Το φθινόπωρο του 1963, η Porsche παρουσίασε την 901 ως αυτοκίνητο επίδειξης στο IAA.
Ένα χρόνο αργότερα, η Porsche αποκάλυψε ότι το αυτοκίνητο ήταν έτοιμο για παραγωγή, αλλά μέσα σε λίγες μόνο εβδομάδες, το coupe έπρεπε να μετονομαστεί ως αποτέλεσμα μιας διαμάχης για το εμπορικό σήμα. Από τότε, την ξέρουμε ως την 911. Όλα τα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν έως τώρα ήταν κατασκευασμένα ως 901, αλλά πουλήθηκαν ως 911. Για 50 χρόνια το μουσείο της Porsche δεν είχε ένα από αυτά τα σπάνια αυτοκίνητα, μέχρι τις 5 Αυγούστου του 2014, όταν ένα τηλεφώνημα άλλαξε τα πάντα.
Ήταν την ημέρα που ο Alexander Klein, Διευθυντής Συλλογής Κλασικών Αυτοκινήτων στο Μουσείο της Porsche, έλαβε ένα αίτημα από το γερμανικό τηλεοπτικό σταθμό RTL2. Μου είπαν ότι είχαν ανακαλυφθεί δύο ευρήματα σε αχυρώνα που έμοιαζαν σε παλιά αυτοκίνητα 911. Μια ομάδα που κινηματογραφούσε ντοκιμαντέρ-σαπουνόπερα τις βρήκε, σώζοντας τα από την εγκατάλειψη. Όταν ανέφεραν τον αριθμό 300 057 στην περιγραφή του αυτοκινήτου, «η πένα έπεσε», μας λέει ο Alexander Klein. Αυτός είναι ο αριθμός πλαισίου ενός από τα πρώτα αυτοκίνητα που παράχθηκαν ποτέ, κατασκευασμένα το φθινόπωρο του 1964 ως Porsche 901.
Έντεκα μέρες αργότερα, δύο ειδικοί από το Μουσείο της Porsche πήγαν στο πρώην αγρόκτημα στο Βρανδεμβούργο για να επιθεωρήσουν τα δύο οχήματα. Αρχικά συνάντησαν σε χρυσαφί χρώμα μία 911 L από το 1968 σε πολύ κακή κατάσταση.
Στο πίσω μέρος του αχυρώνα, το μεγαλύτερο μέρος του οποίου καλυπτόταν από ένα παχύ στρώμα σκόνης, οι δύο επισκέπτες από το Zuffenhausen βρήκαν κατεστραμμένη μία κόκκινη 911. Τα δύο εμπρός φτερά έλειπαν και μεγάλα τμήματα του αυτοκινήτου είχαν ήδη αρχίσει να τα τρώει η σκουριά. Εκτός από το ταμπλό του αυτοκινήτου, το μεγαλύτερο μέρος του εσωτερικού ήταν κομμάτια.
Τα φρένα ήταν «κολλημένα» το ίδιο και ο κινητήρας. Αλλά ο αριθμός πλαισίου ήταν γνήσιος και αποδείχτηκε πέρα από κάθε αμφιβολία ότι το αυτοκίνητο ήταν πρωτότυπο. Ένα από τα μεγαλύτερα όνειρα της ομάδας του μουσείου ήταν τελικά εφικτό να πραγματοποιηθεί: Να έχει στη συλλογή του μία 911 από το 1964.
Ο χρόνος τελείωνε και το αυτοκίνητο έπρεπε να αποκτηθεί το συντομότερο δυνατό. Προκειμένου να γίνει η σωστή προσφορά, συμφωνήθηκε να διεξαχθεί λεπτομερής έλεγχος στο Zuffenhausen. Δύο εκθέσεις αποτίμησης που παρείχαν ξένοι εμπειρογνώμονες έδωσαν την ίδια ετυμηγορία και ήταν πέρα των προσδοκιών του πωλητή. Η Porsche πλήρωσε 107.000 ευρώ για την κόκκινη πρωτότυπη 911 και 14.500 ευρώ για την χρυσή 911 L. Το τελευταίο θα παραμείνει στην ίδια ακριβώς κατάσταση: ως ένα βρώμικο κομμάτι ζωντανής ιστορίας.