Citroën ë-Berlingo

Γράφτηκε από τον  Πέμπτη, 04 Μαρτίου 2021 15:18

Το ë-Berlingo τους προσφέρει μια επιπλέον δόση ηρεμίας στην καθημερινή τους ζωή με μια απρόσκοπτη και αθόρυβη οδήγηση, την ικανοποίηση της διατήρησης της ποιότητας του αέρα και έναν ελεγχόμενο, πολύ χαμηλό οικονομικό προϋπολογισμό για τις μετακινήσεις τους. Αυτές είναι οι προσδοκίες αυτού του τύπου πελατών, καθώς οι τύποι αμαξώματος μεγάλου όγκου είναι ιδιαίτερα περιορισμένοι όσον αφορά τις εκπομπές CO2 και την κατανάλωση καυσίμου. Είμαστε περήφανοι που το Berlingo, το πρώτο όχημα δραστηριοτήτων αναψυχής, κατατάσσεται μεταξύ των πρώτων που προσφέρουν αυτήν την εναλλακτική λύση”.
Laurence Hansen - Διευθυντής Προϊόντων και Στρατηγικής Citroën

Ως δημιουργός της κατηγορίας των οχημάτων για δραστηριότητες αναψυχής το 1996, η Citroën συνέχισε να εξελίσσει ένα μοντέλο που απευθύνεται στη γκάμα εκείνη των αγοραστών που θεωρούν θεμελιώδη στοιχεία του Berlingo, την προσωπικότητα, την πρακτικότητα και την κορυφαία λειτουργικότητα. Το συμπαγές αμάξωμα και το ευρύχωρο εσωτερικό αποτελούν σημαντικό πλεονέκτημα για τους πελάτες που χρειάζονται πλούσιους χώρους. Αυτό το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό είναι που ενισχύει την ελκυστικότητα του Berlingo σε ένα τμήμα της αγοράς που οι προτάσεις τους είδους είναι λιγοστές. Η άφιξη της ηλεκτρικής έκδοσης του Berlingo είναι ένα πραγματικά ιδιαίτερο χαρακτηριστικό και αποτελεί την απόλυτα σύγχρονη απάντηση σε περιβαλλοντικά ζητήματα που επηρεάζουν έντονα αυτό το στοιχείο του μοντέλου.

Το ë-Berlingo κάνει κάθε διαδρομή μια χαλαρωτική στιγμή για τους επιβάτες. Το όχημα ξεκινά απρόσκοπτα με γραμμική ροπή και επιτάχυνση άμεσα διαθέσιμη χωρίς ανάγκη αλλαγής ταχυτήτων. Το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης παράγει μηδενικό θόρυβο και δονήσεις. Το ë-Berlingo διαθέτει επίσης κορυφαία άνεση καμπίνας με εξαιρετικά άνετα καθίσματα, ξεκούραστη οδήγηση και κύκλο στροφής 10,80 μέτρων.

Ο ηλεκτρικός κινητήρας κινεί το όχημα σύμφωνα με τον επιλεγμένο τρόπο οδήγησης αναλόγως και των συνθηκών. Με ισχύ 100 kW (136 hp) / 260 Nm, το ë-Berlingo φτάνει σε τελική ταχύτητα 135 χλμ./ώρα ανεξάρτητα από το πρόγραμμα που έχει επιλεγεί από τον οδηγό. Τα προγράμματα οδήγησης επιλέγονται χρησιμοποιώντας το ειδικό χειριστήριο:
- Normal - 80 kW / 210 Nm: εξασφαλίζει τον καλύτερο συνδυασμό μεταξύ μέγιστης αυτονομίας και δυναμικής απόδοσης,
- Eco - 60 kW / 180 Nm: βελτιστοποιεί την κατανάλωση ενέργειας μειώνοντας την απόδοση της θέρμανσης και του κλιματισμού, χωρίς να τα απενεργοποιεί τελείως, περιορίζοντας ταυτόχρονα τη ροπή και την ισχύ του κινητήρα,
- Power - 100 kW / 260 Nm: παρέχει τη μέγιστη απόδοση του κινητήρα για συνθήκες μεταφοράς μέγιστου φορτίου.

Για το ë-Berlingo υπάρχουν τρεις τρόποι φόρτισης. Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί σε μεγάλο βαθμό χρησιμοποιώντας μια απλή πρίζα όλη τη νύχτα, για να μετακινηθείτε προς τη δουλειά σας το πρωί με απόλυτη ηρεμία.
- Φόρτιση στο σπίτι ή στο χώρο εργασίας ή σε χώρο στάθμευσης. Αυτή η λειτουργία φόρτισης είναι συμβατή με μια τυπική υποδοχή 8Α ή μια ενισχυμένη υποδοχή 16Α (πλαίσιο + υποδοχή Green Up), μειώνοντας κατά το ήμισυ τον χρόνο για τη φόρτιση της μπαταρίας στο 100% σε λιγότερο από 15 ώρες.

