Η διαδικασία εξέλιξης της BMW i7 (συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 22,5 – 19,5 kWh/100 km σύμφωνα με το WLTP, εκπομπές CO2: 0 g/km, οι εκτιμήσεις βασίζονται στην κατάσταση εξέλιξης του αυτοκινήτου μέχρι σήμερα) στο δρόμο για τη μαζική παραγωγή εισέρχεται στην τελική φάση της με το αυτοκίνητο να υποβάλλεται σε ένα απαιτητικό πρόγραμμα δοκιμών σε ακραίες οδικές και καιρικές συνθήκες. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών στις λεγόμενες ‘θερμές περιοχές’ σε πίστες και δημόσιους δρόμους σε όλο τον κόσμο, οι μηχανικοί εξέλιξης πρωτίστως αξιολογούν τις επιδόσεις και την αξιοπιστία των ηλεκτροκινητήρων, του συστήματος AWD και της μπαταρίας υψηλής τάσης όταν εκτίθενται σε μέγιστη καταπόνηση, εξαιτίας συνθηκών όπως οι υψηλές θερμοκρασίες, οι μη ασφαλτοστρωμένοι δρόμοι, η σκόνη και οι μεγάλες υψομετρικές διαφορές. Στο πλαίσιο του προγράμματος εξέλιξης για τη μαζική παραγωγή, τα πρωτότυπα της BMW i7 οδηγούνται σε χωμάτινους δρόμους, ερήμους, βουνά και σε μία σειρά από πολύ δυναμικές διαδρομές. Η BMW i7, το μοναδικό αμιγώς ηλεκτρικό πολυτελές sedan σε όλο τον κόσμο θα παρουσιαστεί κατά τη διάρκεια του 2022 μαζί με άλλες εκδόσεις της νέας BMW Σειράς 7.
Το τεστ αντοχής σε θερμές περιοχές διαφόρων χωρών και ηπείρων εξυπηρετεί κυρίως για τη δοκιμή και προστασία όλων των εξαρτημάτων του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης. Τα εξαρτήματα της τεχνολογίας BMW eDrive 5ης γενιάς που αναπτύχθηκαν για την BMW i7 καταδεικνύουν την απεριόριστη λειτουργικότητά τους ακόμα και στις πιο αντίξοες συνθήκες, όταν χρησιμοποιούνται συνεχώς σε εξαιρετικά υψηλές εξωτερικές θερμοκρασίες, συνεχή ηλιοφάνεια και ξηρασία.
Με ένα αυστηρά καθορισμένο πρόγραμμα δοκιμών για τα πρωτότυπα, προσομοιώνονται φορτία που αντιστοιχούν στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ένα όχημα μαζικής παραγωγής κατά τη διάρκεια ενός πλήρους κύκλου ζωής. Με την υποστήριξη ενσωματωμένων στο όχημα αισθητήρων μέτρησης υψηλής ακρίβειας, έμπειροι μηχανικοί δοκιμών καταγράφουν κάθε αντίδραση των ηλεκτροκινητήρων, της μπαταρίας υψηλής τάσης, του συστήματος ελέγχου κίνησης και του ενσωματωμένου συστήματος ψύξης καθώς και της τεχνολογίας φόρτισης και της διαχείρισης ενέργειας σε καιρικές και οδικές επιδράσεις.
Το πρόγραμμα δοκιμών, που καλύπτει δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα, περιλαμβάνει οδήγηση σε μεγάλες αποστάσεις και με υψηλή ταχύτητα καθώς και σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας, με συχνές στάσεις/εκκινήσεις, σε θερμοκρασίες καύσωνα. Επιπλέον, τμήματα δοκιμών με ιδιαίτερα μεγάλες υψομετρικές διαφορές επιλέχθηκαν στις θερμές περιοχές. Με αυτό τον τρόπο, η συμπεριφορά των ηλεκτροκινητήρων στις υψηλές θερμοκρασίες και ο έλεγχος ροπής του αμιγώς ηλεκτρικού συστήματος κίνησης BMW xDrive μπορούν να αναλύονται κατά τη διάρκεια οδήγησης σε ανηφορική διαδρομή. Για την περαιτέρω καταπόνηση του συστήματος κίνησης, το πρόγραμμα δοκιμών περιλαμβάνει επίσης οδήγηση στο βουνό με ρυμούλκηση τρέιλερ. Την ίδια στιγμή, η μπαταρία υψηλής τάσης δείχνει πώς μπορεί να παρέχει συνεχώς μέγιστη ισχύ για την τροφοδοσία των ηλεκτροκινητήρων. Ως ακραίο σενάριο και ιδιαίτερη πρόκληση για το σύστημα διαχείρισης ενέργειας και των ηλεκτρονικών ισχύος, η δοκιμή περιλαμβάνει επίσης οδήγηση σε κατηφορική διαδρομή με το σύστημα αποθήκευσης ενέργειας υψηλής τάσης να είναι ήδη πλήρως φορτισμένο στο ξεκίνημα και κατά συνέπεια να μην μπορεί να απορροφήσει άλλη ανακτημένη ενέργεια.
Η εξαντλητική διαδικασία δοκιμών στις θερμές περιοχές χρησιμοποιείται επίσης ως σκληρή δοκιμασία για το σύστημα κλιματισμού (A/C) και άλλα ηλεκτρονικά συστήματα, ενώ αξιολογεί και την αντοχή των υλικών που χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες. Όλα αυτά στόχο έχουν να διασφαλίσουν ότι το μοναδικό, αμιγώς ηλεκτρικό πολυτελές sedan σε όλο τον κόσμο προσφέρει μία απόλυτα αρμονική και αποκλειστική εμπειρία οδήγησης σε όλες τις συνθήκες.