Το εργοστάσιο του BMW Group στο Μόναχο θα κατασκευάζει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2024

Γράφτηκε από τον  Κυριακή, 24 Οκτωβρίου 2021 11:14


Η BMW θα σταματήσει να κατασκευάζει κινητήρες εσωτερικής καύσης στο κύριο εργοστάσιό της στο Μόναχο έως το 2024, δήλωσε ο επικεφαλής παραγωγής της την Παρασκευή σε συνέδριο που σηματοδοτεί την έναρξη της παραγωγής του ηλεκτρικού της μοντέλου i4.

Οι θερμικοί κινητήρες που κατασκευάζονται αυτή τη στιγμή στο Μόναχο θα παράγονται στο μέλλον στα εργοστάσια της BMW στην Αυστρία και στο Ηνωμένο Βασίλειο, δήλωσε ο επικεφαλής παραγωγής Milan Nedeljkovic, αν και τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν τους κινητήρες θα εξακολουθούν να συναρμολογούνται στο εργοστάσιο του Μονάχου.

Μέχρι το 2023 τουλάχιστον τα μισά οχήματα που παράγονται στο Μόναχο θα είναι είτε αμιγώς ηλεκτρικά είτε υβριδικά plug -in hybrid, ανέφερε η εταιρεία.
Η BMW έχει θέσει ως στόχο τουλάχιστον το 50% των παγκόσμιων πωλήσεων νέων αυτοκινήτων να είναι ηλεκτρικά έως το 2030 και ο Διευθύνων Σύμβουλος Oliver Zipse δήλωσε σε συνέδριο την περασμένη εβδομάδα ότι η εταιρεία θα ήταν έτοιμη με μια πλήρως ηλεκτρική γκάμα μοντέλων εάν κάποια αγορά απαγόρευε τους θερμικούς κινητήρες μέχρι τότε.

Το αμιγώς ηλεκτρικό i4 κατασκευάστηκε σε μια κοινή γραμμή συναρμολόγησης με θερμικούς κινητήρες και υβριδικά μοντέλα όπως η BMW Σειρά 3 Sedan και Touring, δήλωσε η εταιρεία, μια αλλαγή που κόστισε 200 εκατομμύρια ευρώ στην υποδομή παραγωγής.

Μια παρόμοια μικτή γραμμή συναρμολόγησης βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη στο εργοστάσιο της αυτοκινητοβιομηχανίας στο Dingolfing, το οποίο παράγει τη BMW iX μαζί με υβριδικά και μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Η BMW αναμένει να κατασκευάσει 70.000 έως 90.000 λιγότερα αυτοκίνητα από όσα θα μπορούσε να πουλήσει φέτος, λόγω της έλλειψης chip που ταλαιπωρεί τις αυτοκινητοβιομηχανίες παγκοσμίως.
Η BMW δεσμεύτηκε επίσης να μειώσει τις εκπομπές ρύπων από την εφοδιαστική αλυσίδα των μεταφορών στο εργοστάσιο του Μονάχου, το μεγαλύτερο της εταιρείας, στο μηδέν τα επόμενα χρόνια, χωρίς να δώσει συγκεκριμένη ημερομηνία.

Αυτό θα επιτευχθεί με τη μεγαλύτερη χρήση σιδηροδρομικών μεταφορών και φορτηγών που λειτουργούν με μπαταρίες για τη μεταφορά οχημάτων μέσα και γύρω από το εργοστάσιο.

Σχετικά Άρθρα