Νέο Ford Fiesta

Γράφτηκε από τον  Πέμπτη, 16 Σεπτεμβρίου 2021 10:45

Η Ford αποκάλυψε σήμερα για πρώτη φορά το νέο Fiesta, το οποίο διαθέτει δυναμικό νέο στυλ και αναβαθμισμένο τεχνολογικό πακέτο και κινείται με την ισχύ προηγμένων, ήπιων υβριδικών συστημάτων κίνησης που καθιστούν το νέο κομπακτ hatchback μοντέλο της εταιρείας πιο έτοιμο για το μέλλον από ποτέ.

Οι τολμηρές και χαρακτηριστικές εξωτερικές επιφάνειες προάγουν την εκφραστική σχεδίαση του Fiesta σε ένα νέο επίπεδο, με πιο έντονη παρουσία στο δρόμο και μεγαλύτερη διαφοροποίηση μεταξύ των εκδόσεων της ολοκληρωμένης γκάμας του. Οι εκδόσεις Trend, Titanium, ST-Line και Active προσφέρουν μοναδικά στιλιστικά στοιχεία σε συνδυασμό με μία εκτεταμένη γκάμα εξωτερικών χρωμάτων, σχεδίων ζαντών και φινιρισμάτων εσωτερικού. Η οικογένεια Fiesta επεκτείνεται επίσης με νέα πακέτα Vignale που ενισχύουν την προσωπικότητα των εκδόσεων Titanium, STLine και Active με πολυτελή εξοπλισμό πέραν των υψηλών προδιαγραφών των εκδόσεων Χ.

Εφοδιασμένο με τεχνολογίες τελευταίας γενιάς, το νέο Fiesta είναι άριστα προετοιμασμένο για έξυπνες, συνδεδεμένες, οδηγικές εμπειρίες. Οι προβολείς LED για πρώτη φορά εισάγονται σε όλες τις εκδόσεις Fiesta, με την προηγμένη τεχνολογία Matrix LED να είναι διαθέσιμη και να περιλαμβάνει αντιθαμβωτική λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων (Glare-Free High Beam) που μπορεί να προσαρμόσει τα μοτίβα της δέσμης για καλύτερη ορατότητα σε δύσκολες συνθήκες. 1

Το νέο Fiesta εισάγει επίσης μία νέα, ψηφιακή οθόνη 12,3” με πληροφορίες οδήγησης για ξεκούραστα ταξίδια. Τα συστήματα Local Hazard Information 1 και Wrong-Way Alert 1 κάνουν το ντεμπούτο τους στο Fiesta αποτελώντας μέρος της σειράς προηγμένων τεχνολογιών υποστήριξης της οδήγησης της Ford.

Τα εξηλεκτρισμένα κινητήρια σύνολα του νέου Fiesta εξοικονομούν καύσιμο και μειώνουν τις εκπομπές ρύπων ενώ την ίδια στιγμή μεγιστοποιούν την οδηγική απόλαυση. Η ήπια υβριδική τεχνολογία Ford EcoBoost Hybrid 48-volt βοηθά στη βελτιστοποίηση της κατανάλωσης και την ίδια στιγμή αναβαθμίζει τη διάσημη δυναμική συμπεριφορά του Fiesta προσφέροντας άμεση επιτάχυνση. Η τεχνολογία συνεργάζεται με το επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο Powershift της Ford, για γρήγορες, ομαλές αλλαγές σχέσεων και μία άνετη και γεμάτη αυτοπεποίθηση εμπειρία με το Fiesta.

Η Ford αποκάλυψε επίσης σήμερα το νέο Fiesta ST που εξέλιξε η Ford Performance. Το καυτό hatchback υπόσχεται μία αναβαθμισμένη εμπειρία με νέους προβολείς Matrix LED, νέα σπορ καθίσματα Performance Seats που εξελίχθηκαν από την εταιρεία και σπορ σχεδιαστικές λεπτομέρειες, στις οποίες περιλαμβάνεται μία νέα εμπρός μάσκα Chrystaline Grey και η εντυπωσιακή εξωτερική βαφή Mean Green – καθώς και 10% αυξημένη μέγιστη ροπή που τώρα φτάνει τα 320 Nm.

«Η προσαρμογή στις νέες απαιτήσεις της εποχής με την καθιέρωση νέων προτύπων απολαυστικής οδήγησης, τεχνολογιών και απόδοσης έχει συντελέσει σε μεγάλο βαθμό στη διαχρονική επιτυχία του Fiesta» δήλωσε ο Roelant de Waard, general manager, Passenger Vehicles, Ford Ευρώπης. «Το νέο Fiesta είναι ένα ακόμα άλμα προόδου για τη μικρή κατηγορία και αποτελεί ένα μοντέλο κατάλληλο για όλα τα στυλ ζωής.»

Συστήματα κίνησης για το παρόν και το μέλλον

Το νέο Fiesta προσφέρει οδηγικές εμπειρίες με κύρια χαρακτηριστικά την αθόρυβη και αποδοτική λειτουργία και την άμεση απόκριση, με την υποστήριξη της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας EcoBoost Hybrid 48-volt και κινητήρων βενζίνης EcoBoost.

