Με 2.563 συνολικές ταξινομήσεις αυτοκινήτων BMW , MINI και BMW i μέχρι και τον Ιούνιο, η εταιρία συνεχίζει να διατηρεί την πρώτη θέση στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων στην Ελληνική αγορά. Το μερίδιο αγοράς του BMW Group Hellas στη συνολική αγορά αυτοκινήτων με 1.755 ταξινομήσεις αυτοκινήτων BMW και 808 ταξινομήσεις οχημάτων ΜΙΝΙ, φτάνει το 5,1%.
Στην κατηγορία των πολυτελών SUV / SAV τα μοντέλα BMW Σειράς X (Χ1, Χ3, Χ4, Χ5 και Χ6) διατηρούν ηγετική θέση καθώς ταξινομήθηκαν πάνω από 950 οχήματα επιτυγχάνοντας αύξηση 12% συγκριτικά με το πρώτο εξάμηνο της περσινής περιόδου.
Αντίστοιχα η ΜΙΝΙ, εκμεταλλευόμενη το επιτυχημένο λανσάρισμα του νέου ΜΙΝΙ Countryman και τις εξαιρετικές επιδόσεις του 5θυρου ΜΙΝΙ, κατάφερε να κάνει ιδιαίτερα αισθητή την παρουσία της στις εταιρικές πωλήσεις επιτυγχάνοντας αύξηση 11% για το ίδιο διάστημα.
Στην κατηγορία των ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων, οι μάρκες BMW i (BMW i3, BMW i3 REx και BMW i8) και BMW i Performance (225xe, 330e, 530e, 740e, 740Le και X5 xDrive40e) διατηρούν ηγετική θέση το πρώτο εξάμηνο με μερίδιο αγοράς 49%.
Αξιοσημείωτη είναι και η άνοδος της BMW Motorrad καθώς σημείωσε αύξηση πωλήσεων 18% στο πρώτο εξάμηνο του έτους σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο το 2016 συνεχίζοντας τη δυναμική της πορεία στην Ελληνική αγορά.
Οι πωλήσεις των Ανταλλακτικών σημείωσαν αύξηση 30% για το πρώτο εξάμηνο συγκριτικά με την περσινή αντίστοιχη περίοδο.
Διαθέτοντας την πιο ολοκληρωμένη γκάμα πολυτελών αυτοκινήτων και μοτοσικλετών, το BMW Group Hellas συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία των προηγούμενων ετών ενδυναμώνοντας και αναπτύσσοντας το Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων και Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών .
Η συνεχής ανανέωση και αναβάθμιση των υποδομών του Δικτύου πανελλαδικά, σύμφωνα με τα υψηλά πρότυπα του BMW Group, συνέβαλλαν στην επιτυχημένη πορεία της εταιρίας το 2016. Οι επενδύσεις για το διάστημα αυτό ανήλθαν στα 2 εκ. ευρώ, γεγονός που αποδεικνύει την εμπιστοσύνη του BMW Group στην Ελληνική αγορά και τη διαρκή δέσμευση των συνεργατών της εταιρίας να προσφέρουν άριστη εξυπηρέτηση και υψηλή ικανοποίηση στους πελάτες τους με άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό, υψηλού επιπέδου οργάνωση και μακροχρόνια εμπειρία στον χώρο της αυτοκίνησης.
Παραδείγματα αυτής της επέκτασης και ανανέωσης του Δικτύου των Επίσημων Εμπόρων είναι το υπερσύγχρονο κατάστημα (2.000 τ.μ.) Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης όλων των μαρκών του BMW Group της Σφακιανάκης Α.Ε. στη γέφυρα Ροσινιόλ, η δημιουργία του premium lounge για τους πελάτες του Συνεργείου BMW και ΜΙΝΙ της Σφακιανάκης Α.Ε. στο Μαρούσι, η κατασκευή της μεγαλύτερης έκθεσης αυτοκινήτων ΜΙΝΙ στην Νοτιοανατολική Ευρώπη (650 τ.μ.) της Σπανός Α.Ε. στη Νέα Σμύρνη, καθώς η ξεχωριστή έκθεση μοτοσικλετών BMW Motorrad (400 τ.μ.) με vintage χαρακτήρα της Βαγιανέλης Α.Ε. στην Ηλιούπολη.
Αντίστοιχα παραδείγματα στην υπόλοιπη Ελλάδα είναι το νέο σύγχρονο κατάστημα Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης BMW της Αφοί Ιωαννίδη Α.Ε. στην Καβάλα καθώς και το νέο κατάστημα Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης BMW και ΜΙΝΙ της Αφοί Αθανασάτου ΕΠΕ στην Πάτρα.
Επιπλέον, το Δίκτυο Αντιπροσώπων της μάρκας BMW i επεκτάθηκε και περιλαμβάνει τη Βελμάρ Α.Ε στη Θεσσαλονίκη, την Γ. Παπαδόπουλος Α.Ε. στη Λάρισα, και τη Servin Kritis A.E. στο Ηράκλειο Κρήτης.
Η Ικανοποίηση Πελατών παραμένει ο ακρογωνιαίος λίθος για το BMW Group Hellas και όλους τους συνεργάτες του. Για το λόγο αυτό, η εταιρία παρέχει στους συμβούλους After Sales τα πιο σύγχρονα ‘ψηφιακά εργαλεία’ υποστήριξης όπως iPad, προκειμένου να εξυπηρετήσουν άμεσα, γρήγορα και εύκολα τις ανάγκες των πελατών τους και να τους παρέχουν άμεση πληροφόρηση για τα αυτοκίνητά τους.