Η Bugatti ως μία εταιρεία που σέβεται τον υποψήφιο αγοραστή του εκάστοτε μοντέλου της, προσφέρει μοναδική τεχνική υποστήριξη στα αυτοκίνητα της.
Η Bugatti είναι η πρώτη εταιρεία παγκοσμίως που εφαρμόζει το σύστημα της τηλεμετρίας στα επιβατικά της αυτοκίνητα. Στη νέα Chiron τα δεδομένα μεταδίδονται ακόμη και σε πραγματικό χρόνο και αυτό το χαρακτηριστικό συνήθως εφαρμόζεται μόνο στα μονοθέσια της Formula 1 ή στα αγωνιστικά αυτοκίνητα του DTM. Όλοι οι πελάτες της Bugatti μπορούν να επωφεληθούν από αυτή τη μοναδική υποστήριξη για τα αυτοκίνητα τους, αλλά φυσικά μόνο εάν δώσουν τη συγκατάθεσή τους εκ των προτέρων.
Η Bugatti έχει πολύχρονη εμπειρία στον τομέα αυτό και δεν είναι η πρώτη φορά που εφαρμόζει το σύστημα της τηλεμετρίας στα μοντέλα της. Ο κατασκευαστής των υπεραυτοκινήτων έχει ήδη αναπτύξει αυτό το σύστημα μετάδοσης και ανάλυσης δεδομένων, το οποίο επιτρέπει την επικοινωνία μεταξύ των αυτοκινήτων και της εξυπηρέτησης πελατών, για το πρώτο της supercar την Veyron. Από το 2004 η Bugatti ήταν, επομένως, σε θέση να παρακολουθήσει την τεχνική κατάσταση κάθε Bugatti από την έδρα της εταιρείας στο Molsheim.
Το σύστημα τηλεμετρίας της Bugatti λειτουργεί μέσω δικτύου κινητής τηλεφωνίας και παρακολουθεί την κατάσταση λειτουργίας κάθε Bugatti. Είναι σε «απευθείας» σύνδεση όλο το εικοσιτετράωρο επτά ημέρες την εβδομάδα, υπό τον όρο ότι το αυτοκίνητο του πελάτη βρίσκεται σε περιοχή με δίκτυο κινητής τηλεφωνίας.
Το σύστημα παρακολουθεί στενά περίπου 10.000 σήματα από όλα τα μέρη του αυτοκινήτου, συμπεριλαμβανομένου του κινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων, των φώτων, του συστήματος κλιματισμού και του συστήματος πληροφοριών ψυχαγωγίας.
Τα δεδομένα τα οποία φτάνουν στην έδρα της Bugatti μεταδίδονται σε πραγματικό χρόνο και δεν είναι μεγαλύτερα από ένα μήνυμα κειμένου. Έτσι οι «ιπτάμενοι γιατροί» της Bugatti (Bugatti Flying Doctors) δεν χρειάζεται να παρακολουθούν στενά τις οθόνες τους. Εάν ληφθούν ασυνήθιστα σήματα από ένα αυτοκίνητο, ο υπεύθυνος «ιατρός» παίρνει ένα μήνυμα στο κινητό του τηλέφωνο.
Με αυτόν τον τρόπο, η Εξυπηρέτηση Πελατών λαμβάνει τις πληροφορίες που απαιτούνται για την καλύτερη δυνατή υποστήριξη της κάθε Bugatti. Αυτό περιλαμβάνει άμεσες απαντήσεις στις ερωτήσεις των πελατών μέσω τηλεφώνου και μακροπρόθεσμες εκτιμήσεις της συμπεριφοράς των αυτοκινήτων, έτσι ώστε ο «ιπτάμενος γιατρός» να μπορεί να προετοιμαστεί για την επερχόμενη επίσκεψή του στον πελάτη. Οι τεχνικοί υψηλής ειδίκευσης γνωρίζουν έτσι εκ των προτέρων ποια ανταλλακτικά χρειάζεται να παραγγείλουν, αν χρειάζεται, οπότε μπορούν να πραγματοποιήσουν αμέσως τις απαραίτητες παραγγελίες.
Η Bugatti έχει τρεις «ιπτάμενους γιατρούς», οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για τα αυτοκίνητα που ανήκουν στους πελάτες της Bugatti στις περιοχές της Ευρώπης / Ρωσίας, Μέσης Ανατολής και Ασίας / Ειρηνικού και της Βόρειας Αμερικής. Υποστηρίζονται από τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στο Molsheim και τις εγκαταστάσεις των 34 αντιπροσώπων και συνεργείων της Bugatti σε όλο τον κόσμο.