- Ιδιωτική ή δημόσια γρήγορη φόρτιση που απαιτεί εγκατάσταση wallbox φόρτισης 3,7 kW έως 22 kW. Χρησιμοποιώντας αυτήν τη μέθοδο, ο χρόνος φόρτισης από 0% έως 100% είναι 5 ώρες (τριφασικό 11 kW Wallbox).

- Ταχεία φόρτιση με χρήση δημόσιου σταθμού έως 100 kW με καλώδιο Mode 4 ενσωματωμένο στο φορτιστή. Φορτίζει το 80% της μπαταρίας 50 kWh σε 30 λεπτά. Το ë-Berlingo συγκαταλέγεται μεταξύ των καλύτερων στην κατηγορία του όσον αφορά τους χρόνους γρήγορης φόρτισης.

Η ηλεκτροκίνηση είναι ένα βασικό ζήτημα σε αυτή την κατηγορία για τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων και του κόστους χρήσης. Αυτό είναι ένα σημαντικό κριτήριο για πελάτες που πολύ συχνά έχουν περιορισμένους προϋπολογισμούς. Χωρίς αλλαγές λαδιών, φίλτρα αέρα, φίλτρα καυσίμου ή λιπαντικό για το κιβώτιο ταχυτήτων, η συντήρηση είναι 30% φθηνότερη από ότι για ένα συμβατικό μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το ë-Berlingo καταναλώνει 18 kWh ανά 100 km κατά μέσο όρο, με κόστος περίπου 2 €.

Το ë-Berlingo διαθέτει βέλτιστη εκμετάλλευση χώρων με 167 λίτρα αποθηκευτικών χώρων και ιδιαίτερα μεγάλο χώρο αποσκευών, που είναι 775 λίτρα για την έκδοση Μ με τα καθίσματα στη θέση τους και 1.050 λίτρα για την έκδοση XL (σε διαμόρφωση πέντε θέσεων). Για βέλτιστη ευκολία, οι αποθηκευτικοί χώροι σχεδιάστηκαν έτσι ώστε οι επιβάτες, κάνοντας τη βέλτιστη χρήση τους, να μπορούν να αποφεύγουν την τοποθέτηση αντικειμένων στα πόδια τους. Η καμπίνα είναι ένα πραγματικό “επιπλωμένο διαμέρισμα”, ένας λειτουργικός χώρος στον οποίο οι επιβάτες αισθάνονται καλά και μπορούν εύκολα να βρουν ένα μέρος για όλα τα καθημερινά αντικείμενα.

Μεταξύ των 26 αποθηκευτικών χώρων, το έξυπνα σχεδιασμένο Modutop® μόνο, προσφέρει 92 λίτρα εξαιρετικά πρακτικών χώρων σε απόσταση πρόσβασης με το χέρι. Είναι μια πρακτική επιλογή εκμετάλλευσης του χώρου πάνω από τα κεφάλια των επιβατών, με ράφι από ημιδιάφανο υλικό για να περνάει το φως στις εκδόσεις με την μεγάλη γυάλινη ηλιοροφή και να μπορούν οι επιβάτες να διακρίνουν που έχει αποθηκευτεί το κάθε τι.

Σχετικά Άρθρα

  • Η Citroen Xantia γιορτάζει τα 30 χρόνια της

    Η Citroën γιορτάζει την 30ή επέτειο της Xantia, που κυκλοφόρησε στις 4 Μαρτίου 1993.

  • Η Citroen στον Asterix

    Η Citroën σε συνεργασία με την Pathé, Trésor Films και τις εκδόσεις Editions Albert René, ξεκινούν τη συνεργασία τους για την ταινία “Asterix & Obelix: The Middle Kingdom”, που θα κυκλοφορήσει στις κινηματογραφικές αίθουσες στην Ελλάδα, στις 2 Φεβρουαρίου 2023.

  • NEO CITROËN C5 Χ

    Το C5 X είναι ένας μοναδικός συνδυασμός της κομψότητας ενός πολυτελούς sedan, του δυναμισμού ενός sport wagon και της αυξημένης απόστασης από το έδαφος ενός SUV.

  • Νέο Citroen C5 Aircross

    Με νέα εμφάνιση & ξεχωριστό στυλ ορίζει εκ νέου την απόλυτη άνεση

  • Citroen Ami

    Το Ami ενσωματώνει τέλεια τις αξίες της Citroën για καινοτομία, τη δέσμευση στις κοινωνικές προκλήσεις και την αποφασιστικότητα να παρέχει κινητικότητα μηδενικών εκπομπών CO2.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Hyundai Bayon Η πρώτη BMW iX3 »