Με τη συνεχή επέκταση της γκάμας του και σε άλλες κατηγορίες οχημάτων, το BMW Group προωθεί δυναμικά τη μετάβαση στην ηλεκτρική κινητικότητα. Την προσεχή χρονιά, ο κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων με έδρα στο Μόναχο θα παρουσιάσει ήδη το πρώτο στον κόσμο αμιγώς ηλεκτρικό sedan της πολυτελούς κατηγορίας– την BMW i7 (συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 22,5 – 19,5 kWh/100 km κατά το πρότυπο WLTP, εκπομπές CO2: 0 g/km, πρόγνωση βασισμένη στο τρέχον επίπεδο εξέλιξης του οχήματος). Στο πλαίσιο της διαδικασίας εξέλιξης για παραγωγή, η BMW i7 υποβάλλεται τώρα σε δοκιμές δυναμικής συμπεριφοράς στις εγκαταστάσεις του χειμερινού κέντρου δοκιμών του BMW Group στο Arjeplog, Σουηδία. Εκεί, σε απόσταση μόλις μερικών χιλιομέτρων από τον Αρκτικό Κύκλο, οι μηχανικοί δοκιμών θεωρούν ότι οι παγωμένες επιφάνειες και οι χιονισμένοι δρόμοι προσφέρουν τις ιδανικές προϋποθέσεις για ολοκληρωμένη χρήση όλων των συστημάτων κίνησης και ανάρτησης. Καθώς το πρόγραμμα δοκιμών πραγματοποιείται σε τσουχτερό κρύο, οι δοκιμές αυτές ανοίγουν το δρόμο για μία νέα εκδοχή της πολυτελούς εμπειρίας οδήγησης. Για πρώτη φορά, θα μπορούν οι οδηγοί να βιώσουν στο μέγιστο τον δυναμικό χαρακτήρα μιας BMW, την άνεση και την υπεροχή στην πολυτελή κατηγορία με απόλυτα μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Τα εξαρτήματα της ανάρτησης, τα συστήματα διεύθυνσης και πέδησης καθώς και τα συστήματα δυναμικού ελέγχου και ευστάθειας οχήματος που εξελίσσονται για τη μελλοντική γενιά της BMW Σειράς 7 είναι σχεδιασμένα για να βελτιστοποιήσουν περαιτέρω την ισορροπία μεταξύ σπορ συμπεριφοράς και οδηγικής άνεσης - τυπικό χαρακτηριστικό των πολυτελών sedan της μάρκας. Αυτό περιλαμβάνει επίσης τη βελτιστοποίηση της ανάρτησης, των ελατηρίων, των αμορτισέρ και διαφόρων συστημάτων που ρυθμίζουν τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου προκειμένου να ταιριάζουν με τα διάφορα συστήματα κίνησης. Επίσης όλα υποβάλλονται σε εκτεταμένες δοκιμές στο Arjeplog υπό ακραίες κλιματικές συνθήκες.
Στο χειμερινό τοπίο της Λαπωνίας, οι μηχανικοί δοκιμών έχουν βρει τις τέλειες προϋποθέσεις για κάτι τέτοιο. Κατά τη διάρκεια των test drives στους χιονισμένους δρόμους γύρω από το Arjeplog, μπορούν να δοκιμάζουν και να βελτιστοποιούν όλες τις λειτουργίες υπό εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες για να πετυχαίνουν την πιο αρμονική, και σύμφωνη με τα πρότυπα της BMW, οδηγική εμπειρία. Επιπλέον, χρησιμοποιούν επιφάνειες δοκιμών σε παγωμένες λίμνες με χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης για ακριβή ρύθμιση των συστημάτων ελέγχου ανάρτησης. Το σύστημα διεύθυνσης περνά από σχολαστικό έλεγχο και ρύθμιση όπως και οι πολυάριθμες λειτουργίες του συστήματος Dynamic Stability Control (DSC) και η ρυθμισμένη με ακρίβεια διάδραση μεταξύ πέδησης λόγω τριβής και επιβράδυνσης μέσω ανάκτησης ενέργειας.
Το χειμερινό πρόγραμμα εστιάζει επίσης στα εξαρτήματα του αμιγώς ηλεκτρικού συστήματος κίνησης. Το σύστημα ηλεκτροκίνησης, η μπαταρία υψηλής τάσης, τα ηλεκτρονικά ισχύος και η τεχνολογία φόρτισης της BMW i7, όλα προέρχονται από την 5η γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive, που ήδη προσφέρει βιώσιμη οδηγική απόλαυση στην BMW iX. Πάνω απ’ όλα, ο ηλεκτροκινητήρας, η μπαταρία και το σύστημα ελέγχου θερμοκρασίας της BMW i7 πρέπει να επιδείξουν ένα υψηλό επίπεδο ωριμότητας σε ακραίες θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν στο Σουηδικό βορρά.
Με την BMW i7, η τρέχουσα προϊοντική επέλαση της μάρκας στην πολυτελή κατηγορία συνεχίζεται με ταχείς ρυθμούς. Για πρώτη φορά, η εμπειρία ενός πολυτελούς sedan μπορεί να συνδυάζει χωρίς περιορισμούς την κομψότητα, την οδηγική άνεση και την υπεροχή μιας BMW με ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Η BMW i7 βασίζεται στην ίδια αυτοκινητιστική φιλοσοφία με τα υπόλοιπα μοντέλα της BMW Σειράς 7. Αυτή η ολοκληρωμένη προσέγγιση στην εξέλιξη εγγυάται επίσης μηδενικές εκπομπές ρύπων με το χαρακτηριστικό συνδυασμό της σπορ συμπεριφοράς και της οδηγικής άνεσης με την αποκλειστική ευρυχωρία ενός πολυτελούς μοντέλου BMW