Η Bugatti επανατοποθετείται για το μέλλον. Σήμερα, στις 2 Νοεμβρίου 2021, ξεκινά το έργο της κοινής εταιρείας «Bugatti Rimac», μόλις τέσσερις μήνες μετά την αρχική ανακοίνωση. Με αυτό, η Bugatti, η Rimac και η Porsche σηματοδοτούν την αρχή ενός νέου κεφαλαίου στην ιστορία του αυτοκινήτου. Ως μέτοχοι, ο όμιλος Rimac κατέχει το 55% των μετοχών, ενώ η Porsche κατέχει το 45%. Ο Mate Rimac, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Rimac Automobili, είναι πλέον Διευθύνων Σύμβουλος της Bugatti Rimac, με έδρα τη Sveta Nedelja. Η Porsche AG γίνεται στρατηγικός μέτοχος. Ο Oliver Blume, πρόεδρος της Porsche AG, και ο Lutz Meschke, αναπληρωτής πρόεδρος και οικονομικός διευθυντής, είναι μέλη του εποπτικού συμβουλίου.
Ο Stephan Winkelmann, Πρόεδρος της Bugatti από την 1η Ιανουαρίου 2018, θα επικεντρωθεί αποκλειστικά στο έργο του ως Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Automobili Lamborghini, από την 1η Νοεμβρίου 2021. Κατέχει διπλή θέση ως Πρόεδρος και των δύο εταιρειών από την 1η Δεκεμβρίου 2020. «Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλη την ομάδα της Bugatti και τους πελάτες μας για τα τρεισήμισι απίστευτα, συναρπαστικά, έντονα και επιτυχημένα χρόνια. Μαζί, έχουμε αναπτύξει φανταστικά αυτοκίνητα και οδηγήσαμε τη Bugatti σε μια νέα διάσταση», λέει ο Stephan Winkelmann.
Υπό την ηγεσία του, η Bugatti έχει επαναπροσδιορίσει την σύγχρονη γκάμα με τα μοντέλα Divo, La Voiture Noire και Centodieci. Ταυτόχρονα, η ομάδα επέκτεινε την οικογένεια Chiron. Αν και τεχνικά πολύ διαφορετικά, τα υπεραυτοκίνητα Chiron Pur Sport και Chiron Super Sport προσφέρουν τη μέγιστη εξάπλωση του «φάσματος επιδόσεων Bugatti». Επιπλέον, το Chiron Super Sport 300+7 έγινε το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που έσπασε ποτέ το φράγμα των 300 μιλίων το καλοκαίρι του 2019. Έχοντας επιτύχει ταχύτητα 304.773 μίλια (490.484 χλμ/ώρα), το Chiron Super Sport 300+ είναι δεδομένου ότι θεωρείται το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο. Με την Bolide, η Bugatti ανέπτυξε το πιο ασυμβίβαστο όχημα στην ιστορία της στα τέλη του 2020, το οποίο θα παραχθεί σε λίγες μονάδες το 2024.
Τα τελευταία τρία χρόνια, ο Γάλλος κατασκευαστής αύξησε επίσης τα λειτουργικά του αποτελέσματα. Η περσινή χρονιά σηματοδότησε την πιο επιτυχημένη χρονιά στην ιστορία της Bugatti. Από τα 500 οχήματα που σχεδιάζονται στην οικογένεια Chiron, περισσότερα από 460 έχουν παραδοθεί ή προγραμματιστεί για παραγωγή στο Molsheim Atelier. «Η αποχώρηση από την εταιρεία είναι δύσκολη για μένα, αλλά είμαι σίγουρος ότι η Bugatti θα συνεχίσει να αναπτύσσει και να κατασκευάζει εξαιρετικά σπορ αυτοκίνητα τα επόμενα χρόνια. Θα ήθελα να ευχηθώ στον διάδοχό μου και σε αυτή την εξαιρετική ομάδα τις καλύτερες επιτυχίες για το μέλλον», λέει ο Stephan Winkelmann.
