει σημαντικά την επέκταση της ηλεκτροκίνησης και σχεδιάζει να έχει γύρω στα δώδεκα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα στο δρόμο από το 2023. Τα επόμενα χρόνια, θα συμπεριληφθούν μοντέλα όπως οι αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις της BMW Σειράς 5, της BMW Σειράς 7, της BMW X1 και του διαδόχου του MINI Countryman. Μέχρι το 2023, το BMW Group θα έχει τουλάχιστον μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση στο 90% περίπου των σημερινών κατηγοριών της αγοράς.
Από τώρα μέχρι το 2025, το BMW Group σχεδιάζει να αυξήσει τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων κατά μέσο όρο πάνω 50% το χρόνο – τουλάχιστον δεκαπλάσιος αριθμός έναντι των οχημάτων που πωλήθηκαν το 2020.
Το BMW Group εκτιμά ότι μέχρι το 2030, τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, θα έχουν αναλογία τουλάχιστον 30% στις παγκόσμιες πωλήσεις. Η MINI πιθανότατα θα πετύχει αυτό το ορόσημο το 2027. Μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2030, η MINI θα είναι η πρώτη μάρκα του BMW Group της οποίας η προϊοντική γκάμα θα είναι, αποκλειστικά, αμιγώς ηλεκτρική. Ως μία αμιγώς ηλεκτρική παγκόσμια μάρκα, η MINI θα εξακολουθήσει να έχει αποτύπωμα σε όλες τις σημαντικές παγκόσμιες αγορές.
Την επόμενη δεκαετία, το BMW Group προγραμματίζει να έχει συνολικά περίπου δέκα εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα στους δρόμους.
Η MINI κατέγραψε αύξηση πωλήσεων σε όλες τις παγκόσμιες αγορές το πρώτο τρίμηνο.
Το πρώτο τρίμηνο του 2021, συνολικά 74.683 οχήματα MINI παραδόθηκαν σε πελάτες. Παρά το περιορισμένο αποτύπωμα της μάρκας στην Κινεζική αγορά, ο αριθμός αυτός αντιπροσωπεύει μία αύξηση 16,2% έναντι της προηγούμενης χρονιάς. Στην πραγματικότητα, η MINI κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της σε όλες τις περιοχές του κόσμου το πρώτο τρίμηνο του 2020. Το MINI Countryman αποδείχτηκε ιδιαίτερα δημοφιλές μεταξύ των πελατών, σημειώνοντας άνοδο 36,0%. Οι πωλήσεις του 3θυρου MINI αυξήθηκαν κατά 23,4%, ενώ 19,1% περισσότερες εκδόσεις John Cooper Works πωλήθηκαν σε σχέση με πέρσι. Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα είχαν ποσοστό 15% στις συνολικές πωλήσεις MINI το πρώτο τρίμηνο – διπλάσιο από της προηγούμενης χρονιάς.
Η BMW M GmbH συνεχίζει την επιτυχημένη χρονιά ρεκόρ του 2020 και το 1ο τρίμηνο.
Με αύξηση πωλήσεων 21,0% (37.896 μονάδες) από την περσινή χρονιά, η BMW M GmbH ολοκλήρωσε ένα επιτυχημένο πρώτο τρίμηνο. Η X5 M και η X6 M ήταν οι κύριοι μοχλοί ανάπτυξης στην κατηγορία μοντέλων υψηλών επιδόσεων. Στην κατηγορία επιδόσεων, η M440i Coupé* συνετέλεσε αποφασιστικά στα εξαιρετικά αποτελέσματα πωλήσεων. Η BMW M GmbH συνέχισε την προϊοντική της επέλαση το Μάρτιο, λανσάροντας τέσσερα σημαντικά μοντέλα, τις M3/M4, M440i Cabrio* και την M5 CS*.
Η Rolls - Royce Motor Cars πέτυχε το καλύτερο αποτέλεσμα 1ου τριμήνου στην 116-χρονη ιστορία της.
Η Rolls - Royce Motor Cars κατέγραψε τον υψηλότερο αριθμό πωλήσεων 1ου τριμήνου στην ιστορία της μάρκας, με 1.380 παραδόσεις (+61,8%). Αυτό το αποτέλεσμα τριμήνου ξεπερνά το προηγούμενο ρεκόρ που σημειώθηκε το 2019 και είναι το υψηλότερο στην ιστορία των 116 ετών της μάρκας. Αύξηση πωλήσεων παρατηρήθηκε σε όλες τις αγορές, με ισχυρότερες την Κίνα, τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ασία Ειρηνικού. Υπήρχε υψηλή ζήτηση για όλα τα μοντέλα, κυρίως για τη νέα Ghost και την Cullinan, με τις παραγγελίες να επεκτείνονται μέχρι το δεύτερο εξάμηνο του 2021. Η εταιρεία είναι αισιόδοξη για την υπόλοιπη χρονιά.
BMW Motorrad : Η εικόνα πωλήσεων επιβεβαιώνει μία επιτυχημένη στρατηγική ανάπτυξης.
Η BMW Motorrad κατάφερε να παραδώσει 42.592 μοτοσικλέτες και scooters το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς (+22,5%) – το καλύτερο αποτέλεσμα πωλήσεων 1ου τριμήνου στην ιστορία της. Αυτή η άνοδος υπογραμμίζει την επιτυχημένη στρατηγική της BMW Motorrad. Τόσο η ισχυρή προϊοντική γκάμα με ποικίλα διαφορετικά μοντέλα, όσο και το λανσάρισμα νέων προϊόντων, αποτελούν βασικά συστατικά της συνεχιζόμενης επιτυχίας της BMW Motorrad.
Οι πωλήσεις BMW και MINI στις διάφορες περιοχές/αγορές.
Στην Κίνα, το BMW Group ανέφερε το καλύτερο πρώτο τρίμηνο στην ιστορία του. Οι πωλήσεις τους πρώτους τρεις μήνες της χρονιάς ξεπέρασαν το υψηλό επίπεδο - προ υγειονομικής κρίσης - του πρώτου τριμήνου 2019. Στη σημαντική ασιατική αγορά της Νότιας Κορέας σημειώθηκαν πωλήσεις 20.321 οχημάτων μεταξύ Ιανουαρίου και Μαρτίου, σημαντική άνοδος 42,8% συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρσι.
Στις Ηνωμένες Πολιτείες, το BMW Group συνέχισε να «χτίζει» πάνω στο ισχυρό momentum του 4ου τριμήνου του 2020: Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 20,1% τους πρώτους τρεις μήνες της φετινής χρονιάς με συνολικές παραδόσεις 77.718 οχημάτων BMW και MINI.
Στην Ευρώπη, παρά τις επιπτώσεις της πανδημίας στο λιανεμπόριο, οι συνολικές πωλήσεις BMW και MINI αυξήθηκαν κατά 8,3% φτάνοντας τα 238.761 οχήματα.