Με την προσθήκη ενός plug-in υβριδικού συστήματος στη γκάμα κινητήρων, αυτά τα θεμελιώδη χαρακτηριστικά αποκτούν μία πρόσθετη, και ιδιαίτερα πρωτοποριακή διάσταση. Στη νέα BMW 330e Sedan, η τελευταία γενιά της Τεχνολογίας BMW eDrive συνδυάζεται με έναν 4-κύλινδρο βενζινοκινητήρα, για αυξημένες σπορ επιδόσεις και μία ακόμα πιο συναρπαστική εμπειρία ηλεκτροκίνησης. Το πρώτο στάνταρ XtraBoost που ενσωματώνεται σε μοντέλο BMW στιγμιαία προσθέτει 30 kW/41 hp στη μέγιστη ισχύ του plug-in υβριδικού συστήματος των 185 kW/252 hp. Εκτός από την άμεση απόκριση, αυξάνεται και η ηλεκτρική αυτονομία της νέας BMW 330e Sedan συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο κατά 50%. Έτσι, μπορεί τώρα να καλυφθεί απόσταση έως 60 km* με μηδενικούς ρύπους. Οι τιμές κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων μειώνονται πάνω από 10% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, φτάνοντας τα 1,7 lit.* / 100 km και τα 39 g* /km αντίστοιχα.
Στη νέα BMW 330e Sedan, η συνεργασία μεταξύ ηλεκτροκινητήρα και κινητήρα καύσης γίνεται ακόμα πιο έξυπνη. Περισσότερο από ποτέ, ο εξηλεκτρισμός του συστήματος κίνησης συμβάλλει στην αυξημένη απόδοση αλλά και στην επίτευξη μιας απαράμιλλης οδηγικής απόλαυσης. Το plug-in υβριδικό σύστημα περιλαμβάνει ένα δίλιτρο, 4κύλινδρο κινητήρα Τεχνολογίας BMW TwinPower Turbo με ισχύ 135 kW/184 hp και έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει συνεχή ισχύ 50 kW/68 hp και στιγμιαία μέγιστη ισχύ 83 kW/113 hp. Μαζί οι δύο μονάδες αποδίδουν 185 kW/252 hp με μέγιστη ροπή 420 Nm. Σαν αποτέλεσμα, η νέα BMW 330e Sedan επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 6,0 δευτ. Η τελική της ταχύτητα είναι 230 km/h. Σε HYBRID mode, η νέα BMW 330e Sedan μπορεί να αγγίζει τα 110 km/h μόνο με ηλεκτροκίνηση – 30 km/h ταχύτερα από το προηγούμενο μοντέλο. Σε ELECTRIC mode, το όχημα μπορεί να λειτουργεί με μηδενικούς ρύπους ακόμα και σε ταχύτητες έως 140 km/h – προηγουμένως: 120 km/h.
Ένα νέο στοιχείο της BMW 330e Sedan είναι το στάνταρ XtraBoost, που υπόσχεται ένα υψηλότερο επίπεδο δυναμικών επιδόσεων. Η πρόσβαση σε αυτό γίνεται ενεργοποιώντας το SPORT mode από το διακόπτη οδηγικής εμπειρίας. Για να υποστηρίξει τον κινητήρα καύσης σε δυναμικές συνθήκες οδήγησης, ο ηλεκτροκινητήρας με XtraBoost στιγμιαία παράγει επιπλέον ισχύ 30 kW/41 hp – που είναι ‘αποθηκευμένη’ στη μπαταρία υψηλής τάσης – πλέον της συνεχούς ροής ισχύος. Έτσι το αυτοκίνητο αποκτά τα χαρακτηριστικά επιδόσεων που αρμόζουν σε μια BMW Σειρά 3 Sedan. Για πρώτη φορά σε υβριδικό μοντέλο BMW, περιλαμβάνεται μία καμπύλη απόκρισης πεντάλ γκαζιού που προσφέρει κορυφαία σπορ αίσθηση σε συνδυασμό με ένα ειδικό πρόγραμμα αλλαγών σχέσεων για το 8τάχυτο κιβώτιο Steptronic που κατεβάζει σχέσεις. Το πρόσθετο XtraBoost απογειώνει την εμπειρία της επιτάχυνσης συγκριτικά με ένα συμβατικό μοντέλο εφάμιλλης ιπποδύναμης. Το XtraBoost μπορεί να χρησιμοποιείται ακόμα και όταν η μπαταρία έχει φορτιστεί ελάχιστα. Διατίθεται επίσης και για ελιγμούς kickdown και στη θέση M/S του επιλογέα σχέσεων.
Η ηχητική επένδυση της οδηγικής εμπειρίας δίνει άλλη διάσταση με μία έντονα συναισθηματική χροιά ήχου που φτάνει μέχρι στην καμπίνα. Έτσι, η BMW 330e Sedan συνδυάζει ένα σπορ και δυναμικό ταπεραμέντο με τις αρετές ενός plug-in υβριδικού μοντέλου. Ο προαιρετικός εξοπλισμός της νέας BMW 330e, ειδικά μελετημένος για υβριδικό μοντέλο, περιλαμβάνει μία ακουστική προειδοποίηση για προστασία των πεζών.
Ο ηλεκτροκινητήρας της νέας BMW 330e Sedan είναι ενσωματωμένος στο 8-τάχυτο κιβώτιο Steptronic για εξοικονόμηση χώρου. Χάρη σε μία έξυπνη σχεδίαση, το κιβώτιο είναι μόλις 15 mm μακρύτερο από τις αντίστοιχες εκδόσεις μοντέλων της νέας BMW Σειράς 3 Sedan με συμβατικό σύστημα κίνησης. Η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας πετυχαίνει αξιοσημείωτη απόδοση, με την ανάκτηση ενέργειας μέσω πέδησης, και με τον ηλεκτροκινητήρα σε ρόλο γεννήτριας. Η ηλεκτρική ενέργεια που τροφοδοτείται με αυτό τον τρόπο στην μπαταρία υψηλής τάσης ή μέσω σύνδεσης στο ηλεκτρικό δίκτυο αξιοποιείται και από το ηλεκτρικό σύστημα του οχήματος. Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται πλέον γεννήτρια που να παίρνει ρεύμα από τον κινητήρα καύσης, κάτι που αυξάνει την απόδοση του συστήματος συνολικά.
Με συνολική ενεργειακή χωρητικότητα 12,0 kWh, η μπαταρία ιόντων λιθίου της νέας BMW 330e Sedan πετυχαίνει ηλεκτρική αυτονομία έως 60 km* – 50% παραπάνω από το προηγούμενο μοντέλο. Παράλληλα, οι τιμές κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων μειώνονται κατά 10% στη δεύτερη γενιά του plug-in υβριδικού σπορ sedan. Συγκεκριμένα, η κατανάλωση πέφτει στα 1,7 lit. / 100 km* και οι εκπομπές στα 39 g CO2 /km*.