Ο Christophe Piochon, πρώην Διευθύνων Σύμβουλος Παραγωγής και Logistics της Bugatti, θα γίνει ο νέος Πρόεδρος της Bugatti. Θα ενταχθεί στη διοικητική ομάδα της κοινής εταιρείας Bugatti Rimac, ως Chief Operating Officer. «Ανυπομονώ για τον νέο μου ρόλο. Δείχνει ότι διατηρούμε την ανεξαρτησία μας και θα συνεχίσουμε να φτιάχνουμε τα καλύτερα και πιο ποιοτικά οχήματα στον κόσμο στο Molsheim Atelier», λέει ο Piochon.
Ο Hendrik Malinowski, ήταν ο Επικεφαλής Πωλήσεων και Λειτουργίας της Bugatti Automobiles S.A.S., διορίζεται στο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας ως Διευθύνων Σύμβουλος υπεύθυνος για τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ για τη μάρκα Bugatti. Η Larissa Fleischer θα γίνει η νέα Chief Financial Officer στην κοινή εταιρεία Bugatti Rimac. Για να αναλάβει τη νέα της θέση, αποχωρεί από την Porsche AG, όπου υπηρέτησε ως Διευθύντρια Ελέγχου για την Ψηφιοποίηση και την ανάπτυξη νέων επιχειρηματικών μοντέλων. Ο Emilio Scervo θα είναι ο νέος Chief Technology Officer της Bugatti Rimac και είχε στο παρελθόν παρόμοια θέση στη McLaren και στη Rimac Automobili.
«Αυτή η κοινή εταιρεία είναι η τέλεια λύση για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. Τοποθετήσαμε τη χαρισματική παραδοσιακή μάρκα Bugatti για το μέλλον με τρόπο που της επιτρέπει να συνεχίσει να δημιουργεί αξία. Η Bugatti ενσαρκώνει τη γοητεία και το πάθος, ενώ η Rimac αντιπροσωπεύει την καινοτόμο δύναμη και την τεχνική ικανότητα. Μαζί, σχηματίζουν μια ισχυρή εταιρεία αυτοκινήτων», λέει ο Oliver Blume, Πρόεδρος της Porsche AG. «Αισθάνομαι μεγάλη τιμή που ηγούμαι αυτής της νέας κοινής εταιρείας ως Διευθύνων Σύμβουλος και, αναμφίβολα, ξεκινώ ένα νέο επιτυχημένο, επαναστατικό και συναρπαστικό κεφάλαιο για όλους τους εμπλεκόμενους», λέει ο Mate Rimac.
Όλα τα μοντέλα της Bugatti θα συνεχίσουν να κατασκευάζονται στο χέρι στο Molsheim Atelier. Επομένως, οι θέσεις εργασίας που βρίσκονται εκεί παραμένουν ασφαλείς μακροπρόθεσμα. Η κοινή εταιρεία Bugatti Rimac θα ξεκινήσει με 435 υπαλλήλους, εκ των οποίων οι 300 θα εργάζονται στο Ζάγκρεμπ και οι 135 στο Molsheim (Γαλλία). Επιπλέον, θα υπάρχουν 180 εργαζόμενοι από τον χώρο ανάπτυξης του Wolfsburg. Η Bugatti και η Rimac θα συνεχίσουν να λειτουργούν ως ανεξάρτητες μάρκες και να διατηρούν τις εγκαταστάσεις παραγωγής τους στο Ζάγκρεμπ και το Μόλσχαϊμ, καθώς και τα αντίστοιχα κανάλια πωλήσεών τους. Ως ανεξάρτητες μάρκες, θα συνεχίσουν να αναπτύσσονται με ξεχωριστά και εξαιρετικά οχήματα.
«Για περισσότερα από 110 χρόνια, η Bugatti κατασκευάζει τα πιο αποκλειστικά και υψηλής ποιότητας αυτοκίνητα στον κόσμο», λέει ο Christophe Piochon, Πρόεδρος της Bugatti. Αυτός ο στόχος δεν έχει αλλάξει και δεν θα αλλάξει στο μέλλον.