HONDA CIVIC SPORT TOURER 1.6 DTEC 120HP

Γράφτηκε από τον  Τετάρτη, 26 Ιουλίου 2017 17:44

Oι σχεδιαστές της έκαναν το αυτονόητο ,κράτησαν απο εμπρός και μέχρι την πίσω κολώνα τον αρχικό σχεδιασμό του 5θυρου civic και πρόσθεσαν δυναμική σχεδίαση αλλά και 232 χιλ στο πίσω μέρος .Όμορφα μεγάλα φωτιστικά σώματα ,κρυφές χειρολαβές για τισ πίσω πόρτες και όλο αυτό σε συνδιασμό με το σφηνωιδές μπροστά μέρος και το χαμηλό σχετικά αμάξωμα σου δίνουν μια σπορ εικόνα.Το αυτοκίνητο αυτό απευθύνεται στον οικογενειάρχη που πρώτα απο ολα βλέπει τους χώρους.Εδώ η HONDA είναι πέραν του δέοντος απλόχερη γιατί ο αγοραστής θα έχει στην διάθεση του 624 λ + 117λ κάτω απο τον κυρίος χώρο ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων φτάνει τα 1668 λ.Οι ίδιοι μεγάλοι χώροι συνεχίζουν και στην καμπίνα των επιβατών όπου 5 ενήλικες θα βολευτούν άνετα τόσο στα γόνατα όσο και στα κεφάλια.Η θέση του οδηγού είναι τοποθετημένη ιδιέτερα ψηλά (για honda) το ταμπλό είναι ποιοτικό και ιδιέτερα εργονομικό με τις ενδείξεις να είναι ηλεκτρονικές

.Ο κινητήρας που κινεί το Tourer είναι ο γνωστός 1.6 dtec των 120 ίππων και των 330nm ροπής .Παρά το οτι έχει 100 κιλά παραπάνω απο το απλο Civic οι επιδόσεις του δεν έχουν πέσει έτσι χρειάζεται μόλις 10.2sc για τα πρώτα 100χλμ ένω η τελική του ταχύτητα είναι 207χλμ/ώρα νούμερα ικανοποιητικά ακόμα και για τους πιο ανύσηχους οικογενειάρχες.Ολα αυτά σε συνδιασμό με την χαμηλή κατανάλωση ,πιο συγκεκριμένα κάτω απο 6 λ/100χλμ στο τεστ και άν προσπαθούσες να το πας οικονομικά έβλεπες και το 4 μπροστά.

Και επειδή τα καλύτερα είναι για το τέλος άφησα οτι έχει να κάνει με την οδική συμπεριφορά.Για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής σύστημα για τα πίσω αμορτισέρ (σε συνεργασία με την SACHS) με σκοπό την ευστάθεια σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.Υπάρχουν 3 ρυθμίσεις Comfort,Normal και Dynamic σε πραγματικό χρόνο οδήγησης ένας αισθητήρας παίρνει όλα τα δεδομένα (ταχύτητα ,στροφές κ.α )και υπολογίζει την δύναμη της απόσβεσης και ανάλογα ρυθμίζει τις βαλβίδες ελέγχου ροής λαδιού των αμορτισέρ.Δοκιμάζοντας το σε όλες τις συνθήκες το tourer σου δείχνει οτι έχει πολαπλό χαρακτήρα ,οικογενειακό και άνετο αλλα σταθερό και ασφαλές όταν κινείτε σε πιο γρήγορους ρυθμούς .Η οδήγηση του τόσο στην πόλη 'οσο και στον αυτοκιμητόδρομο αλλά και σε κλειστές διαδρομές ήταν απολαυστική.Απολαυστικό όμως είναι και το πακέτο ασφαλείας που διαθέτει με οτι έχει να επειδίξει η Honda ,μερικά απο τα συστήματα συνοπτικά είναι city breakactive system,forward colision warning,blind spot information,lane departure και πολλά άλλα που θα κάνουν την αίσθηση ασφάλειας του οδηγού ακόμα μεγαλύτερη.

Στο δια ταύτα το Honda Tourer είναι μια ιδανική επιλογή για τον ανύσηχο οικογενειάρχη που δεν έχει χάσει το fun to drive ,αυτόν που θέλει πραγματικούς χώρους ,δυνατό και οικονομικό μοτερ και ποιότητα συνώνυμη της Honda.Στον αντίποδα η αλμυρή κάπως τιμή του 24.200 ευρώ που είναι ίσως και το μοναδικό του αρνητικό σε ένα πραγματικά ολοκληρομένο αυτοκίνητο.

Σχετικά Άρθρα

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Skoda Kodiaq 1,4 TSI 125 Hp 4x2 BMW 1.8i Sdrive M Sport »