Το αυτοκίνητο που φέρνει το τέλος εποχής του W16 ήταν πάντα προορισμένο να είναι ξεχωριστό, αποκλειστικό, κομψό και ισχυρό. Πρέπει να είναι το καλύτερο στο είδος του. Αυτό είναι η W16 Mistral. Το απόλυτο roadster.
Ο Mate Rimac, Διευθύνων Σύμβουλος της Bugatti Rimac, δήλωσε: «Για το τέλος εποχής του θρυλικού κινητήρα W16 της Bugatti, ξέραμε ότι έπρεπε να δημιουργήσουμε ένα roadster. Πάνω από το 40% όλων των αυτοκινήτων της Bugatti που δημιουργήθηκαν ποτέ ήταν ανοιχτού σχεδιασμού, καθιερώνοντας μια μακρά σειρά από αυτοκίνητα επιδόσεων που μέχρι σήμερα τιμώνται σε όλο τον κόσμο. Στην εποχή της Chiron δεν υπήρχε, μέχρι σήμερα ένα roadster, οπότε η παρουσία της W16 Mistral συνεχίζει αυτή την κληρονομιά, λόγω της τεράστιας ζήτησης των πελατών μας για έναν ολοκαίνουργιο τρόπο να βιώσουν την πανίσχυρη απόδοση του εμβληματικού κινητήρα μας. Η W16 Mistral ανοίγει το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία της Bugatti στα roadster, εμπνευσμένη από πάνω από έναν αιώνα ανοιχτών κορυφαίων θρύλων».
Για ένα αυτοκίνητο τόσο επιβλητικό και σημαντικό όσο αυτό, δόθηκε μεγάλη προσοχή στο όνομα που πρέπει να έχει. Πολύ περισσότερο από μια απλή εξέλιξη της Chiron, το roadster χρειαζόταν ένα όνομα που να συνδέεται με την ελευθερία, την κομψότητα και την ταχύτητα. Η έμπνευση προήλθε από τον mistral, έναν ισχυρό άνεμο που φυσά από την κοιλάδα του ποταμού Ροδανού, μέσα από τις πόλεις της Κυανής Ακτής στη νότια Γαλλία και στη Μεσόγειο.
Κατασκευασμένο γύρω από την οριστική ενσάρκωση των 1.600 PS του κινητήρα W16, που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Chiron Super Sport 300+2, η W16 Mistral προσφέρει επιδόσεις σε αντίθεση με οποιοδήποτε άλλο roadster που έχει προηγηθεί.
Ο Achim Anscheidt, Διευθυντής Σχεδίασης της Bugatti, δήλωσε: «Γνωρίζουμε ότι η W16 Mistral θα έχει πάντα σημασία στην ιστορία της Bugatti, σηματοδοτώντας την τελευταία φορά που χρησιμοποιείται ίσως το καλύτερο κινητήριο σύνολο όλων των εποχών σε αυτοκίνητο παραγωγής δρόμου. Εμείς, ως ομάδα σχεδιασμού, αισθανθήκαμε τεράστια πίεση για να προσφέρουμε έναν σχεδιασμό που θα αποτελεί ορόσημο, αντλώντας έμπνευση από τα πιο όμορφα roadster στην ιστορία της Bugatti.”
Η μούσα τους θα ήταν η Bugatti Type 57 Roadster Grand Raid του 1934, ένα σπορ roadster που αντιπροσωπεύει την κορυφή της κομψής σχεδίασης. Χαρακτηρίζεται από τα διπλά αεροδυναμικά προσκέφαλά του, που ρέουν προς τα πίσω στο αμάξωμα και το κομμένο παρμπρίζ σε σχήμα V, αυτό το συγκεκριμένο Grand Raid που εκτίθεται στο Μουσείο Louwman στο Den Haag είναι αβίαστα εκλεπτυσμένο με μια συγκρατημένη σπορ εμφάνιση. Φινιρισμένο σε δύο τόνους μαύρο και κίτρινο χρώμα, θα παρείχε την τέλεια έμπνευση για αυτήν την οριακή στιγμή στην ιστορία της Bugatti.
Όταν το τελευταίο roadster της Bugatti, η Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse σημείωσε παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας 254,04 μίλια(408,84 χλμ/ώρα) το 2013, ο 8,0-λίτρων των τεσσάρων turbo W16 του είχε 1.200 ίππους. Η W16 Mistral έχει 1.600 ίππους, χρησιμοποιώντας τον ίδιο κινητήρα που ώθησε την Chiron Super Sport 300+ σε παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας 304,773 μίλια(490 χλμ/ώρα) το 2019. Μπορεί να υπάρχει μόνο ένας στόχος στο μυαλό των ανθρώπων της Bugatti. Nα γίνει το πιο γρήγορο roadster στον κόσμο για άλλη μια φορά.
Θα κατασκευαστούν μόνο 99 αυτοκίνητα της W16 Mistral, με τιμή 5 εκατομμυρίων ευρώ χωρίς τους φόρους, με τις παραδόσεις να ξεκινούν το 2024. Ολόκληρη η παραγωγή της W16 Mistral έχει ήδη εξαντληθεί.