F4 Championship Powered by Abarth 2021

Γράφτηκε από τον  Τρίτη, 27 Απριλίου 2021 18:35

 Το turbo σύνολο 414TF χωρητικότητας 1,4 λίτρων της Abarth, θα αποτελέσει για ακόμα μια χρονιά την κινητήριο δύναμη των μονοθεσίων του Ιταλικού και το Γερμανικού θεσμού F4 Championship Powered by Abarth. Ο Ιταλικός κινητήρας των 160 ίππων, γνωστότερος και ως «T-Jet», έχει πλούσια αγωνιστική εμπειρία, αλλά παράλληλα εφοδιάζει και τις εκδόσεις παραγωγής των μοντέλων της Abarth. Στις 16 Μαΐου, στην πίστα Paul Ricard της Γαλλίας, οι νεαροί οδηγοί θα βρεθούν και πάλι στα μονοθέσια τους για την πρεμιέρα της 8ης σαιζόν της Ιταλικής F4. Ήδη έχουν επιβεβαιώσει τη συμμετοχή τους 35 οδηγοί, στοιχείο που από μόνο του δείχνει τη δυναμική του θεσμού. Περίπου ένα μήνα αργότερα, στις 13 Ιουνίου, θα ξεκινήσουν οι αγωνιστικές υποχρεώσεις και για τους συμμετέχοντες στο Γερμανικό ADAC F4 Championship Powered by Abarth. Με αφετηρία το διάσημο Red Bull Ring της Αυστρίας, αρκετές από τις ομάδες του Γερμανικού Πρωταθλήματος, θα συμμετέχουν -όπου το πρόγραμμα το επιτρέπει- και στους αγώνες του Ιταλικού θεσμού, με στόχο οι νεαροί οδηγοί να αποκομίσουν τη μέγιστη δυνατή εμπειρία.

Το Ιταλικό Πρωτάθλημα θα φιλοξενήσει και μερικά ονόματα με βαριά παράδοση στη Formula 1. Ο Sebastian Montoya (Prema Powerteam), γιος του πρώην οδηγού της Formula 1 Juan Pablo, θα αγωνιστεί σε όλους τους αγώνες της σαιζόν, ενώ σε μερικούς από αυτούς θα βρει απέναντι του τον Lorenzo Patrese (AKM Motorsport), γιο του Riccardo, του οδηγού που πήρε εκκίνηση σε 256 Grand Prix της Formula 1. Δυναμική θα είναι και η γυναικεία παρουσία, με την Hamda Al Qubaisi (Prema Powerteam) στη δεύτερη σαιζόν της στην Ιταλική F4 και την Maya Weug (Iron Lynx), την πρώτη γυναίκα που αναδεικνύεται από την Ferrari Driver Academy.
Ανάμεσα στους παραπάνω, αλλά και αρκετούς ακόμα φιλόδοξους οδηγούς, θα βρεθεί ο νεαρός ταλαντούχος Έλληνας, Τζώρτζης Μαρκογιάννης (CRAM Motorsport), ο οποίος θα αγωνιστεί σε όλη τη φετινή χρονιά του θεσμού.
Μετά την πρεμιέρα στις 16 Μαϊου στη Γαλλία, το Ιταλικό F4 Championship Powered by Abarth θα συνεχιστεί στο Misano στις 6 Ιουνίου. Θα ακολουθήσει η Vallelunga στις 27 Ιουνίου, πίστα η οποία αποτελεί και σημαντικό τόπο εξέλιξης για τα μοντέλα παραγωγής της Abarth, όπως για παράδειγμα του συλλεκτικού Abarth 695 70o Anniversario, του οποίου η απόδοση του αεροδυναμικού βοηθήματος “Spoiler ad Assetto Variabile”, δοκιμάστηκε και τελειοποιήθηκε στην πράξη στη συγκεκριμένη πίστα. Η θρυλική πίστα της Imola θα ακολουθήσει στις 25 Ιουλίου, ενώ ο Σεπτέμβριος και ο Οκτώβριος θα ολοκληρώσουν το πρόγραμμα με 3 αγώνες (Red Bull Ring στις 12 Σεπτεμβρίου, Mugello στις 10 Οκτωβρίου και Monza στις 30 Οκτωβρίου).

 

Σχετικά Άρθρα

  • Κωδικός : Fiat Abarth 850 TC

    Το τμήμα Heritage της Stellantis ανέλαβε να διασώσει ένα από τα πλέον σπάνια και με ιδιαίτερη ιστορία δείγματα του έργου του ιδιοφυούς Carlo Abarth.

  • Abarth 695 biposto

    Με χαρακτηριστικά και επιδόσεις που δικαίως η Abarth δηλώνει ότι δημιούργησε το μικρότερο supercar του κόσμου.

  • Νέο Abarth 500e

    Το Νέο Abarth 500e είναι «περισσότερο Abarth από ποτέ» χάρη στην αρχιτεκτονική του, την καλύτερη κατανομή βάρους, τη μεγαλύτερη ροπή και τα φαρδύτερα μετατρόχια. Είναι ταχύτερο και πιο διασκεδαστικό σε όλες τις συνθήκες.

  • Δύο νέα πακέτα εξοπλισμού για τα Abarth 595 / 695

    Με πολλαπλές επιλογές, η νέα σειρά της Abarth ανεβάζει την οδηγική απόλαυση σε ακόμα υψηλότερο επίπεδο ενώ για πρώτη φορά στην ιστορία της μάρκας θα είναι διαθέσιμο και το νέο χρώμα, Orange Racing, το οποίο είναι εμπνευσμένο από το ιστορικό Fiat 131 Racing Volumetrico Abarth.

  • Η οδήγηση σε πίστα ανεβάζει τη διάθεση περισσότερο από την άσκηση στο γυμναστήριο συμφωνα με την Abarth

    Η συνοδηγήση με ένα Abarth που στο τιμόνι του είχε έναν επαγγελματία οδηγό αγώνων ανέβασε τη διάθεση κατά 77% σε σχέση με την άσκηση στο γυμναστήριο, ενώ η οδήγηση του Abarth από το ίδιο το άτομο κατά 116%.