Σχεδιασμένα με σκοπό τη μείωση του λειτουργικού κόστους αλλά και την ενίσχυση ταυτόχρονα του παράγοντα της οδηγικής απόλαυσης ως κεντρικό στοιχείο της γοητείας του αυτοκινήτου, τα μοντέλα EcoBoost Hybrid, στη θέση του στάνταρ εναλλάκτη, έχουν μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Αυτό επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.

Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον κινητήρα, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος. Η τεχνολογία μπορεί να επανεκκινεί τον κινητήρα σε 350 χιλιοστά του δευτερολέπτου, επιτρέποντας στο σύστημα Auto Start-Stop να απενεργοποιεί τον κινητήρα σε περιπτώσεις όπως όταν το όχημα ρολάρει για να σταματήσει με ταχύτητα κάτω από 25 km/h ακόμα και με σχέση στο κιβώτιο και με το πεντάλ του συμπλέκτη πατημένο, για μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου.

Ο κινητήρας 1.0L EcoBoost Hybrid του νέου Fiesta διατίθεται σε εκδόσεις με ισχύ 125 και 155 ίππων, σε συνδυασμό με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Η κατανάλωση καυσίμου είναι από 4,9 l/100 km και οι εκπομπές CO2 από 111 g/km 2 (σύμφωνα με το πρότυπο WLTP) αντιπροσωπεύοντας μια βελτίωση 5% συγκριτικά με έναν μη υβριδικό κινητήρα 1.0L EcoBoost που αποδίδει 125 ίππους. Σύμφωνα με δεδομένα της Ford, ο υβριδικές εκδόσεις είναι σε θέση να εξασφαλίσουν αυξημένη οικονομία καυσίμου έως και 10% σε αστικές συνθήκες οδήγησης σε σύγκριση με εκείνες που κινούνται από έναν μη υβριδικό κινητήρα 1.0L EcoBoost.

Ο κινητήρας EcoBoost Hybrid των 125 ίππων διατίθεται επίσης με επτατάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Powershift, που προσφέρει ομαλές αλλαγές σχέσεων για βέλτιστη οδηγική ποιότητα. Ο συνδυασμός αυτός εξασφαλίζει κατανάλωση καυσίμου από 5,2 l/100 km και εκπομπές CO2 από 117 g/km (WLTP).

Με το κιβώτιο Powershift, ο κινητήρας λειτουργεί στις βέλτιστες στροφές προς όφελος της απόδοσης, και την ίδια στιγμή επιτρέπει στο Auto Start-Stop να λειτουργεί κάτω από τα 12 km/h για μικρότερη κατανάλωση καυσίμου σε αστικές συνθήκες οδήγησης. Η οδηγική απόλαυση επιτείνεται με το αυτόματο κιβώτιο, το οποίο προσφέρει δυνατότητα κατεβάσματος έως και τριών σχέσεων, για ταχύτερες προσπεράσεις όταν οι οδηγοί χρειάζονται μέγιστη επιτάχυνση.

Ο κινητήρας 1.0L EcoBoost της Ford αποδίδει 100 ίππους, με κατανάλωση από 5,2 l/100 km και εκπομπές CO2 118 g/ km (WLTP). Όπως και στηn έκδοση EcoBoost Hybrid, ο κινητήρας χρησιμοποιεί άμεσο ψεκασμό καυσίμου υψηλής πίεσης, σύστημα διπλού/ανεξάρτητου μεταβλητού χρονισμού των εκκεντροφόρων (Twin-independent Variable Cam Timing) και έκκεντρη σχεδίαση στροφάλου για αθόρυβη λειτουργία. Ο κινητήρας διατίθεται σε συνδυασμό με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο.

Η συναρπαστική οδηγική εμπειρία του Fiesta προσαρμόζεται με τα επιλέξιμα προφίλ οδήγησης Normal, Sport και Eco που επιτρέπουν στους οδηγούς να ρυθμίζουν την απόκριση του γκαζιού, το σύστημα ESC, τον σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης και τους χρόνους αλλαγών των ταχυτήτων για τα αυτόματα μοντέλα, ώστε να εναρμονίζουν την απόκριση και τις επιδόσεις με τις εκάστοτε συνθήκες. Το Fiesta Active έχει επιπλέον τα προγράμματα λειτουργίας Trail και Slippery.

