Ήταν το 1997 που η HONDA παρουσίασε στο σαλόνι του Τόκιο ένα SUV με ιδιαίτερη σχεδίαση και πρωτοποριακή τεχνολογία ένα…joy mashine όπως έλεγε και η διαφήμιση που το συνόδευε!
Το μικρότερο μέλος της οικογένειας Nissan και ένα από τα πιο εμπορικά της μοντέλα το Micra ήρθε με σκοπό να προσελκύσει ένα μεγαλο αγοραστικό κοινό.
Το μικρότερο μέλος της οικογένειας Q είναι διαθέσιμο για τους φίλους της Audi και όχι μόνο,για αυτούς που θέλουν να πάρουν ένα αυτοκίνητο από την δημοφιλέστερη κατηγορία στην Ευρώπη των SUV και συνάμα να νιώθουν την premium αίσθηση οδηγώντας ένα Audi.
Ο μεγάλος αδελφός του Tivoli ήρθε να ταράξει τα νερά σε μια δύσκολη κατηγορία των πολυμορφικών SUV προσφέροντας χώρους άνεση και εξοπλισμό ακόμα και για τους πιο απαιτητικούς.
Η Fiat επέλεξε για ακόμη μία φορά να αναβιώσει ένα παλιό μοντέλο της για να μπει δυναμικά στην μικρομεσαία κατηγορία.
Το νέο Nissan Navara και μόνο που το βλέπεις μόνο αγροτικό δεν μπορείς να το πείς, με τις όμορφες και δυναμικές γραμές του, ιδιαίτερα αν μιλάμε για το διπλοκάμπινο μοντέλο που προσωπικά για μένα δεν έχει να ζηλέψει και πολλά απο τα αντίστοιχα μοντέλα αμερικάνικης προέλευσης.
Η Nissan με την πρώτη γενιά του Qashqai είχε βρει την συνταγή της επιτυχίας στην κατηγορία των SUV, πράγμα που αποδείχθηκε από τον αριθμό των πωλήσεων του.
Η Renault δημιούργησε το πρώτο της crossover σε μια κατηγορία όπου ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και το αποτέλεσμα είναι πάρα καλό.
Η φιλοσοφία της Volvo τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει με αποτέλεσμα οι Σουηδοί να μας εκπλήττουν κάθε φορά που ένα νέο μοντέλο τους έρχεται να προστεθεί στην ήδη πλούσια γκάμα της εταιρείας.
To Ecosport ήρθε στη χώρα μας τον Μάιο του 2016 και αποτελεί το τρίτο και μικρότερο απο την γκάμα των Crossover/SUV μοντέλων της εταιρίας.Οι διαστάσεις του και η σχεδιαστική του φιλοσοφία το βάζει απέναντι απο τα Juke και C4 Cactus χωρίς όμως να φτάνει σε πολύ τολμηρές γραμμές.Παρόλα αυτά καταφέρνει να ξεχωρίζει και ταυτόχρονα να κρατάει την εταίρική ταυτότητά του θυμίζοντας αρκετά και το Fiesta αλλα και το B-Max.