Στην Γαλλική Ριβιέρα το 1931 ο Μονεγάσκος Louis Chiron είναι 11ος στο grid με την Bugatti Type 51 του. Η σημαία πέφτει και ο θρυλικός οδηγός της Bugatti κάνει μία εμβληματική νίκη στο Grand Prix του Μονακό. Έγινε ο πρώτος και εξακολουθεί να είναι ο μόνος εκ γενετής Μονεγάσκος που σημείωσε εντός έδρας νίκη.
Ο Jean Bugatti, γιος του ιδρυτή της μάρκας Ettore Bugatti, παρακολουθούσε με θαυμασμό τον Chiron να εδραιώνει τη φήμη του ως ένας από τους σπουδαίους οδηγούς αγώνων της εποχής του. Είναι τέτοια η εμβέλεια των θριάμβων του, που πάνω από 90 χρόνια αργότερα, στην σύγχρονη εποχή των υπεραυτοκινήτων, η Bugatti συνεχίζει να αποτίει φόρο τιμής.
Ακριβώς όπως το Chiron Pur Sport¹ «Grand Prix» όπου είναι σχεδιασμένο για συλλέκτη ως μέρος του προγράμματος προσαρμογής «Sur Mesure» της Bugatti και κάνει το πρώτο της δημόσιο ντεμπούτο στην εκδήλωση Top Marques στο Μονακό.
Από τις 9 έως τις 12 Ιουνίου, η 17η έκθεση του Top Marques λαμβάνει χώρα στο αριστοκρατικό σκηνικό του Μονακό υπό την υψηλή αιγίδα του Πρίγκιπα Αλβέρτου Β'. Μερικά από τα πιο επιθυμητά αυτοκίνητα του παρελθόντος και του παρόντος θα συγκεντρωθούν στο Forum Grimaldi με θέα στη Μεσόγειο Θάλασσα. Η εκδήλωση, της οποίας η Bugatti είναι βασικός εκθέτης, θεωρείται η πιο αποκλειστική έκθεση αυτοκινήτου στον κόσμο, έστω και μόνο λόγω της πελατείας του Μονακό.
Ο αριθμός 32 ήταν λαμπερός με έντονα γράμματα στο αγωνιστικό τους αυτοκίνητο και το ίδιο συμβαίνει ξανά στο Chiron Pur Sport «Grand Prix».
Αυτός ο αριθμός είναι ζωγραφισμένος εξ ολοκλήρου στο χέρι και είναι μόνο ένα από τα διάφορα προσαρμοσμένα στοιχεία της Bugatti που αναπτύχθηκε ειδικά για αυτό το όχημα. Για να αποτίσουμε φόρο τιμής στη θρυλική αγωνιστική Bugatti του Grand Prix της δεκαετίας του 1920 και του 1930, δημιουργήθηκαν δύο νέα εξωτερικά χρώματα.