Το νέο Fiesta ST σε χρωματισμό Mean Green

Η Ford αποκάλυψε επίσης σήμερα για πρώτη φορά το υψηλών επιδόσεων hot hatchback Fiesta ST που έχει εξελιχθεί από την Ford Performance.
Η φρέσκια εξωτερική σχεδίαση περιλαμβάνει μία πιο επιθετική εμπρόσθια όψη με άνω και κάτω μάσκες κυψελοειδούς σχεδίασης, δίπλα σε μεγάλους κάτω πλαϊνούς αεραγωγούς. Η άνω μάσκα και οι πλαϊνοί αεραγωγοί του Fiesta ST έχουν φινίρισμα Chrystaline Grey, ενώ το αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο σπόιλερ, οι πλαϊνές ποδιές, η αεροτομή οροφής και ο πίσω διαχύτης βάφονται στο χρώμα του αμαξώματος. Οι στάνταρ ζάντες αλουμινίου των 17 ιντσών ή οι προαιρετικές των 18 ιντσών έχουν σκούρο μαύρο φινίρισμα Magnetite, ενώ η παλέτα εξωτερικών χρωμάτων περιλαμβάνει τώρα το νέο, τολμηρό χρωματισμό ST Mean Green.
Τα νέα καθίσματα της Ford Performance έχουν σχεδιαστεί ώστε να παρέχουν ακόμα καλύτερη στήριξη στους οδηγούς κατά τη σπορ οδήγηση, αλλά και άνεση στο δρόμο. Το ενσωματωμένο προσκέφαλο και η δυνατότητα ρύθμισης σε 14 κατευθύνσεις βοηθά στην ανεύρεση της τέλειας θέσης οδήγησης. Ξεχωριστές πινελιές στα καθίσματα είναι η κοντράστ κόκκινη ραφή και η επένδυση Sensico, που προσφέρουν μία αίσθηση πολυτέλειας. Επίσης, ένα σπορ τιμόνι με επίπεδο κάτω τμήμα και κόκκινές λεπτομέρειες τονίζουν το σπορ χαρακτήρα της καμπίνας.

Ο κινητήρας 1.5L EcoBoost προσφέρει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 230 km/h, αποδίδοντας ισχύ 200 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή αυξημένη από 290 Nm σε 320 Nm, από τις 1.600 μέχρι τις 4.000 σ.α.λ. Τα πατενταρισμένα ελατήρια κατανομής φορτίων της Ford που κατασκευάζονται μέσω ψυχρής μορφοποίησης συνδυάζονται με αμορτισέρ διπλού θαλάμου της Tenneco και επιτρέπουν στο Fiesta ST ταχύτατες εισόδους στις στροφές και άριστο έλεγχο των κλίσεων του αμαξώματος, ενώ ένα μηχανικό μπλοκέ διαφορικό Quaife εξασφαλίζει αυξημένη πρόσφυση και ευελιξία στις στροφές.
Εκτός από τα προφίλ οδήγησης Normal και Sport, το νέο Fiesta ST διαθέτει επιπλέον το Track, αντί του Eco του νέου Fiesta, το οποίο απενεργοποιεί το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και ρυθμίζει το ESC για μεγαλύτερα γλιστρήματα για οδήγηση στην πίστα.

«Η εισαγωγή του νέου Fiesta ST μαζί με τις υπόλοιπες εκδόσεις της διευρυμένης γκάμας του νέου Fiesta σημαίνει ότι οι πελάτες έχουν περισσότερες επιλογές από ποτέ. Είτε πρόκειται για ένα κομψό αυτοκίνητο πόλης, είτε για ένα στιβαρό όχημα περιπέτειας, είτε για ένα hot-hatch υψηλών επιδόσεων, υπάρχει ένα νέο Fiesta για όλους» δήλωσε ο de Waard.

 

Βίντεο

Σχετικά Άρθρα

  • Ford Ranger Wildtrak X

    Η Ford Pro αποκάλυψε σήμερα το νέο Ranger Wildtrak X με εστίαση στην off-road οδήγηση.

  • Ford Explorer

    Η Ford αποκάλυψε το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Explorer, ένα τολμηρό νέο ηλεκτρικό όχημα που συνδυάζει τη γερμανική μηχανολογία με το εντυπωσιακό αμερικανικό στυλ.

  • 5 αστέρια για την νέα γενιά του Ford Ranger

    Το Ford Ranger συνεχίζει να αποδεικνύει όχι μόνο ότι είναι το δημοφιλέστερο σε πωλήσεις pick-up της Ευρώπης αλλά και το ασφαλέστερο, αποσπώντας στη νεότερη γενιά του την ανώτατη διάκριση των 5 αστέρων στις τελευταίες δοκιμές του Euro NCAP

  • Η Ford Mustang Mach E έφτασε τις 150.000 μονάδες

    Η εταιρεία επιταχύνει την παραγωγή της Mustang Mach-E και στοχεύει τώρα σε 270.000 μονάδες σε ετήσια βάση στο πλαίσιο του σχεδίου της για παραγωγή 600.000 ηλεκτρικών οχημάτων το χρόνο μέχρι το τέλος του 2023 και 2.000.000 EV μέχρι το 2026 

  • Νέο Ford E-Tourneo Custom

    Η Ford Pro αποκάλυψε σήμερα το νέο E-Tourneo Custom, το οποίο πρωτοστατεί στην επόμενη γενιά της σειράς οχημάτων πολλαπλών δραστηριοτήτων Tourneo, διαθέτοντας ένα προηγμένο αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « RENAULT MÉGANE E-TECH electric Νέο Volkswagen Polo »